Ik word er GÉK van!!

22-12-2016 22:10 84 berichten
Van mijn hoestende vriend. Nu al een week lang dag en nacht blaffen en hij doet er geen f*ck aan. (Alleen een lepeltje tijmsiroop op een dag. Ja, dat helpt veel...)

Waar word jij (op dit moment) gek van?
Alle reacties Link kopieren
Als mijn zoontje snachts een fles heeft gehad, mijn man snurkt, zodat ik op de bank ga slapen.

Dan komt de kat binnen, dat kattenluik moet eerst 6x hard geklepperd hebben voor hij er doorheen gaat, als hij dan binnen is, gaat hij naast de bank zichzelf uitgebreid zitten wassen.

Dat wassen op zich is niet zo erg, maar ook dat moet met zoveel geluid gedaan worden, dat ik er gewoon niet van kan slapen.

Slaap ik dan eindelijk, gaat hij naast de bank zitten mauwen.

Verder is het echt een lieverd hoor, maar af en toe
quote:chillzone schreef op 22 december 2016 @ 22:55:

[...]

btw wist je dat je iemand kan blokkeren op de app en gewoon kan werken en eventueel je geluid kan uitzetten,

Geluid heb ik al structureel uit staan nu. Maarja, dan zie je wel steeds oplichten .

Blokkeren vond ik dan ook weer zo wat, maar inmiddels ben ik er toe geneigd, zo zenuwachtig word ik er van.

En ik gebruik m'n telefoon ook voor m'n werk en de app ook. Heb je dat geneuzel er steeds tussendoor
quote:OldWood schreef op 22 december 2016 @ 22:57:

Als mijn zoontje snachts een fles heeft gehad, mijn man snurkt, zodat ik op de bank ga slapen.

Dan komt de kat binnen, dat kattenluik moet eerst 6x hard geklepperd hebben voor hij er doorheen gaat, als hij dan binnen is, gaat hij naast de bank zichzelf uitgebreid zitten wassen.

Dat wassen op zich is niet zo erg, maar ook dat moet met zoveel geluid gedaan worden, dat ik er gewoon niet van kan slapen.

Verder is het echt een lieverd hoor, maar af en toe
Hahaha Oldwood, het is wat met die katten

De onze wil 's nachts nog wel eens graag gaan spelen, dan raast hij om 03.00 uur door ons appartement heen. Of springt en klimt dan gewoon bovenop je voor aandacht en knuffels

Maar hij komt ook heel vaak lief aan het voeteneind bij ons slapen
quote:Eleonora-1 schreef op 22 december 2016 @ 22:15:

Van die kerstbellen geluiden tsjing, tsjing, tsjing bij íedere commercialbreak, op de radio tussen muziek door, gewoon bij van alles.

De jingle hell.

Sorry, 1x per jaar ben ik de jingle hell voor vrienden, familie en onbekenden.

Een jaar of 20 geleden voor $ 5,- in de sale gekocht in de US, maar al voor minstens $ 100,- lol

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik.vind de kerstboom te groot en de kerstversiering teveel.

Ik woon al in een tokkiebuurt, waar je als je ergens naar binnen kijkt zo'n vol huis met stapeltjes en teveel spullen ziet.

En zo ziet mijn huiskamer er ook nu uit als ik niet DE HELE DAG opruim
quote:himalaya schreef op 22 december 2016 @ 23:03:

[...]

Een jaar of 20 geleden voor $ 5,- in de sale gekocht in de US, maar al voor minstens $ 100,- lol

[afbeelding]
quote:OldWood schreef op 22 december 2016 @ 22:57:

Verder is het echt een lieverd hoor, maar af en toe Man op de bank snurken en jij in bed lijkt me beter
quote:himalaya schreef op 22 december 2016 @ 23:03:

[...]

[afbeelding]Ow wat cool!!
quote:Eleonora-1 schreef op 22 december 2016 @ 22:15:

De jingle hell.

Dat ik verder wil met The Killing kijken maar dat mijn man het, tweede avond op rij, gepresteerd heeft om later terug te komen dan de bedoeling was. Ik wil m'n fix
Ik word gek van zus. Die kan niet appen zonder iedere 3 woorden op verzenden te klikken.

Grrr..

TYP VERDORIE JE VERHAAL EN DRUK DAN PAS OP VERSTUREN!!

Sorry voor het schreeuwen.
O, en dat er niets leuks op tv is. En dat de drie leuke dingen zichzelf steeds herhalen. Ik geloof dat ik nu alle recepten van Jamie Oliver op kan dreunen, pus die gourmet-specials van Hugo nogwat.

En mijn kat heeft een spelletje: ik doe de deur dicht (expres niet dicht-dicht, maar net niet dicht) en kat maakt de deur open en sjouwt naar de gang. Ik doe de deur weer dicht, kat komt van de gang de kamer weer inlopen (deur weer open). Ik doe de deur weer dicht, kat gaat weer naar de gang...
quote:blue_lagoon schreef op 22 december 2016 @ 23:02:

Hahaha Oldwood, het is wat met die katten

De onze wil 's nachts nog wel eens graag gaan spelen, dan raast hij om 03.00 uur door ons appartement heen. Of springt en klimt dan gewoon bovenop je voor aandacht en knuffels

Maar hij komt ook heel vaak lief aan het voeteneind bij ons slapen Ahh ik vind het achteraf ook best lief hoor, maar op het moment zelf krijg ik moordneigingen
quote:Monti schreef op 22 december 2016 @ 22:59:

[...]

Geluid heb ik al structureel uit staan nu. Maarja, dan zie je wel steeds oplichten .

Blokkeren vond ik dan ook weer zo wat, maar inmiddels ben ik er toe geneigd, zo zenuwachtig word ik er van.

En ik gebruik m'n telefoon ook voor m'n werk en de app ook. Heb je dat geneuzel er steeds tussendoor Gewoon alleen die specifieke app dempen. Hoor of zie je niets van de berichten van kennis en kun je wel gewoon je geluid aan laten staan.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 22 december 2016 @ 23:06:

[...]

Man op de bank snurken en jij in bed lijkt me beter Die vent van mij is niet naar de bank te krijgen, zie hem eerst maar eens wakker te krijgen
Ik word gek van het feit dat ik wel naar bed wil, maar geen zin heb om naar boven te lopen en manlief naast me op de bank ligt te snurken.
quote:OldWood schreef op 22 december 2016 @ 23:22:

[...]

Die vent van mij is niet naar de bank te krijgen, zie hem eerst maar eens wakker te krijgen Haha! Ik moet die van mij nu wakker proberen te krijgen om naar bed te gaan
Ik word er gek van dat Mn man niet of suuuuuuper langzaam wakker wordt als een van de kinderen huilt s nachts.

Als ik wacht wordt soms het andere kind wakker en hij zelfs dan niet.
Ik word nergens gék van. Gewoon daar kies ik niet voor.
quote:Zoraa schreef op 22 december 2016 @ 22:25:

Even de huisarts bellen en vragen om codeine, wonder spul.Ik had eens zo'n last van hoesten dat ik er byna in bleef.. moest naar adem snakken echt. Bleek het kinkhoest te zijn, niet veel aan te doen en duurde nog lang ook. Ontving eik een brief dat ik was aangemeld als kinkhoest geval. Codeine gaf toen verlichting, inderdaad geweldig spul!
dat ik heerlijk muziek aan t luisteren ben van de jaren 70 en 80 en ik net iets enthousaist meezong en mijn vriend vroeg doe even wat zachter,

en nu zit maar te playbacken en kijkt die alsnog zo aan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wachten. Ik wacht op bericht van de aankoopmakelaar over de aankoop van een huis en m'n hart begeeft het bijna van de zenuwen. Eerste huis en ik wil het echt supergraag.
Ik word gek van de kat als ze rond 4 uur s nachts aandacht wil. Soms is haar eten op en soms begint ze spontaan te schranzen als ik bij haar bakje ga staan.

Drie verschillende wekkers ongeveer een uur voordat ik zelf moet opstaan ben ik trouwens ook niet zo blij mee. Duurt te lang om alvast op te staan en te kort om weer rustig diep in slaap te komen.

Niet geheel toevallig vallen beide onder verstoorde nachtrust.
je kan het ook dempen.. dan lees je ze pas wanneer je zelf zin hebt. maar krijg je niet telkens melding.
quote:Monti schreef op 22 december 2016 @ 22:39:

Heel irritant een hoesten iemand die naast je ligt 's nachts .

Ik irriteer mij al dagen aan een kennis die maar blijft appen. Of ik nu wel of niet reageer, de een naar de andere app blijft binnenkomen. Subtiel wat hints werken niet, zeggen dat ik druk ben met werk afsluiten werkt niet, niets werkt . zo langzamerhand krijg ik steeds meer de neiging om een spraakapp te sturen met STOP MET DAT GEAPP ASJEBLIEFT!! Word er gewoon nerveus van!

of zeggen ´doei´ik ga wat nuttigs doen met een zoen en dan niet meer reageren? Is dat een optie?

(zegt de muts die het zelf verdomt om te appen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven