Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bruise schreef op 21 december 2016 @ 16:39:

Mijn huis staat binnenkort wel op Funda. Je herkent hem aan het prieeltje.Die van mij is ook nog terug te vinden: die met dat balkon en een toilet.
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 15:33:

Bedankt dames

Veel plezier, alvast gefeliciteerd en niets moet

En voor Surinaamse taarten kun je bij Tante Suiker in Hilversum terecht.

Rustig aan!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 16:49:

[...]

Die van mij is ook nog terug te vinden: die met dat balkon en een toilet.de mijne is die met een badkamer
Fijne verjaardag Ttass
quote:poolparty schreef op 21 december 2016 @ 16:53:

[...]

de mijne is die met een badkamer Mijne heeft een detailfoto van een stoeptegel.
quote:Teemo schreef op 21 december 2016 @ 16:55:

[...]

Mijne heeft een detailfoto van een stoeptegel.In zo'n hippe collage?
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:57:

[...]

Ik vind het wel leuk, ik heb hulp van mijn tante en oma die zijn beter in Surinaamse hapjes dan ik

Ik maak de cheesecake en de kwarktaarten en zij maken de pasteitjes, rijst,roti en kip, bara's, loempia,s etc.Ik voel een project X Amsterdam aankomen
quote:Star schreef op 21 december 2016 @ 17:33:

[...]

Ik voel een project X Amsterdam aankomen

Pas op met NAW
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 17:34:

[...]

Pas op met NAW O shoot ja. Sorry Tass, zal het niet meer doen
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:49:

Dat is het jammere van in de winter jarig zijn. Iedereen zit binnen in huis, in de zomer kan iedereen buiten staan. Dat scheelt heel veel.ik ben in Feb jarig, maar ga het pas in mei vieren kan ik iedereen naar buiten gooien
Relax we're all crazy, it's not a competition
Beetje nijdig als ik dat Bouwdepottopic lees. Sommige dingen worden mij wat later duidelijk dan anders, maar het is echt elke keer hetzelfde liedje. Ik beloof plechtig geen tips meer te geven.
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 20:11:

Beetje nijdig als ik dat Bouwdepottopic lees. Sommige dingen worden mij wat later duidelijk dan anders, maar het is echt elke keer hetzelfde liedje. Ik beloof plechtig geen tips meer te geven.Nou zeg dat!
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 20:11:

Beetje nijdig als ik dat Bouwdepottopic lees. Sommige dingen worden mij wat later duidelijk dan anders, maar het is echt elke keer hetzelfde liedje. Ik beloof plechtig geen tips meer te geven.Als we dat nou eens met zijn allen afspraken, dat we op die mevrouw niet meer reageren, geen tips geven, en niet meer wijzen op rare inconstistenties. Gewoon stilte, weldadige stilte. Lijkt me voor iedereen beter.
Mooi, dan is dat ook weer geregeld!

Ik heb zin in een feelgoodtopic, want ik vind mezelf een zeurkous. Is er nog iets leuks?
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 20:26:

Mooi, dan is dat ook weer geregeld!

Ik heb zin in een feelgoodtopic, want ik vind mezelf een zeurkous. Is er nog iets leuks?Nee, doe maar geen feelgoodtopic meer. Voor je het weet heb ik weer een ban.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 december 2016 @ 20:29:

[...]

Nee, doe maar geen feelgoodtopic meer. Voor je het weet heb ik weer een ban.Ja en een patatrecepttopic is ook geen goed idee want dan krijg je ook een ban.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 december 2016 @ 20:18:

[...]

Als we dat nou eens met zijn allen afspraken, dat we op die mevrouw niet meer reageren, geen tips geven, en niet meer wijzen op rare inconstistenties. Gewoon stilte, weldadige stilte. Lijkt me voor iedereen beter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Iemand een tosti? Met zalm
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 december 2016 @ 20:18:

[...]

Als we dat nou eens met zijn allen afspraken, dat we op die mevrouw niet meer reageren, geen tips geven, en niet meer wijzen op rare inconstistenties. Gewoon stilte, weldadige stilte. Lijkt me voor iedereen beter.ik weet niet of de adverteerders daar ook zo over denken
quote:charlottew88 schreef op 21 december 2016 @ 20:33:

[...]

Ja en een patatrecepttopic is ook geen goed idee want dan krijg je ook een ban.Oh ja, goed dat je het zegt. Ik wilde net posten wat ik vanavond heb gegeten, maar ik hou mijn paarden.
quote:Ikhierhuh schreef op 21 december 2016 @ 20:35:

Iemand een tosti? Met zalm Gerookt of uit een blik?
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 december 2016 @ 20:37:

[...]

Oh ja, goed dat je het zegt. Ik wilde net posten wat ik vanavond heb gegeten, maar ik hou mijn paarden.
quote:charlottew88 schreef op 21 december 2016 @ 20:42:

[...]

Gerookt of uit een blik?Gerookt natuurlijk.
It beginning to look a lot like Christmas

Ik neem morgen sneeuw mee naar Nederland. Bereid je maar voor
IK ga weg uit Nederland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven