Geen kerstpakket

23-12-2016 18:00 99 berichten
.....

Ik mis het jaarlijkse kerstpakketten topic

Ik heb dit jaar een vreetpakket gehad.

Ik kan daar oprecht van genieten.

Mijn man heeft niks gekregen. Is ook niks over gezegd. Niemand heeft het erover gehad. En er was dus ook niks. En hij vindt het echt totaal not Done om erom te vragen.

Dus: geen bonus, geen eindejaarsuitkering en geen kerstpakket.

Dit is voor het eerst.

Zijn er meer werkende mensen die geen kerstpakket hebben gekregen?

Ik dacht in mijn naïviteit dat dit vrij standaard was. Blijkbaar heb ik me vergist.

(Gaat overigens om een vrij goed lopend bedrijf)
Hier 3 pakketten voor mij. En een bon.

Sorry, kan er ook niets aan doen.
Hier een kerstpakket en een 13e maand.

En ook nog een kerstbrunch en kerstdinner, enorm verwend dus
quote:ThunderassMan schreef op 23 december 2016 @ 19:20:

Hier 3 pakketten voor mij. En een bon.

Sorry, kan er ook niets aan doen.Heb je 3 werkgevers dan?
Alle reacties Link kopieren
Als zzp'er heb ik voor mezelf een nieuw jurkje, schoenen en een grote fles champagne gehaald.
Een stol. Die heb ik gedoneerd aan de voedselbank. Ik had al een stol voor ons.
quote:Yggdrasil- schreef op 23 december 2016 @ 19:21:

[...]

Heb je 3 werkgevers dan?Nee: opdrachtgever, pv en werk.
Toevallig had ik het er met mijn man over, werkt bij een heel klein bedrijf (4 man of zo) kreeg altijd waardebonnen ter waarde van €75, nu opeens niets. Maar waarschijnlijk is zijn baas het gewoon vergeten, best een warhoofd, alleen durft niemand er over te beginnen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Het mijne is kwijtgeraakt in de post.

Wel op de gekozen locatie geweest, maar de winkeleigenaar kon er niets mee, want geen dhl. Dus niet aangenomen. Het was een postnl bezorger en postnl beweert van niets te weten.

Volgende week dus maar contact opnemen met Caroussel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dus als ik het goed begrijp heeft jouw man een heel mooi kerstpakket gehad TO? En werkt hij bij een niet zo goed lopend bedrijf?
Hier ook niks hoor. Vorig bedrijf ook niks. Beide bedrijven zijn groot. Ik haal zelf wel wat lekkers!
Hier een bon van de lokale winkeliersvereniging en een eindejaarsuitkering. En met Sinterklaas een speculaaspop van de pv en een speculaasstaaf van de werkgever. Ik mag niet klagen! Het leukste was een persoonlijk kaartje van mijn teamleider met een mooie samenvatting van afgelopen jaar. Ik voel me zeker gewaardeerd!
Hier kerstpakket. Iedereen het zelfde.. ter waarde van 25 euro. Zelfs de stagiaires krijgen dit ook..
quote:Loca_Loca schreef op 23 december 2016 @ 19:44:

Dus als ik het goed begrijp heeft jouw man een heel mooi kerstpakket gehad TO? En werkt hij bij een niet zo goed lopend bedrijf?
Alle medewerkers krijgen hier een bon om zelf iets uit te zoeken twv 25 euro ongeveer. Vind dat altijd prima want er is best veel keus. Mijn vriend krijgt ook een bon, maar dan met een veel hogere waarde. Ik zie het toch wel als een stukje waardering, ongeacht de waarde. Alleen een fles wijn met een kaart bijv zou ik ook wel waarderen.
Ik hoorde vorige week voor het eerst dat een eindejaarsuitkering niet standaard is Echt nooit bij stil gestaan. Zat ik daar tegen een vriendin te verzuchten dat ik niet kon wachten op payday.. "lekker 2 x een netto salaris vrijdag, fijn he". Zij: "euh ik krijg geen eju hoor.. dat is niet verplicht".

Oh. Stom.
quote:Snoesje666 schreef op 23 december 2016 @ 19:41:

Het mijne is kwijtgeraakt in de post.

Wel op de gekozen locatie geweest, maar de winkeleigenaar kon er niets mee, want geen dhl. Dus niet aangenomen. Het was een postnl bezorger en postnl beweert van niets te weten.

Volgende week dus maar contact opnemen met Caroussel.Noooo
quote:Bollie08 schreef op 23 december 2016 @ 19:46:

Hier kerstpakket. Iedereen het zelfde.. ter waarde van 25 euro. Zelfs de stagiaires krijgen dit ook..Bedoel je hiermee dat jij meer had moeten krijgen dan (sommige) anderen?
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een kerstpakket of zoiets heb gekregen. Dat moet zo'n 9 jaar geleden zijn... Een 13e maand heb ik ook sindsdien niet meer gehad. Mijn man krijgt altijd relatiegeschenken (zoals champagne, vuurwerk of wijn) en vaak ook wel een kerstpakket. Ik vind het altijd een beetje zonde, zo'n pakket, want het meeste staat er na een jaar nog.

Man ook geen 13e maand, helaas.
Ik heb tot nu toe áltijd een kerstpakket gekregen, en ik werk al zeker een jaar of 25.

En ik heb bij een stuk of 6 verschillende werkgevers gewerkt.

De pakketten die ik ontvangen heb, waren ook altijd leuk eigenlijk, goede persoonlijke, mooi samengestelde pakketten (dus geen 'vreetpakketten' zeg maar).

Ik vind het ook het leukste als de werkgever er moeite voor heeft gedaan, niet in geld, maar in samenstelling en erover nadenken.

Geen kerstpakket krijgen zou ik erg vinden, zeker als het bedrijf gewoon goed loopt. 't Is toch een stukje waardering van de werkgever naar de werknemer. Al is het maar een flesje wijn met een aardige kaart erbij, kleinigheidje is ook prima!
summer is a state of mind
quote:Damselindistress schreef op 23 december 2016 @ 18:48:

Dit jaar ook geen kerstpakket....wel een tegoedbon voor het uwv Ahhh... Net voor de kerst ook?
quote:InterimNick91 schreef op 23 december 2016 @ 19:58:

[...]

Bedoel je hiermee dat jij meer had moeten krijgen dan (sommige) anderen?Ik neem aan dat ze bedoelt dat er geen onderscheid wordt gemaakt
Geen onderscheid vind ik ook altijd wel aardig. Is bij ons ook zo, net nieuw, stage, of 15 jaar in dienst, maakt niets uit. Iedereen krijgt hetzelfde pakket.
summer is a state of mind
quote:InterimNick91 schreef op 23 december 2016 @ 19:58:

[...]

Bedoel je hiermee dat jij meer had moeten krijgen dan (sommige) anderen?

Hoe komt het dat jij die paar zinnen zo leest en niet met een positieve insteek?

Zoals de waard is..........
Man heeft er 2 gekregen, waarvan 1 heel grote.

Ik heb er 1 gekregen. Echt super blij mee

Vind het uitpakken zo heerlijk!!!

Ik heb nog nooit een werkgever gehad die er niet aan meedeed. Man ook niet.
Bij ons krijgt iedereen hetzelfde pakket. Of je nu 2 weken werkzaam bent, 5 jaar of stagiair bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven