Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:ladylion schreef op 07 januari 2009 @ 20:51:

Een vraagje... ik ben single... volgens mij heb ik een minnaar... geen sv... Hoe kom je er achter wat hij er van denkt?Vragen?
quote:MeneerDeRaaf schreef op 07 januari 2009 @ 20:54:

[...]

Vragen?Niets beters te doen mdr?...... schiet lekker op zo
Tja, er zit toch niets anders op aangezien de gedachtenleesmachine nog niet is uitgevonden. Misschien moet je het een beetje subtiel doen, maar uiteindelijk komt het daar toch op neer.

Is er een reden dat je het niet wilt vragen? Ben je bang voor het antwoord of denk je dat je hem af zult schrikken?

Overigens heb ik inderdaad niet zoveel beters te doen. Mijn vriendin is (pardon was dus ik ga nu wat anders doen) aan het werk en mijn sv is niet online.
*grijnz*

Ex minnaar mailt nu al terug dat hij het gaat plannen.

Ben benieuwd, kom maar op met die jaccuzi
Ik merk.... dat als ik gewoon zeg waar het op staat, duidelijk laat weten wat ik wel en niet wil/pik, en daar ook naar handel, dat het dan gewoon goed komt? Gewoon leuk kan zijn? Daar is het toch ook voor, voor het leuke! Eerder ben ik in dit soort situaties veel afhankelijker geweest, dat was niet prettig. Nu ik dat niet meer doe is het veel gelijkwaardiger en haal ik er veel meer uit. Topper zeg! Soms doe je ineens van die ontdekkingen...
quote:MeneerDeRaaf schreef op 07 januari 2009 @ 19:44:

Waarom zou een sv niks te eisen hebben? Uiteindelijk is een sv situatie niks anders dan elke andere situatie waarin 2 of meer mensen met elkaar te maken hebben. Als een sv graag (de illusie) wil dat hij of zij de enige sv is, dan moet je als "partner" sv aan voldoen. Anders ben je geen sv meer. Natuurlijk kan het best dat het andere mensen geen enkel probleem hebben met het zijn of hebben van x sv's. Ook daar is niks mis mee, als het voor hen werkt. Voor iedereen werken dingen anders. Veel mensen wijzen het sv schap sowieso volkomen af. Maar als je een relatie (in de meest ruime betekenis) met anderen wil, dan moet je je aan de regels houden op straffe van het verbreken van de relatie: in een winkel moet je betalen als je iets mee wilt nemen, als je een baan wilt moet je bereid zijn af en toe op je werk te verschijnen. Als je vrienden wilt zijn met iemand moet je af en toe de telefoon opnemen als ze bellen. Als je sv wilt zijn met toytje moet je niet voor haar neus gaan zitten flikflooien met haar collegaatje. Zo simpel is het volgens mij.Meneer de Raaf, ik vind u echt een aanwinst voor dit topic.
Dwaallicht:

Ik had je hele klaagzang van een pagina terug zelf geschreven kunnen hebben. Wat je vertelt over het contact dat steeds minder wordt, sv die steeds onverschilliger met je omgaat, ik herken het helemaal.

Op een bepaald moment geeft het je het gevoel dat je even op mag komen draven wanneer meneer zijn kwakkie kwijt moet. Dat voelt goedkoop. Ook bij mij waren de eerste maanden geweldig, en ik heb veel te lang vastgehouden aan de wens dat het weer zo zou worden als het was. Heb daar ook om gevraagd, waarna hij prachtige beloften deed waar hij zich standaard niet langer dan een week aan kon houden.

En nu? Het is over. Het erge vind ik dan ook nog dat hij degene is die er een punt achter gezet heeft, terwijl ik daar al zolang reden toe had.

Ik heb te lang gehoopt, terwijl het al heel lang duidelijk was dat hij mij niet zag zoals ik hem.

Het ligt niet aan jou, je bent niet tekort geschoten op welk vlak dan ook.

Hij zegt dat je hem gerust mag mailen, maar doe het niet. Gooi zijn nummers uit je telefoon, wis hem van msn. Neem gewoon helemaal geen contact meer op. Dat is niet makkelijk, maar dwing jezelf ertoe. Dat is de enige manier om hem uit je hoofd te zetten. Er zal wat tijd overheen gaan, maar op een gegeven moment wordt dit ook makkelijker.

En schrijf jezelf weer eens in op die datingsite, daar hoeft nog niets serieus uit te komen, maar echt, er is niets zo goed als een nieuw vriendje om een oud vriendje te vergeten.

Sterkte, het is een klotegevoel, maar er is echt niets mis met jou.
geheim, en waarom heeft hij er een punt achtergezet.............juist, toen kwam er ineens een vriendinnetje opdraven...............dus wederom een echte vent.

eerst geen duidelijk stand[unt innemen, je laten bengelen, je neuken ( want dat kunnen we niet missen ) en je laten vallen als het te heet onder zijn voeten word, en hij een ander neukertje heeft

kan hij naadloos zijn lul in een ander moppen.

en nu kan je wel zeggen dat het vriendinnetje ook weer wel exit is, maar wie zegt dat hij dat gedaan heeft.

misschien een verkeerde gok van hem, en heeft vriendinnetje hij de bons gegeven.

daar al over nagedacht?

hee, trouwens heel veel geluk met je nieuwe vriendje.

ga voor vele fijne momenten
Miss Thang, Vamylena, Geheim... dank voor jullie reacties en de bemoedigende woorden

zal m'n best doen het te laten gaan, maar is nie makkelijk. Lees ergens 'klaagzang' en ja, kan wel zeuren en ergens in blijven hangen. Wel blij, geheim, dat jij het herkent.

IK heb hier dan uiteindelijk een punt achter gezet (hij zou het nooit doen.. veel te makkelijk toch? Sex krijgen en er niks voor hoeven doen) maar dat voelt ook niet echt goed hoor... want toch twijfels af en toe

en natuurlijk toch.. bij anderen bleef hij WEL monogaam, ging hij NIET op zoek naar andere.. waarom dan wel bij mij....?

Terwijl hij letterlijk zei dat het met mij geweldig was....

nee, snappen doe ik het niet maar antwoorden zal ik nooit krijgen. Mailen mag, en verrekte moeilijk inderdaad om het niet te doen, maar dan had ik die relatie niet hoeven verbreken. Right?

Hij doet nu helemáál geen moeite meer voor me. Geblockt op MSN en niet meer gehouden aan de belofte/afspraak aan mij om niets met anderen te doen.... (en hij zei v/h weekend al dat hij *niet* kieskeurig is als het om sex gaat)... moet ik mezelf dan aanbieden zodat ie evengoed nog aan z'n trekken komt

Nee dat voelt kut. Ik WIL het wel maar ook weer niet. Heel dubbel. Heel vervelend.

Thanks everyone. Ga nou lekker lang douchen, ff opfrissen en dan werken :(

werkze allemaal!
Geheim en Dwaallicht Er komt een dag dat je het niet meer erg vindt. Ik weet nog zo goed dat ik wel 500 keer per dag mijn mail checkte in de hoop op een mailtje van HEM. Hij mailt me nog steeds maar nu irriteer ik me er alleen maar aan.

MDR, ik vind je, net als Geheim, ook zeker een aanwinst voor dit topic. Je klinkt zo vertrouwd en bekend!
SV gisteren geweest en mijn God wat was het weer heerlijk!! Kan er weer even tegenaan...
Vertel, vertel.....
Aagje....
Dwaallicht, gewoon sterk blijven. Iemand die je zegt dat hij niet kieskeurig is wat betreft sex, is je niet waard, toch? Voor hem tien anderen!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Miss Thang, dank je.... met m'n verstand weet ik dat het klopt wat je zegt. En het voelt ook niet goed om mezelf aan te bieden, als het hem kennelijk niks uitmaakt met wie hij neukt....

tsja, daar voel ik me idd teveel waard voor.

En kan idd genoeg anderen krijgen.

Maar het probleem is dat IK wèl erg kieskeurig ben, ha ha

was't maar niet zo, dan was ik hem allang vergeten :(

Meneer de Raaf, ik had je reactie van gistearvond helemaal niet gezien. FOrum doet af en toe raar hier. DEnk dat het in grote lijnen wel klopt wat je zegt. Hij was idd altijd de vragende partij (vond het soms zelfs vervelend en claimerig!) en ergens na onze vakantie werd IK de vragende partij.

Ik snap alelen nog steeds niet waarom zijn interesse verdween. Ik heb niet lopen zeuren of claimen of wat ook. Dat is wat hij nu beweert. HIj draait heel veel zaken om.

Maar mijn gedrag dat later idd wel zeurderig/vervelend werd, werd veroorzaakt door ZIJN toenemende onverschilligheid. en niet andersom!

hij zegt nu bijv ook dat HIJ het heeft uitgemaakt terwijl ik dat 3echt gedaan heb.Twee weken nadat k hem verliet mailde hij dat hij had nagedacht en inderdaad een definitieve punt erachter zetten.. (3 weken later lag ik weer in z'n bed, ha ha.. dat dan weer wel, maar moest er zelf om vragen) maar goed.. ook omdraaien.

als hij zo graag sex wil en niet kieskeurig is, waarom vraagt hij me dan nu niet meer??

ook omdraaien dat IK lastig was op MSN, waardoor nu geblockt, terwijl HIJ altijd gesprekjes begon

allemaal hele rare dingen

maar inderdaad; IK heb me gehecht, meneer de raaf, en hij totaal niet. Snap niet hoe iemand dat kan, geen gevoel ontwikkelen in een behoorlijk intensieve relatie die als het om frequentie en contact, en invulling daarvan gaat, zeker niet onderdeed voor een echte relatie. Hij heeft zelfs vriendinnen van me ontmoet!

nou ja goed, ff weer voor de baas werken.

Iedereen die in een sexrelatie zit tot tevredenheid: have fun!

En andere, die hier zo te lezen ook schrijven en NIET tevreden zijn (Geheim) -- sterkte

Stewardess; kan niet wachten op de dag dat ik deze obsessie kan loslaten.. pff
quote:stewardess schreef op 08 januari 2009 @ 09:02:

MDR, ik vind je, net als Geheim, ook zeker een aanwinst voor dit topic. Je klinkt zo vertrouwd en bekend!Ik kleur tot achter mijn oren van de complimenten...
Dwaallicht, ik las het al eerder van iemand hier en het klopt, op een dag heb je er echt gewoon genoeg van, vertrouw daarop! Dan is het loslaten niet alleen gemakkelijk maar ook een opluchting. Een goed begin is geen contact meer, totaal niets, onhechten moet je, en dat gaat je echt wel lukken!

Er zijn mensen die de boel steeds zo verdraaien dat het altijd aan jou ligt (volgens hun dan) heel verwarrend kan dat zijn, maar vergeet niet dat hij inderdaad altijd alles omdraait en ga niet twijfelen aan jezelf, je weet immers dat hij dat doet!

Kop op, komt goed, echt!

Met iedereen hier trouwens hoor, dat vertrouwen nooit kwijtraken! (f)
@dwaallicht ik snap die kerels af en toe ook niet. Vind het ook erg vreemd dat hij zo reageerde. Heb je hem ook wel eens afgewezen?? dat werkte bij mij namelijk heel erg goed!

Maar als ik je verhaal zo lees zou ik hem dat niet eens meer gunnen, links laten liggen en door gaan met je leven. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Sterkte ermee...

Hier is het wel een weer een lachertje aan het worden ik heb meneer volgens mij helemaal afgepeigerd. Na zijn vakantie hebben we in drie dagen tijd meerdere keren sex gehad. En de laatste keer (vanmorgen voor het werk!!) was hij fysiek maar ook mentaal helemaal buiten adem!

Hij heeft nu aan gegeven even een adempauze nodig te hebben want hij komt niet meer aan zijn werk toe.

Ik anders ook niet en ik moet ook uit gaan kijken want mijn kantoorgenoot vraagt zich af waar ik iedere keer uithang en er de stapels op mijn bureau stapelen zich maar op....
Goed bezig Alina en Recuerdo, haha

En MDR, kleur maar lekker, staat je vast goed, ben het helemaal met de dames eens!
[quote]stewardess schreef op 08 januari 2009 @ 09:02:

Geheim en Dwaallicht Er komt een dag dat je het niet meer erg vindt. Ik weet nog zo goed dat ik wel 500 keer per dag mijn mail checkte in de hoop op een mailtje van HEM. Hij mailt me nog steeds maar nu irriteer ik me er alleen maar aan.

MDR, ik vind je, net als Geheim, ook zeker een aanwinst voor dit topic. Je klinkt zo vertrouwd en bekend![/quote]

als jij dit zegt, dat gaan bij mij alle alarmbellen als een gek tekeer
Ik ben blij dat mijn aanwezigheid in ieder geval niet onopgemerkt is gebleven.

@recuerdo: Hoe moet ik me die kantoorsituatie bij jou voorstellen. Heeft hij een eigen (afsluitbaar) kantoor waar je tijdens kantoortijden naar toe kunt sluipen om eens uitgebreid genomen te worden op zijn bureau? Als ik me de meeste kantoren die ik ken voorstel lijkt met me best lastig om een geschikte plek te vinden. Toch schijnt het best veel voor te komen. Helaas heb ik zelf nooit gedaan. Wel een tijdje erg graag gewild trouwens.
he meneer de raaf! Ja daar hebben we geluk mee... ik deel mijn kantoor met een andere collega dus daar is niets mogelijk, maar hij heeft naast zijn eigen kantoorruimte een soort van inloop berging. Daar kunnen we onopgemerkt onze gang gaan.... daar komt bij dat zijn kantoor nogal afgelegen van de rest ligt.

Nadeel is wel dat ik vandaag bijna niets van hem gehoord heb alleen een paar spannende blikken, omdat ik hem afgepeigerd heb..........

hopelijk komt ie snel weer bij, want ik ben nog lang niet moe!
Ik zou haast medelijden met je krijgen. Je hebt vandaag bijna niets van hem gehoord behalve een paar spannende blikken en seks voor het werk. Dat moet afzien zeg voor je...
MDR, mijn sv en ik doen het ook altijd op zijn kantoor, na werktijd, als iedereen weg is. Best spannend, want soms zijn er op de verdieping boven ons nog mensen aanwezig....

En met mijn vorige minnaar deed ik het ook altijd bij hem op kantoor. Ver na werktijd, maar we zijn wel een paar keer gezien door de bewaker die zijn ronde deed
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Doet me denken aan een oude directeur van me die nog bleef ontkennen nadat hij met zijn secretaresse in de lift werd betrapt (in niet mis te verstane omstrengeling)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven