Vals positief?

24-12-2016 15:17 23 berichten
Hoi allemaal, ik ben vandaag vier dagen over tijd en heb om 13:00 een test van kruidvat (2v5€) gedaan met een licht tweede streepje binnen vijf minuten. M'n hart ging als een razende tekeer. We zijn sinds september aan het proberen en dit zou een geweldig kerstcadeau zijn! Omdat ik het niet kon geloven heb ik een paar uur later nog een test gedaan en met heel veel moeite en de flashlight van m'n telefoon kon ik een streepje zien... ik heb internet al afgestruind en lees: een streep is een streep en dus zwanger als hoofdboodschap. Ik ben van plan om morgenochtend met ochtendurine nog een test te doen. Maar ben toch benieuwd wat jullie ervan denken. Ik ben nog nooit eerder moeder geworden en tast heel erg in het duister...
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me gewoon positief. Bij mij was deze zwangerschap de eerste test ook heel vaag, de volgende ochtend een met ochtend urine en daar was niks op te zien. Test twee dagen later was duidelijk positief
Twee keer zulke testen gehad en nu twee meiden van 2 jaar en 6 maanden gefeliciteerd!!!!
In juni 2013 ook zo'n licht streepje op mijn kruidvattest, dag erna een nog lichter plusje op mijn clear blue test en inmiddels is mijn lichte streepje en plusje bijna 3

Gefeliciteerd!
Not my circus, not my monkeys
Bij mij werd een licht streepje een miskraam. Bij mn dochter had ik meteen twee dikke strepen.
Mijn eerste streepje was ook echt zo zien door de test schuin bij het raam te houden en het resultaat snurkt nou op mijn buik
where ever you go, go with your heart
Dus gefeliciteerd
where ever you go, go with your heart
Een streep is een streep. Gefeliciteerd!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Lisbeth_Salander schreef op 24 december 2016 @ 15:29:

Bij mij werd een licht streepje een miskraam. Bij mn dochter had ik meteen twee dikke strepen.Dit, zeker bij vier dagen over tijd verwacht ik een goede streep. Is je cyclus elke maand even lang?
Testen met ochtendurine!
quote:elninjaa schreef op 24 december 2016 @ 15:32:

[...]

Dit, zeker bij vier dagen over tijd verwacht ik een goede streep. Is je cyclus elke maand even lang?Zegt niets, eerste zwangerschap 3 dagen overtijd lichte streep, werd helaas miskraam. Tweede zwangerschap 3 dagen over tijd nog lichtere streep en nu 22 werken zwanger. En streep is een streep, bij de een gaat dat sneller dan bij de ander en de kans dat het goed gaat blijft groter dan dat het fout gaat dus gefeliciteerd! Het blijft spannend in het begin.
Het kan ook gewoon het voorbeeldlijntje zijn wat je ziet. Dat glanzende stukje waar een streep zou kunnen verschijnen. Dat licht ook op als je heel erg goed kijkt.

Digitale clearblue test doen?
Ab imo pectore
quote:Lisbeth_Salander schreef op 24 december 2016 @ 15:29:

Bij mij werd een licht streepje een miskraam. Bij mn dochter had ik meteen twee dikke strepen.Had pas na 2 weken overtijd een 2e streep.
Dank voor jullie reacties. Ik kan het gewoon haast niet geloven dit!!! Ben helemaal hyper hihi
Volgens mij is het niet de voorbeelstreep. Zeker bij de eerste test die ik deed was heel duidelijk binnen 5 min streepje te zien. Ik zal morgenochtend idd met ochtendurine nogmaals testen en dan kan ik hopelijk een mooi kerst cadeautje brengen aan m'n vriend ??
Ik had het ook hoor...dag erna met ochtendurine duidelijke streep..

Misschien ben je nog iets korter zwanger dan je denkt en is het hcg nog niet zo hoog...

Maar zeker van harte gefeliciteerd! Een streep is een streep!
quote:zeegroen schreef op 24 december 2016 @ 15:46:

[...]

Had pas na 2 weken overtijd een 2e streep.Same here. Mijn eisprong bleek gewoon laat in mijn cyclus te zijn. Nu 33 weken zwanger.
quote:Teckeltje88 schreef op 24 december 2016 @ 15:52:

Volgens mij is het niet de voorbeelstreep. Zeker bij de eerste test die ik deed was heel duidelijk binnen 5 min streepje te zien. Ik zal morgenochtend idd met ochtendurine nogmaals testen en dan kan ik hopelijk een mooi kerst cadeautje brengen aan m'n vriend ??

Ik kan me er altijd zo over verbazen als mensen dot soort nieuws/onzekerheden niet gelijk delen met hun partner. Waarom niet gelijk?

Gefeliciteerd in ieder geval
Heb je een foto?
quote:Teckeltje88 schreef op 24 december 2016 @ 15:52:

Volgens mij is het niet de voorbeelstreep. Zeker bij de eerste test die ik deed was heel duidelijk binnen 5 min streepje te zien. Ik zal morgenochtend idd met ochtendurine nogmaals testen en dan kan ik hopelijk een mooi kerst cadeautje brengen aan m'n vriend ??Waarom niet meteen vertellen? Zodra ik zwanger bleek was het eerste wat ik dacht ik moet dit aan vriend vertellen en was vervolgens ook het eerste wat ik deed. Niet romantisch maar gewoon via de telefoon.
Ik heb wel een foto, weet alleen niet hoe ik die hier kan uploaden.
Streep=streep toen ik bij test 4 in twee maanden de vaagste streep ever zag, bleek ik 3 maanden zwanger te zijn. Hij is nu tien
Hier ook een licht positieve test.. vind het zo spannend, kan het nog niet geloven.

we kijken voor morgen naar een clearbleu test kijken wat dat brengt..

Weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden ivm onduidelijke eisprong. waarschijnlijk 1 dag tevroeg getest.

Wat dan ook de lichte streep kan verklaren

http://i64.tinypic.com/eknkpi.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven