Vals positief?
zaterdag 24 december 2016 om 15:17
Hoi allemaal, ik ben vandaag vier dagen over tijd en heb om 13:00 een test van kruidvat (2v5€) gedaan met een licht tweede streepje binnen vijf minuten. M'n hart ging als een razende tekeer. We zijn sinds september aan het proberen en dit zou een geweldig kerstcadeau zijn! Omdat ik het niet kon geloven heb ik een paar uur later nog een test gedaan en met heel veel moeite en de flashlight van m'n telefoon kon ik een streepje zien... ik heb internet al afgestruind en lees: een streep is een streep en dus zwanger als hoofdboodschap. Ik ben van plan om morgenochtend met ochtendurine nog een test te doen. Maar ben toch benieuwd wat jullie ervan denken. Ik ben nog nooit eerder moeder geworden en tast heel erg in het duister...
zaterdag 24 december 2016 om 15:32
zaterdag 24 december 2016 om 15:39
quote:elninjaa schreef op 24 december 2016 @ 15:32:
[...]
Dit, zeker bij vier dagen over tijd verwacht ik een goede streep. Is je cyclus elke maand even lang?Zegt niets, eerste zwangerschap 3 dagen overtijd lichte streep, werd helaas miskraam. Tweede zwangerschap 3 dagen over tijd nog lichtere streep en nu 22 werken zwanger. En streep is een streep, bij de een gaat dat sneller dan bij de ander en de kans dat het goed gaat blijft groter dan dat het fout gaat dus gefeliciteerd! Het blijft spannend in het begin.
[...]
Dit, zeker bij vier dagen over tijd verwacht ik een goede streep. Is je cyclus elke maand even lang?Zegt niets, eerste zwangerschap 3 dagen overtijd lichte streep, werd helaas miskraam. Tweede zwangerschap 3 dagen over tijd nog lichtere streep en nu 22 werken zwanger. En streep is een streep, bij de een gaat dat sneller dan bij de ander en de kans dat het goed gaat blijft groter dan dat het fout gaat dus gefeliciteerd! Het blijft spannend in het begin.
zaterdag 24 december 2016 om 16:37
quote:Teckeltje88 schreef op 24 december 2016 @ 15:52:
Volgens mij is het niet de voorbeelstreep. Zeker bij de eerste test die ik deed was heel duidelijk binnen 5 min streepje te zien. Ik zal morgenochtend idd met ochtendurine nogmaals testen en dan kan ik hopelijk een mooi kerst cadeautje brengen aan m'n vriend ??
Ik kan me er altijd zo over verbazen als mensen dot soort nieuws/onzekerheden niet gelijk delen met hun partner. Waarom niet gelijk?
Gefeliciteerd in ieder geval
Volgens mij is het niet de voorbeelstreep. Zeker bij de eerste test die ik deed was heel duidelijk binnen 5 min streepje te zien. Ik zal morgenochtend idd met ochtendurine nogmaals testen en dan kan ik hopelijk een mooi kerst cadeautje brengen aan m'n vriend ??
Ik kan me er altijd zo over verbazen als mensen dot soort nieuws/onzekerheden niet gelijk delen met hun partner. Waarom niet gelijk?
Gefeliciteerd in ieder geval
zaterdag 24 december 2016 om 17:01
quote:Teckeltje88 schreef op 24 december 2016 @ 15:52:
Volgens mij is het niet de voorbeelstreep. Zeker bij de eerste test die ik deed was heel duidelijk binnen 5 min streepje te zien. Ik zal morgenochtend idd met ochtendurine nogmaals testen en dan kan ik hopelijk een mooi kerst cadeautje brengen aan m'n vriend ??Waarom niet meteen vertellen? Zodra ik zwanger bleek was het eerste wat ik dacht ik moet dit aan vriend vertellen en was vervolgens ook het eerste wat ik deed. Niet romantisch maar gewoon via de telefoon.
Volgens mij is het niet de voorbeelstreep. Zeker bij de eerste test die ik deed was heel duidelijk binnen 5 min streepje te zien. Ik zal morgenochtend idd met ochtendurine nogmaals testen en dan kan ik hopelijk een mooi kerst cadeautje brengen aan m'n vriend ??Waarom niet meteen vertellen? Zodra ik zwanger bleek was het eerste wat ik dacht ik moet dit aan vriend vertellen en was vervolgens ook het eerste wat ik deed. Niet romantisch maar gewoon via de telefoon.
zondag 25 december 2016 om 13:45
Hier ook een licht positieve test.. vind het zo spannend, kan het nog niet geloven.
we kijken voor morgen naar een clearbleu test kijken wat dat brengt..
Weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden ivm onduidelijke eisprong. waarschijnlijk 1 dag tevroeg getest.
Wat dan ook de lichte streep kan verklaren
http://i64.tinypic.com/eknkpi.jpg
we kijken voor morgen naar een clearbleu test kijken wat dat brengt..
Weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden ivm onduidelijke eisprong. waarschijnlijk 1 dag tevroeg getest.
Wat dan ook de lichte streep kan verklaren
http://i64.tinypic.com/eknkpi.jpg