Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Waarom lukt je dat niet Splinter?

Je geeft zelf prioriteit aan dingen toch?
Meestal wel ja. Maar soms zijn er meer dingen die prioriteit hebben. Vakantie of opleiding of filmfestival of bijeenkomst op het werk. Dat gebeurt niet zo heel vaak, maar wel net vaak genoeg om niet 8 weken achter elkaar op een vaste dag ergens te kunnen zijn.

Afgelopen najaar: tot aan onze Ardennen-vakantie had ik op maandag repetitie van het andere orkest. Daarna vakantie.

En dan vond ik de woensdagavond niet fijn, omdat ik maandag en dinsdagavond ook al van huis was voor muziek.

Ik ga weer eens opnieuw kijken. Als je maar graag genoeg wilt, moet het een keer lukken eigenlijk.
Dat bedoel ik
Soms moet iemand anders het even hardop zeggen

Gaan we trouwens nog een keer een escape room doen?

Kaat zit nu in groep 6.
Het Viva forum is papaja.
VGZ heeft een gratis app voor mobiele telefoon. Heel fijn en niks niet zweverig. Wel ontspannend.
Coole broodtrommel Tonk! Hoe groot is die?

En die muur is helemaal gaaf!! Wat een klereklus als dat met de hand geschilderd moet worden.
quote:Splinter_ schreef op 19 december 2016 @ 16:54:

En waardeloos van dat gejaagde gevoel hè. Stom dat jij dat ook hebt. Misschien komt er wel een saai, sloom en gezapig jaar aan voor ons. En sommige anderen kunnen dat ook wel gebruiken.

Zullen we dat maar doen?

Ik kan echt heel goed luieren. Een van mijn weinige échte talenten Op de bank, Netflix aan, dekentje, kat, mobiel binnen handbereik...

Alleen dat laatste zou ik wat minder moeten doen.
Oh en die muur; je kunt ook zelf een foto maken van je favoriete pagina en die op behang printen. http://pixers.nl/laad-uw-foto#/singlepixers/fotobehang
10x20x7.5 is de lunchtrommel.

Mij zegt dat nooit heel veel, maar ik heb 'm al in het wild gezien.

Dit vind ik duidelijker.

Ik vind het een leuk idee dat zelf behang maken! ik denk dat met de hand toch goedkoper is

Plous en Splint mochten jullie nog op mindfulness willen... er staat een muur klaar
TH, gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Wat goed van je.

Ik heb geen mindfullness nodig. Eerder een cursus 'schop-onder-je-kont'. Ik kan prima niks doen. Heerlijk op de bank liggen, laptop er bij en een spelletje doen.

Muur is leuk! Broodtrommel ook. Niet op gaan staan hè
Sik komt nu elke dag beneden en gaat dan op de stoel onder de tafel zitten. Nog niet helemaal relaxed, de kleintjes zijn er nog. Maar Saartje is loops dus die is ff aan het logeren bij iemand anders. En dan is Billyboy niet zo'n held met katten.

Sjuul doet het prima. Alleen ze heeft mij tot nieuw kussen gebombardeerd nadat ik het gewaagd had om haar kussentje te wassen.

We missen Tara enorm. Ik was dit weekend weg en K vond het vreselijk. De leegte is vreselijk.
Getver. Zojuist gehakt gebakken voor de spaghetti en dat rook al niet zo lekker. Maarja, dat heb je wel vaker met gehakt. Maar de lucht bleef wel erg hangen en bij de eerste hap spaghetti proefde je het ook gelijk. Bah zeg, wat vies. Spaghetti ligt nu in de vuilisbak en man is panini's aan het maken. En de lucht hangt nog in huis. Yuk
quote:NymphadoraTonks schreef op 19 december 2016 @ 21:39:

Plous en Splint mochten jullie nog op mindfulness willen... er staat een muur klaar Mwah....vandaag een heerlijk leuk dagje gehad, ik voel me ineens enorm zennn
Dee, ondanks de rest van de beestenboel moet het heel leeg zijn in huis. Ze laat zo'n enorm gat achter, in huis en in je hart

Wij hadden een lekker dagje. Eerst naar de golfbaan, daar was bijna niemand, daarna een exprimentje gedaan met brownies bakken (mislukt) en straks de kerstboom opzetten. Ben heel benueuwd wat Durrus er van vindt

En dan morgen nog werken en daarna pas weer 3 januari. Ik heb 2e kerstdag gebombardeerd tot slaapdag. Handig om te weten, dan ga ik me dus niet schuldig voelen als ik uitslaap en na het ontbijt weer terug kruip. Heb nog heel wat slaap in te halen....

Wat gaan jullie doen met de feestdagen?
Hier nog geen kerstgedoe. Geen idee of we nog wat gaan doen of niet. K is niet helemaal in de stemming. Ik heb wel cadeautjes gekocht. Helaas zijn die voor K nog niet binnen.... 1 moet uit Engeland komen en de ander komt hopelijk morgen.

Succes met de kerstboom Splinter, ik ben ook heel benieuwd wat Durrus er van vindt. Maak vooral foto's of filmpjes!

Ik moet morgen nog een paar uur werken en dan ben ik 2 weken vrij. Heerlijk! En ik geef je groot gelijk met je 2e kerstslaapdag. Heerlijk is dat om er weer in te kruipen.

1e kerstdag doen we cadeautjes en voor de rest niet veel denk ik. 's Avonds met z'n allen eten. 2e kerstdag is ook niet bekend. Ik denk dat we nog naar de begraafplaats gaan. Schoonpa was anders jarig geweest.
Dat zal wel ff zo blijven Dee, voor je jullie gewent zijn aan die stilte.

Splint, wat vies! Laatst wilde PM de wraps opwarmen in de oven, 4 minuutjes, had hij hem op de magnetronstand gezet. Ik kan je vertellen, dat is echt geen gezonde lucht ook die daar vanaf komt.

Hij heeft het met stokbrood ook al eens gedaan. Ik heb haat aan de combimagnetron.

Wij gaan 1e Kerstdag gourmetten bij zijn moeder en broeder en 2e Kerstdag garnalencocktail, varkenshaas met pepersaus/sla/patat en een toetje bij mijn ouders eten.

En daar tussen door nog naar mijn huis om de shizzle leeg te halen.

Ik overweeg om een opkoper langs te laten komen voor de hele inboedel waar ik niks mee doe...

Of zouden jullie alles los verkopen op MP?
Lekker, een heule traditionele 2e kerstdag

Wat is een shizzle ook alweer? Is dat lastig leeghalen?

Ik zou te lui zijn om alles los te verkopen op marktplaats. Maar het ligt er wel aan hoe hard je het geld nodig hebt. Een opkoper zal niet bepaald de hoofdprijs betalen. Zijn het veel spullen? Als je er steeds voor terug naar B moet, is dat ook niet zo handig.

Hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk?

Ik heb vakantie, jeej! Vandaag lekker relaxt gewerkt, tot mijn laatste klusje toch ineens meer werk bleek te zijn dan ik had gedacht. Was ik alsnog tot 18u bezig. Maargoed, man had al gekookt en zelfs de boodschappen gedaan voor de komende dagen, dus dat hoeft lekker niet meer. En het was rete-druk geweest, arme man.

Morgen gaan we broer van Schiphol ophalen en 1e kerstdag met hem en mijn ouders uit eten. En verder niks. 2e kerstdag eten we de (hopelijk wel lekkere) gepofte knoflooksoep met een pasteitje vooraf. Het is wel kerst, natuurlijk hè.
quote:Splinter_ schreef op 23 december 2016 @ 21:00:

Wat is een shizzle ook alweer? Is dat lastig leeghalen?

Ik ga er maar van uit dat je een grapje maakte toch?

Ik zou wel alles apart op MP zetten Plou. Maar ik ben dan ook een dikke knieperd en zou het enorm zonde vinden anders.
Ik ben aan het werk maar er is echt he-le-maal niks te doen. Zit gewoon te wachten. Gelukkig ben ik wel thuis.
1e kerstdag uit eten met mijn familie en 2e kerstdag gourmetten thuis met z'n 2 (of als mijn moeder zielig doet met 3 )

Ik moet de week erna ook weer 5 dagen werken dus heb niet veel zin in allerlei drukte.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 december 2016 @ 09:56:

[...]

Ik ga er maar van uit dat je een grapje maakte toch?

Gelukkig maar dat je nu thuis kunt werken, Puss. Iedereen is natuurlijk aan het panieken met de boodschappen.

Kun je je moeder niet bij zus stallen?

Of haar zo dronken maken op 1e kerstdag dat ze de 2e alleen maar thuis wil blijven?
Zus heeft 2e kerstdag een goed excuus, schoonfamilie. En ze drinkt niet
Al je shit shizzle zou ik lekker op MP zetten als je daar de tijd voor hebt. Ik zou wel even kijken wat het bij jou oplevert in de omgeving. In oude woonplaats Lupin werden dingen voor een hogere prijs verkocht dan in mijn woonplaats. Mocht het niet lopen op MP dan zou ik een opkoper laten komen.

Ik moet eerste kerstdag naar schoonfamilie. tweede kerstdag is Kaat jarig. Het kind weet niet wat ze wil krijgen. Ja, ze wil een telefoon. Ik vind haar nog te jong voor een telefoon dus die krijgt ze niet. Ik ga zo nog de stad in

Ik heb wel heel leuke ideeen voor haar kamer, maar dat vind ik niet leuk voor haar verjaardag

Ik ben erg laat dit jaar. Het was ook ineens bijna kerst!

We gaan de taart zelf maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven