Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32

Goed bezig Tonks. En dat wijnglas is volgens mij voor mij. Geef maar hier

Wat voor tentoonstelling?
Oh, dat wijnglas

Ik heb een kerstpakket van mijn nwe werk gekregen. Best een leuk pakketje

Niet te groot, wat snaaidingen en een fles spa rood, een kaasplank van goede kwaliteit (de plank, zonder kaas dus) en een boodschappentas. Oh, en van die kleine schaaltjes voor sausjess.

Mijn ouders komen vandaag voor het eerst kijken op mijn nieuwe woonadres. Jeuj.

Billy's en 2 andere kasten zitten in elkaar. Dus nu inruimen maarrrrr (nwe kledingkast)
Leuk Plous, veel plezier!

Mijn kerstpakket was een fles bubbels en een bioscoopbon. En van Fit20 heb ik ook een fles wijn gekregen. Grappig, heel gezond enzo
Een vloeibare fruitsalade
quote:NymphadoraTonks schreef op 17 december 2016 @ 18:55:

Puss en ik gaan naar een zekere tentoonstelling volgend jaar

Geweldig kado Tonks voor € 15 iets uitzoeken Ik zou het glas nemen.
quote:Splinter_ schreef op 17 december 2016 @ 19:08:

Wat voor tentoonstelling?http://harrypotterexpo.nl/#home
Wat leuk dat je gelijk een pakket kreeg op je nieuwe werk Plou! Goede binnenkomer.

En huis nu helemaal naar je zin?

Ik heb deze:

Van MO's 2e werk. Kreeg een code om iets uit te te zoeken en die mocht ik

En van mijn eigen werk ook een code en daar heb ik een set borden en schaaltjes van Gusta voor uitgezocht in allerlei patroontjes blauw en grijs.

Leuke kommetje en bordjes Puss. En de andere kerstcadeaus klinken ook goed hoor, ik heb geen of en wat we krijgen. Ik krijg in het nieuwe jaar wel mijn vaste aanstelling, moet alleen nog een afspraak voor een beoordelingsgesprek maken. Leuke opsteker
Puss, die kleine schaaltjes zijn precies dat printje en merk en ik vind ze erg leuk. Alleen dan dus zwart/wit

Wat leuk trouwens, pakketje van Rituals.

En wat goed van vaste aanstelling TH
Leuke cadeautjes hoor!

veel leukerder dan de mijne

En joepie voor de vaste aanstelling, TH!

Enne.....je glittert best oogverblindend
Ik was bijna de kattenspam aan het vervuilen met dagelijkse beslommeringen

Lijkt me lekker, zo'n hang-en plakdag. Misschien ga ik vanavond maar eens in bad. Dan moet ik verplicht niks doen. Kijken if ik daar het geduld voor heb. Op de één of andere manier heb ik echt geen rust in mijn kont. Ben altijd met werk bezig of regeldingen voor de muziek. En als ik dat niet doe moet ik wel was ophangen, was afhalen, kattenbak verschonen, maand-stapel post doorspitten, strijken, waterbakken schoonmaken, rekeningen betalen, zorgverzekering uitzoeken en ga maar door.

Oh, en als ik dan eindelijk zit, moet ik op mijn foon alles in de gaten houden, want stel je voor dat er iets gebeurt in de wereld of op fb of het vf ofzo. Weer drukte in mijn hoofd dus.

Ik wil zo graag niks doen en op mijn kont zitten, zonder het idee te hebben dat ik nog van alles moet.

Misschien dus maar even dat bad doen vanavond, met een boek (dat al sinds de Ardennen-vakantie onaangeroerd ligt) .

Zo. Einde klaagzang
Oh, er kruipt een rood draakje op schoot. Dat helpt.

Alleen moet ik nu eten
Mooie kommetjes Puss!

Ik kan niet zonder hang- en plakdagen hoor. Ik vind het heerlijk. Netflixen maar! Helaas nog veel fijner onder druk, dan als ik echt niets te doen heb.

Ik heb mijn kerstcadeautje uitgezocht:

Een mooie roze broodtrommel

Ik vrees dat Kaat nu een blauwe wil...
Het Viva forum is papaja.
Mooi is ie, Tonks!

Ik wil ook hang-en plakdagen. En ik denk altijd dat ik behoorlijk lui ben, maar intussen stuiter ik maar door.

Mooi voornemen voor het nieuwe jaar. En daar volgende week al mee beginnen.
Mijn goede voornemen is om vaker naar de kringloop te gaan. Minder nieuw

Ik wil een ouderwetsche theepot (met theelicht is ook goed), maar ik vind ze in de winkel zo duur. Zo'n theepot moet toch makkelijk te vinden zijn bij de kringloop denk ik.

En ik wil meteen even gaan kijken voor dingen in huis.

Ik heb straks een echte studeerkamer

Zoiets lijkt me dan wel leuk:

Cool behangetje Tonks, past echt bij een studeerkamer. Moet je er alleen geen boekenkast voor zetten Broodtrommel vinnik ook heel erg leuk en ik moet eigenlijk eens een andere. Toch maar eens googelen.

Splinter, ik kan ook zo stuiteren en dan een beetje narrig worden omdat man niks doet in huis. Dat is een competentie waar ik ook eens mee aan de slag moet. SOG-gen gaat me trouwens beter af
Leuk, dat behang Tonks! En stoer dat je een eigen studeerkamer krijgt. Wanneer ga je ook alweer verhuizen?

TH, soggen lukt me ook prima, net als woggen. Maar het vervelende is dat dat nooit relaxt voelt, want eigenlijk moet je iets anders doen.

Overigens bedoel ik ook niet dat man niks doet in huis, het is vooral dat ik altijd bezig ben met wat ik nog moet doen. Als ik dan een keertje zit te niksen, dan heb ik alweer in mijn hoofd dat ik daarna met x of y aan de slag moet.

Misschien moet ik toch maar eens een mindfulnesstraining gaan doen. Maar daar heb ik geen tijd voor
@Splint, ik heb er ook moeite mee. Vooral omdat ik niet echt een hobby heb. Daar waar een aantal van ons uren kunnen haken/breien/lezen oid, lukt mij dat niet (meer). Ik probeer nu wel weer elke avond een boek te lezen en soms lukt dat een hoofdstuk, soms ook niet.

Ik sta nog een beetje in de renstand van het afgelopen jaar denk ik en ik vermoed dat jij dat ook hebt . Goed dat je je er van bewust bent in ieder geval. Mindfullnes kan helpen. Ik vergeet die oefeningen al snel weer en schiet weer in mijn oude patroon

Leuk behang Tonks! Als je maar niet steeds die tekst gaat zitten lezen ipv studeren/werken

A.s. donderdag komt een makelaar mijn huis taxeren. Gaat best snel opeens.
Misschien moeten jullie samen een cursus mindfulness gaan doen

Dat iets voor jezelf doen nooit ontspannen voelt, dat ken ik dan ook wel. Het voelt altijd als spijbelen, want ik had ook nog kunnen gaan leren of studeren of schrijven of ...

Morgen krijgen we de sleutel en dan moet er nog van alles gedaan worden. Ik verwacht dat we eind februari echt kunnen verhuizen. Kaat heeft trouwens iets heel stoers gedaan! Ze gaat van school veranderen. Voor de oude school moet ze 10 minuten fietsen en voor de nieuwe school hoeft ze alleen maar de straat uit te lopen. We zijn vorige week gaan kijken op die school. Kaat heeft een uurtje meegedraaid en toen wilde ze ook verhuizen van school.

Ik hoop dat het HP muurproject geen Pinterest fail gaat worden

http://www.today.com/home ... -wall-it-s-amazing-t88901

Eerst de kamer van Kaat maar installeren voordat ik mijn projectjes ga doen
En dat gaat dan inderdaad ineens snel Plous!!!

Spannend
Ik doe geen cursus mindfulness meer. Zweverig gedoe en 'in het hier en nu' met voorbeelden van een hond/kat en luisteren naar 'je innerlijke zelf'. Ik drink wel een extra glas wijn, ook heel ontspannend

Spannend Tonks, jullie huis samen morgen

Succes met handtekeningen zetten.
Spannend Plous! Dan wordt het echt echt.

En waardeloos van dat gejaagde gevoel hè. Stom dat jij dat ook hebt. Misschien komt er wel een saai, sloom en gezapig jaar aan voor ons. En sommige anderen kunnen dat ook wel gebruiken.

Zullen we dat maar doen?
Hee, jullie waren ineens 2 posts verder!

Ga je dat zelf schilderen, Tonks?! Da's best heel..... mindful

Wel extra gaaf als het dan mooi gelukt is.

Stoer van Kaatje zeg! En superspannend. In welke groep zit ze nu?

Ik vind mindfulness juist het tegenovergestelde van zweverig. Heel erg met je aandacht bij wat je aan het doen bent en niet stuiteren tussen nog 100 andere dingen die aandacht vragen. Lijk me heerlijk. Bij het mindfulnessbureau hier in de buurt zijn ze ook heel praktisch en nuchter en gebruiken ze alleen wat wetenschappelijk onderbouwd is. Dat scheelt al een hoop zweverigheid.

Alleen duurt een training 8 weken en moet je dus 8 maandagavonden achter elkaar kunnen.

En dat lukt me dus niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven