Geen geld retour
maandag 19 december 2016 om 20:28
Ik heb vandaag een horloge gekocht bij een juwelier. Nu zag ik thuis op de bon dat ze geen geld retour geven maar een waardebon. Dit is niet tegen me gezegd bij het kopen. Ik twijfel om het horloge terug te brengen maar wil wel mijn geld dan terug en geen waardebon. Zou dit kunnen aangezien het niet bij het afrekenen tegen me is gezegd?
maandag 19 december 2016 om 20:43
quote:AngieG schreef op 19 december 2016 @ 20:37:
Dank voor jullie reacties!
De reden dat ik het terug wilde brengen is dat ik het horloge ergens anders goedkoper heb gezien.Dan heb je pech en had je je van tevoren beter moeten oriënteren.
Dank voor jullie reacties!
De reden dat ik het terug wilde brengen is dat ik het horloge ergens anders goedkoper heb gezien.Dan heb je pech en had je je van tevoren beter moeten oriënteren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 19 december 2016 om 21:01
quote:Zinook schreef op 19 december 2016 @ 20:47:
[...]
Valide reden voor jou misschien maar niet voor de winkel.Als je je als winkelier een beetje coulant opstelt, brengt dat je meer en betere reclame dan andersom.
[...]
Valide reden voor jou misschien maar niet voor de winkel.Als je je als winkelier een beetje coulant opstelt, brengt dat je meer en betere reclame dan andersom.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 19 december 2016 om 21:02
maandag 19 december 2016 om 21:04
maandag 19 december 2016 om 21:04
quote:Eindeloos schreef op 19 december 2016 @ 21:01:
[...]
Als je je als winkelier een beetje coulant opstelt, brengt dat je meer en betere reclame dan andersom.Je bent een winkelier, en geen ruildepot. Iedereen staat het vrij om vooraf te kijken of het ergens anders goedkoper is. Maar je kunt er als winkelier natuurlijk niet aan beginnen om goederen die in goede orde en staat zijn steeds maar weer terug te nemen omdat de klant opeens zomaar heeft gezien dat het ergens anders goedkoper is. Had je van tevoren maar je huiswerk moeten doen als klant.
[...]
Als je je als winkelier een beetje coulant opstelt, brengt dat je meer en betere reclame dan andersom.Je bent een winkelier, en geen ruildepot. Iedereen staat het vrij om vooraf te kijken of het ergens anders goedkoper is. Maar je kunt er als winkelier natuurlijk niet aan beginnen om goederen die in goede orde en staat zijn steeds maar weer terug te nemen omdat de klant opeens zomaar heeft gezien dat het ergens anders goedkoper is. Had je van tevoren maar je huiswerk moeten doen als klant.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!