Ik word er GÉK van!!

22-12-2016 22:10 84 berichten
Van mijn hoestende vriend. Nu al een week lang dag en nacht blaffen en hij doet er geen f*ck aan. (Alleen een lepeltje tijmsiroop op een dag. Ja, dat helpt veel...)

Waar word jij (op dit moment) gek van?
quote:pokkewijf schreef op 22 december 2016 @ 23:44:

Ik word nergens gék van. Gewoon daar kies ik niet voor. Probeer maar eens slaapgebrek, gegarandeerd succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Drackie schreef op 22 december 2016 @ 23:50:

Wachten. Ik wacht op bericht van de aankoopmakelaar over de aankoop van een huis en m'n hart begeeft het bijna van de zenuwen. Eerste huis en ik wil het echt supergraag. Spannend! Hoop voor je dat het gaat lukken
Ikword gek van mensen die overal gek van worden
Ik word echt helemaal, ongelofelijk, vreselijk gestoord van snottebellen.

En dan die van mijn gastkinderen en die van mijn eigen kind

Vandaag 4 kids met alleen maar snot de hele dag. Ik veeg, draai me om en daar staat de volgende al met een snottebel en als je niet vlug bent smeren ze het ook nog uit over hun gezicht of erger over de meubels

Verder zijn het schatjes hoor maar nummer 1 frustratie vandaag
Dat er een hond hier overal in de buurt op de stoep schijt en het niet opgeruimd wordt. En nu dus recht voor mijn tuinpaduitgang. Ik ging er NET niet in staan
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
M'n huisgenoten:p en van die mensen op straat die je continue blijven aanspreken en achtervolgen. Ga even lekker weg ofzo. Hartstikke zielig allemaal, en vooral met kerst (lekker op je gevoel inspelen) maar laat me met rust please
Wish you were beer
quote:Monti schreef op 22 december 2016 @ 22:59:

[...]

Geluid heb ik al structureel uit staan nu. Maarja, dan zie je wel steeds oplichten .

Blokkeren vond ik dan ook weer zo wat, maar inmiddels ben ik er toe geneigd, zo zenuwachtig word ik er van.

En ik gebruik m'n telefoon ook voor m'n werk en de app ook. Heb je dat geneuzel er steeds tussendoor Je kan van individuele contacten, maar ook van App groepen, de meldingen uitschakelen. Dat scheelt je veel stress.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Verder word ik gek van mijn eigen gehoest en van die kut kerstmuziek op de radio.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Van de buikpijn en mag pas over 10 dagen naar ziekenhuis voor echo
-
Kiespijn op een plek waar de tandarts een paar weken terug nog geboord heeft. Hoop niet dat ik de zoveelste wortelkanaalbehandeling moet starten, zo vlak voor kerst met alle etentjes.
Oh dat hoesten ken ik TO, mijn man heeft het en ik ook. Hoort bij een rare verkoudheid die rondgaat.

Ook erger ik me aan de radiator in de slaapkamer, die maakt een suizend geluid. Heel vervelend als je probeert te slapen.
Ik word ook gek van het hoesten. Samen met mijn astma ben ik benauwd. Ik slaap al 3 nachten op de bank. Maar die benauwdheid, grrr
quote:pokkewijf schreef op 22 december 2016 @ 23:53:

[...]

of zeggen ´doei´ik ga wat nuttigs doen met een zoen en dan niet meer reageren? Is dat een optie?

(zegt de muts die het zelf verdomt om te appen)Appt gewoon door . En of ik nu wel of niet reageer hup zo weer een app er achteraan.
quote:BWitched schreef op 23 december 2016 @ 00:49:

[...]

Je kan van individuele contacten, maar ook van App groepen, de meldingen uitschakelen. Dat scheelt je veel stress.Heb het nu uitgeschakeld, nooit geweten dat dan kon
Dat ik zo weer in de auto naar mn werk moet en voor de 100000000e keer maria carey moet aan horen
quote:Agaphantus schreef op 23 december 2016 @ 06:21:

Dat ik zo weer in de auto naar mn werk moet en voor de 100000000e keer maria carey moet aan horen

Ze je radio op radio 10, die zenden de top 4000 uit, niks kerstgedoe.

Heerlijk.
Dat er elke dag in de buurt een wekker snoeihard afgaat om 6.15 uur. Dat er al over gepraat is het een poosje over was en nu alweer een poosje bezig is.....bloedirritant
quote:OldWood schreef op 22 december 2016 @ 22:57:

Als mijn zoontje snachts een fles heeft gehad, mijn man snurkt, zodat ik op de bank ga slapen.

Dan komt de kat binnen, dat kattenluik moet eerst 6x hard geklepperd hebben voor hij er doorheen gaat, als hij dan binnen is, gaat hij naast de bank zichzelf uitgebreid zitten wassen.

Dat wassen op zich is niet zo erg, maar ook dat moet met zoveel geluid gedaan worden, dat ik er gewoon niet van kan slapen.

Slaap ik dan eindelijk, gaat hij naast de bank zitten mauwen.

Verder is het echt een lieverd hoor, maar af en toe Huh, ben heel benieuwd hoe het kan dat wassen met veel geluid gepaard gaat? Kan me er niets bij voorstellen nl.
quote:Monti schreef op 23 december 2016 @ 06:07:

[...]

Appt gewoon door . En of ik nu wel of niet reageer hup zo weer een app er achteraan.Die heeft dus een bord voor de kop. Hier was laatst een topic over, kwamen handige tips voorbij om op vriendelijke wijze duidelijk te maken dat je niet steeds wilt appen. Weet niet meer hoe het topic heet.
quote:Hoezitdit schreef op 23 december 2016 @ 06:46:

[...]

Die heeft dus een bord voor de kop. Hier was laatst een topic over, kwamen handige tips voorbij om op vriendelijke wijze duidelijk te maken dat je niet steeds wilt appen. Weet niet meer hoe het topic heet.Ja met recht. Jammer , zal topic proberen te zoeken.
dat we in een buurt zijn gaan wonen. waar er toch best veel op je gelet wordt.en dit ook gelijk in de buurt app gedeeld wordt ????.
Mijn vriend hoest ook al weken in bed. Ik por hem er af en toe nu uit hoor, gaat hij maar op de bank liggen, dan slaapt in ieder geval 1 van ons 2.
quote:Miss-Colorado schreef op 23 december 2016 @ 05:32:

Oh dat hoesten ken ik TO, mijn man heeft het en ik ook. Hoort bij een rare verkoudheid die rondgaat.

Bij mijn vriend hoort het helaas bij hem, niet bij de verkoudheid die nu rondgaat. Zodra hij verkouden is hoest hij. Verder heeft ie werkelijk nérgens last van, alleen dat bloedirritante gehoest. Maar hij heeft het EINDELIJK door! En is vannacht in het logeerbed gaan liggen!

Maakt hij me ALSNOG wakker met z'n gehoest.
Heb je iets van tabletten tegen kriebelhoest? Ik heb die van Daro liggen, rood doosje, het zijn van die retard capsules. Gewoon bij de apotheek te halen zonder recept. Helpt enorm, en dan heb jij ook leuke feestdagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven