Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 20 december 2016 om 00:10
Ik ben nog steeds niet helemaal over de drijfpingpongballentest heen, dus sta nog niet echt open voor de wodkatampon. Daarnaast ben ik bang dat dat heel erg prikt in m'n poepert.
Welterusten dus maar.
Welterusten dus maar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 20 december 2016 om 00:19
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 00:16:
[...]
Kijk er naar uit.
Meld je wel als je ze in hebt? Dan kunnen wij namelijk observeren of we gedragsveranderingen waarnemen.Natuurlijk. Alles voor het onderzoek. Ik kan mss een enquête openen. Meer ervaringen = beter onderzoeksresultaat.
[...]
Kijk er naar uit.
Meld je wel als je ze in hebt? Dan kunnen wij namelijk observeren of we gedragsveranderingen waarnemen.Natuurlijk. Alles voor het onderzoek. Ik kan mss een enquête openen. Meer ervaringen = beter onderzoeksresultaat.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 20 december 2016 om 11:58
quote:SuzanneSuus schreef op 20 december 2016 @ 11:56:
Ik behrijp het nog steeds niet. Heet er nog iemand Inkie?Ja ik zal je een linkje doen inky12345 in "Wit is ook een kleur"
Ik was Inkie12345 en dat lijkt wel heel erg op elkaar en vooral als er gequote wordt en je geen ava's ziet is dat heel erg verwarrend.
Ik behrijp het nog steeds niet. Heet er nog iemand Inkie?Ja ik zal je een linkje doen inky12345 in "Wit is ook een kleur"
Ik was Inkie12345 en dat lijkt wel heel erg op elkaar en vooral als er gequote wordt en je geen ava's ziet is dat heel erg verwarrend.