Lijf & Lijn alle pijlers

leuke workout voor thuis

23-12-2016 21:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 4 jaar naar de sportschool gegaan maar ben dat nu wel zat, kost best veel, vooral als je niet elke week kan. Heb nu gewichten gekocht en ben begonnen om thuis te sporten. Ik gebruik de app van Lumowell voor mijn core en buik en benen. Heb er een 7 min workout tussen zitten en 30 dagen plank challenge, daar kan ik best een uur druk mee zijn.

Maar wat ik eigenlijk zoek is een workout zoals in de sportschool, ik deed altijd mee met de power, muziek er bij en iemand die verteld wat je moet doen. Bij de goedkopen sportschool kan je met virtuele groepslessen mee doen, dat wil ik thuis doen.

Weet iemand of dat er is, kan moeilijk naar de sportschool gaan om een uur power te gaan filmen voor thuis
Google eens op Jillian bij YouTube

Of kayla itsines
Ik vind de lessen van jillian Michaels erg fijn, zie YouTube. Heel veel verschillend en verschillende niveaus
Als je nog wat wil investeren en ruimte hebt een TRX-trainer kopen. Genoeg workouts te vinden op youtube daarvoor.
Tvp
FitnessBlender. Kracht, HIIT en cardio op elk niveau.
Life is short. Eat dessert first.
Er is zo veel wat je via YouTube kunt doen. Slik... Geen excuses voor voor het ontbreken van een fit lijf
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Ik vind het Kayla Itsines programma heel fijn. Dat is 28 minuten per keer, drie dagen in de week. En dan twee dagen lopen en één dag stretchen. Later bouwt dat zich op. Als je dan zelf een leuke playlist samenstelt is het erg fijn!
quote:muis73 schreef op 23 december 2016 @ 21:54:

Als je nog wat wil investeren en ruimte hebt een TRX-trainer kopen. Genoeg workouts te vinden op youtube daarvoor.Hoe hang je dat ding op?
Rebecca Louise en Bodyfit by Amy heeft leuke YouTube work outs, ook veel met gewichtjes. Ook fitnesscenter top. Kayla Itsines ook gedaan maar deed niks voor mij. Is blijkbaar ook meer gericht op jongere meiden.
quote:sandra1905 schreef op 23 december 2016 @ 22:24:

[...]

Hoe hang je dat ding op?Een keilbout. Met een ring en klimhaak.
quote:muis73 schreef op 23 december 2016 @ 22:30:

[...]

Een keilbout. Met een ring en klimhaak.Ok.. dat durf ik niet aan in mijn plafond. Ik hou het maar bij losse gewichten..
Jillians Michaels ken ik wel, maar er zitten vaak cardio dingen tussen, die haat ik, bij jumping jacks pis ik in mijn broek haha wil alleen kracht training. Ik loop 3x in de week hard dus mijn conditie is prima.

Mijn ruimte is beperkt, woon in een chalet, moest met een oefening op een stoel gaan staan, ging zowat met mijn hoofd door de gipsplaat heen, geen goed plan.

Er is zeker heel veel te vinden op YouTube, maar niet wat ik zoek.
quote:bibianne schreef op 23 december 2016 @ 22:37:

Jillians Michaels ken ik wel, maar er zitten vaak cardio dingen tussen, die haat ik, bij jumping jacks pis ik in mijn broek haha wil alleen kracht training. Ik loop 3x in de week hard dus mijn conditie is prima.

Mijn ruimte is beperkt, woon in een chalet, moest met een oefening op een stoel gaan staan, ging zowat met mijn hoofd door de gipsplaat heen, geen goed plan.

Er is zeker heel veel te vinden op YouTube, maar niet wat ik zoek.FitnessBlender dus. Heel veel krachttraining.
Bodyfit by Amy ziet er wel leuk uit, ga ik meer van bekijken.
Be fit extreme doe ik. Drie verschillend niveaus. Het kan in een beperkte ruimte met beperkt materiaal.
Bipasha Basu is leuk om te doen. Zelfs ik kan het
Ja en?
tvp
Ik zweer ook bij fitnessblender. Van alles wat en ook veel krachttraining als je daar op zoekt.
Al die workouts zijn hetzelfde als de apps die ik al gebruik, wat ik zoek is op muziek. Op de sportschool doe je dat ook, of 1 tel op en neer, of 2 tellen op en neer, of 1 tel neer en 3 omhoog, als de muziek sneller gaat dan gooi je de stang met gewichten omhoog voor de powerpress,
quote:sandra1905 schreef op 23 december 2016 @ 22:36:

[...]

Ok.. dat durf ik niet aan in mijn plafond. Ik hou het maar bij losse gewichten..Er zit vaak ook een deurding bij. Die klem je tussen de deur. Werkt fantastisch. Kijk eens op sportbay punt com (of nl, dat weet ik niet meer). Bij hun eigen trx banden staan filmpjes en kun je zien hoe ze dat vastmaken.
https://sportbay.nl/nl/pr ... Jf35sD6jNECFRWeGwodDZsPdw

Als je de foto's bekijkt is de laatste het YouTube filmpje.
Eindelijk gevonden wat ik zocht, Pump extreme, staat op YouTube zins 3 januari, geen dure sportschool maar thuis sporten als het mij uitkomt,
Les Mills Bodypump?
Ja die, misschien komen er nu wel meer op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven