Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
crofredris
We moeten film kijken vrees ik, of we willen of niet.
mboiz
cicrekesug
crofredris
Je loopt achter.
Ben benieuwd hoe lang mods dit laten gebeuren...
Ze zullen op tweede kerstdag nog niet zo heel vroeg hier zijn vermoed ik. Maar zodra ze het zien zullen ze wel in actie komen.
Jeetje wat een gespam op de vroege ochtend. Maar zie dat ik niet de enige ben die het heeft opgemerkt.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Allemaal spam bij de nieuwste topics! Mods Delete het!
quote:Sun.lover schreef op 26 december 2016 @ 07:09:

Jeetje wat een gespam op de vroege ochtend. Maar zie dat ik niet de enige ben die het heeft opgemerkt.Nee hoor ik ook En zwaar irritant!
Ik ben 1 bericht van elke user (is dezelfde, alleen andere Nick) gaan staffen met de toelichting alle berichten van deze user zijn spam. Is er ook een snellere methode; dus een soort van spam-meldknop, waarbij direct voor jullie duidelijk is dat alle berichten van deze user spam zijn en ik niet hoef toe te lichten?
Ja de user hier even noemen, alle berichtjes zijn nl spam. Maar ze zijn allemaal al gemeld hier.

Beetje raar dat iemand trouwens zoveel moeite doet met spammen, het wordt toch weggehaald straks. Werk voor niks en niemand gedaan. Raar zo'n persoon.
quote:swifty schreef op 26 december 2016 @ 07:16:

Ja de user hier even noemen, alle berichtjes zijn nl spam. Maar ze zijn allemaal al gemeld hier.

Beetje raar dat iemand trouwens zoveel moeite doet met spammen, het wordt toch weggehaald straks. Werk voor niks en niemand gedaan. Raar zo'n persoon.Oke.... Bedankt. Heb alleen niet de indruk dat dat veel sneller gaat.
Er is een spammer bezig, ik staf er 1 maar het zijn er heel veel meer

Op een aantal pijlers, verschillende nicks, stuk of heel veel posts.

Succes met verwijderen en dank
Je bent zelf een theepot
Het zijn 3 Nicks die flink aan het spammen zijn. Ik heb er een stel gestaft, sowieso 1 van elke nick. Maar volgens mij is er nog geen modje wakker
Zo das een serieuze spammerT.

Succes mods X200 ofzo .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Die heeft niks beters te doen in de vroege ochtend op 2e kerstdag. Leipo
quote:-Belle- schreef op 26 december 2016 @ 07:42:

Het zijn 3 Nicks die flink aan het spammen zijn. Het zijn er vijf, die ik allemaal al genoemd heb in dit topic. Ik dacht dat de mods vaker online zouden zijn? Het schiet niet echt op zo.
quote:Tr0tter schreef op 26 december 2016 @ 08:04:

[...]

Het zijn er vijf, die ik allemaal al genoemd heb in dit topic. Ik dacht dat de mods vaker online zouden zijn? Het schiet niet echt op zo.

Komop zeg, het is kerst he?

Daarbij is het slechts spam, vervelend maar geen drama toch?
Je bent zelf een theepot
5 maar?

Succes mods op deze 2e kerstdag ...
Voor de mods:

Tjezus, wat vals
Nou nou die spammer heeft er zin in, sterkte!

Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Mods, als jullie dadelijk dan toch gaan deleten, neem dan meteen die Veronica reclame mee. Vet irritant!
quote:Loeske85 schreef op 26 december 2016 @ 08:53:

Mods, als jullie dadelijk dan toch gaan deleten, neem dan meteen die Veronica reclame mee. Vet irritant!+1
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven