Terschelling of Vlieland: waar slapen?

08-01-2009 20:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vriend en ik willen graag samen fijn een weekendje weg eind volgende maand. We houden beiden van strandwandelen, zee en boten en gaan dan ook graag het liefst naar Terschelling of Vlieland.

Natúúrlijk heb ik de websites van de plaatselijke VVV's er op nageslagen, maar wil zo graag jullie ervaringen horen met slapen op deze eilanden. We willen graag lekker slapen en lekker ontbijten, het mag allemaal een beetje luxer/exclusiever/feestelijker dan het gemiddelde Van der Valk hotel zeg maar.

Kortom, wie vertelt mij waar ik een fijn weekend samen met mijn liefste kan doorbrengen?

dank!

TD
Ten eerst is Vlieland echt véél mooier en leuker dan Terschelling.

En als je dan naar Vlieland gaat is Badhotel Bruin op de dorpsstraat erg leuk.

http://www.hotel.badhotelbruin.nl/?refer=vvv

Lekker luxe en pal aan het Noordzeestrand is Hotel Seeduyn

http://www.goldentulipresortseeduyn.nl/

Ik ben jaloers op je! Zou ook wel (weer!) willen!
Loretta is De Mol. Punt.
Vlieland is sprookjesachtig. Ik ga zo snel mogelijk weer!

Kijk eens op www.vlieland,net, daar kun je veel huisjes vinden op verschillende plekken van het eiland.

Wij zaten in 'Ankerplaats', echt pal aan het strand. In één woord: geweldig!
Ga naar Vlieland!

*zegt zij vol jeugdsentiment*

Vlieland is zóó leuk en vooral ook leuk om zonder auto te zijn, omdat je het eiland in feite rond kunt fietsen.

Ik heb wel eens goedkope aanbiedingen voor een hotelletje in de dorpsstraat gezien op bookers.nl en andere sites. Even googlen op hotelaanbiedingen en Vlieland of iets dergelijks.

*gaat samen met Star jaloers zitten zijn *
Peas on earth!
Hier bijvoorbeeld (en als ik dit binnen een minuut vind, is er vast meer/beter te vinden).
Peas on earth!
Vlieland is ook mijn jeugdsentiment, PodE ...

Vriend 'heeft' meer met Terschelling want dat is bevaarbaar(der).

Ik ga eens fijn jullie adviezen opvolgen: het wordt Vlieland!

(...en anders gaan wij gewoon met zijn vieren )
Ik ben naar Terschelling gegaan, heb in pension Altijd Wad geslapen (google maar even) en ik vond het er erg fijn. Kan het niet vergelijken met Vlieland, want daar ben ik nog nooit geweest.

Het pension ligt in het centrum van het dorpje, genoeg gezellige restaurants en kroegjes in de buurt. We hebben fietsen gehuurd en zijn over het eiland gaan peddelen, af en toe opsteken bij strandtentjes, heerlijk weekend gehad. Ook heerlijk een paar uur gewandeld over het strand en door de duinen.
Oja lekker ontbijtje trouwens bij Altijd Wad en aardige mevrouw die het pension is gestart. Geniet van je weekend, of het nou Vlieland of Terschelling wordt!
quote:Tia Dalma schreef op 08 januari 2009 @ 21:57:

(...en anders gaan wij gewoon met zijn vieren )

* pakt gauw haar koffer in *

Hoe laat zie ik jullie in Harlingen?
Loretta is De Mol. Punt.
Aangezien het Seeduyn er leuk uitziet... (Alleen nog even plannen wanneer en hoe en regelen met werk enzo).

Kess: je herkent ons aan de rode roos

Verdere tips blijven overigens welkom!

Wat ik overigens niet kon ontdekken: stel je hebt vervoer naar je accomodatie nodig. Hoe is dat geregeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven