M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lynn gaat ook steeds langere zinnen maken, vaak in verkeerde volgorde, maar zo leuk! En hele lange verhalen, waar soms geen touw aan vast te knopen is. In haar enthousiasme wil ze dan alles tegelijk vertellen en struikelt dan over de woorden

Q, ik heb zo'n molton bij Leenbakker gekocht, die vouw je niet om het matras heen, maar leg je er bovenop.

Fijn dat je nieuwe functie goed bevalt.

Indian, ik wacht nog een dagje, ik denk niet dat een test vanmorgen ineens positief is, als hij gisteravond nog negatief was. Menstruatie is er nog steeds niet.

Pips, Lynn zit nog in een stoeltje tot 15 kg (geloof ik), maar ze begint er een beetje boven te groeien, dus ik ga wel binnenkort voor een andere kijken. Eentje met rugleuning en hoofdsteunen en liefst eentje die je kan kantelen, voor als ze in slaap valt.

Ik ben erg nieuwsgierig naar je site!

Lekker Merel, eind in zicht van de studie!

Ik zal voor je duimen zondag of maandag, zou leuk zijn als we allebei positief zouden testen deze maand :-)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ik heb de maxi cosi rodi xp gekocht voor Jasper. Ik ging voor een romer omdat de vorige ook een romer was.

maar die van maxi cosi zit een haak aan die ik achter de hoofdsteun kan bevestigen. Als hij niet in de auto zit, zit de stoel nl los op de achterbank want de stoel gaat pas vast als de normale autogordel gebruikt wordt als Jasper zit.

Zo heb ik bij een eventuele aanrijding geen rondvliegende kinderstoel achterin. Rest vd stoelen had dit niet tenzij je een soort cabriofix idee hebt.

jasper heeft dus al wel zo'na ndere, want hij stak een halve kop boven de romer uit en dus niet veilig meer bij een aanrijding. Zijn hoofd zou dan niet goed beschermd zijn.

Voor popsie, een fisher price poppenhuis!! of idd een loopkar

Merel, jasper heeft ook een skinny, super stoer
koffie, zwart graag...
heb ook die molton van de leenbakker die je met elastieken om de matras haakt zoals juul
koffie, zwart graag...
Ik word hier helemaal kriegel van, ik ben erg ongeduldig geloof ik. Laat me nou maar of ongesteld worden of positief testen...

*kriegelmodus uit*
Hmm... ik dacht dat er hier al meerdere kindjes waren die naar de volgende waren gegaan... gedroomd zeker

Indian, dat klopt, ik wil overstappen omdat ik niet 4 dezelfde stoeltjes wil hebben terwijl 2 ervan misschien nog maar een half jaar nodig zijn.

Aha, daarom heb jij dus de maxi cosi Sylvester. Nu ik zal de modellen nog eens bestuderen. Ik heb een top 3 gemaakt, mc staat op 3 (om andere redenen).

Tja, zo'n poppenhuis is misschien wel leuk maar Pipsie krijgt in maart voor haar verjaardag al een groot houten poppenhuis van dat Duitse merk (paar maanden geleden al gekocht).

Twee van die gevaartes is wat veel maar er vast wel iets anders van FP dat leuk is.

Er staan hier al drie loopkarren (uit pure wanhoop voor Pipsie gekocht toen die niet ging lopen .

Ben weer weg. Oppas is nogal ingekort vandaag, is ook ziek (grijnz, alleen al telefonisch kontakt met ons en je raakt besmet .
Valentijn zit ook nog in de gewone, ik denk over een maandje naar de grote stoel.

Juul, test anders gewoon weer
quote:mereliena schreef op 08 januari 2009 @ 16:01:

Juul, test anders gewoon weer

Weet je wat die testen kosten?? O ja, dat weet je wel

Morgenochtend, niet eerder mag ik testen van mezelf.
Pips, Sophie staat ook op het punt om over te gaan op een MC Rodi XP. Ze past met winterjasje-en-al bijna niet meer en haar hoofd steekt ook echt teveel uit. Voor Lieke hadden we ook al zo'n ding, en die bevalt goed. Met name, omdat ie inderdaad vastgehangen kan worden aan de hoofdsteun achterin, zoals Syl geloof ik al zij.

Deze maand zijn ze bij Prenatal vaak een stuk goedkoper, omdat de nieuwe collectie er weer aan komt. Aangezien het mij niet boeit wat voor kleur die dingen hebben, koop ik fijn afgeprijsd een "oud" modelletje.....

Q; hier ook matrasbeschermer/waterdicht onderlaken van de Aldi, geloof ik. Maar goed, S. ligt dan ook op een gewoon eenpersoonsbed. Voor juniorbedafmetingen geen tips, dus .

Fijn, trouwens, dat het zo goed bevalt! Prettige collega's en een leuke sfeer...dat is zowat het belangrijkste vind ik. Tuurlijk moet het werk an sich ook prettig zijn, maar die rest eromheen is ook superbelangrijk!

Frans.... hoe is het nu met bekken enzo? Brrr... vallen in je laatste zw.s.weken. Ai. Dan geneest het allemaal niet meer zo rap enzo.

He bah, Juul..... Kan me voorstellen dat je liever een wat duidelijker signaal (zowel pos. als neg. ...) had gehad!

Zo. Deze ambtenaar heeft nog even lekker geschaatst tussen de middag (45 minuten maar, hoor ), vervolgens hard gewerkt en nu ga ik naar huis!

Tot morgen!!
Onze autostoel de opvolger dan, heeft eigen gordels. Ik maak hem met de autogordel vast in de auto, en kan Yuma dan vast zetten met de gordels van zijn stoeltje. Maar hij past nog steeds goed in de oude dus hij verhuisd nog niet over.

Ben benieuwd Juul en Merel.

Hey Pips, dat gaat toch niet online over of wel...dat ziekvirus.

Ik voel de kleine steeds vaker, errug leuk!

Leidinggeven had terug ggemaild, ze weet idd weinig van CU en wil daar wel meer van weten. Vandaag teamvergadering gehad en collega´s schrokken van mij, zie er slecht uit, vonden ze.

Heb aangegeven bij leidinggevende en collega´s dat ik het niet trek en morgen de arboarts bel. Ik werk morgen en zondag nog wel de 4 a 5 uurtjes maar hoop daarna volledig in de ziektewet te kunnen. trek het echt niet.

Nou ga weer, Yuma is super gezellig, slaapt al bijna de hele week niet. Daar krijgt hij zo´n gezellig humeur van. NOT!
Wat leuk dat je de baby zo goed voelt, Indian. Hoe veel weken ben je nu?

Wat ontzettend naar dat je zo moe bent. Maar je moet nu echt aan jezelf en de baby denken hoor!

Ik zal ook eens zoeken naar die autostoel waar jullie het over hebben, moeten ook nog een nieuwe hebben. Goeie tip van Prenatal Xop, zal ik eens gaan kijken. Model boeit me verder niet zo veel.
Ik ben ongesteld geworden, dus ik hoef niet te testen

Cyclus is erg onregelmatig dus nu aan de slag met de ovulatietesten.

Ik ga ff bakkie thee doen en dan slapen.

Merel
Ik ben niet ongesteld geworden, maar had daarnaast een negatieve test. Volgens man is de test niet goed en moet ik een betere gaan halen.

Als ik morgenochtend nog steeds niet ongesteld ben, ga ik er maar weer eentje halen. Een ander merk dit keer (had nu DA).

Jammer Merel!
Vanmorgen wel wat bruin (oud) bloed gehad, maar dat was minimaal.

Merel, hoe lang duurde het voor jij die testen van sensitest binnen had?

Man heeft vandaag een van zijn laatste papadagen, vanaf februari werkt hij weer 5 dagen, maar is dan wel flexibeler om eens vrij te nemen of voor Lynn te zorgen als ze ziek is. Wel jammer, maar het is even niet anders. Ze gaan pannenkoeken bakken en verven

Vanmiddag breng ik Lynn naar mijn ouders, daar logeert ze tot zondag. Twee dagen uitslapen dus voor ons! Hoewel we daar de laatste weken geen klagen over hebben gehad, het is regelmatig 8 uur of half 9 zelfs geweest.
Okay, de goedkoopste prijzen van de stoeltjes:

1. Babydump

2.Autostoeltje.nl

Beide zijn goedkoper dan Prenatal volgens mij, ook al sturen ze op (webshops).

Ik heb de Romer kid fix en de Romer kid nogwat vergeleken maar ik geloof dat de MC daar ook goedkoper zijn.

Xop, hebben jullie in beide auto's een kinderstoel of verhuist hij steeds mee?

Ik kan vandaag mijn schaatsen bij de slijper weghalen :-) Heb jaaaren niet geschaatst want of zwanger of te slap. Wel, ben nu ook te slap maar met ijs voor de deur kan ik niet langer mijn ogen sluiten als ik uit het raam kijk. Papsie zei wel dat ie niet vrij neemt als ik na een uur al geblesseerd ben... Hmmm.... ik hoop dat we goed verzekerd zijn voor thuiszorg

Matje in juniorbedje komt hier bij de HEMA vandaan volgens mij.

Gisteravond de fotoprinter besteld, hij wordt morgen besteld als het goed is. Zin in! Kan ik weer knustelen. Nu mijn knustel/hobbydoos eens van de zolder afhalen.

Pfieuw... ben een arrangement aan het schrijven maar niet zo geinspireerd meer.

Juultje, het schijnt dat die goedkope testen net zo goed zijn (vertelde huisarts ooit). En tip: huisartsen testen gratis

Ik heb het met Popsie eerst zelf gedaan en toen nog bij de huisarts (kreeg de uitslag binnen tijdens een vergadering, heel bijzonder omn dan te horen dat je zwanger bent...).

Ik heb trouwens zo'n zin om de verjaardag van Popsie te vieren! Het is echt het zonnetje in huis en ze doet alles volgens het boekje, geweldig om nu een kindje te hebben waar alles gewoon gaat :-)
heb m bij babydump vandaan. Idd ook een "oud" kleurtje van vorig jaar. Kon kiezen uit rood, blauw, beige en groen. Jasper mocht van mij kiezen en koos rood.

Indian, wij bedoelen de manier hoe de stoel in de auto vastzit als er geen kind in zit. Ik breng nl Jasper weg en rij zonder hem naar mn werk. Dus dan is t prettig dat die stoel toch een beveiliging heeft en niet rondvliegt bij een botsing. Als Jasper erin zit, wordt hij met de normale autogordel vastgezet.

Ik heb me in de winkel zelf laten informeren, Ik ging nl voor de recaro. ping ping.... en uiteindelijk de mc meegenomen.

Juul, ik heb op de dag dat ik og moest worden toen getest met eigen merk kruitvat. Schijnt dat die zeer snel al werken.

En was ook gelijk goed duidelijk zichtbaar.

Jammer merel.
koffie, zwart graag...
Syl, ja dat snap ik. Maar ons stoeltje, de opvolger dan, bevestigen wij met de auto-gordel vast, deze zit dan altijd vast in de auto. En als we Yuma erin zetten gebruiken we de 5punts gordel die in zijn stoel zit. Een stoeltje met eigen gordels, netzoals ze nu allemaal hebben, groep 2 dacht ik.

het is idd prettig als het stoeltje niet rond vliegt als er geen kind in zit!

Fijn pips, dat popsie het zo goed doet!! En zal idd fijn voor je zijn dat popsie het 'boekje" volgt. Komt met Pipsie ook goed hoor!! Hoop dat Pipsie snel inloopt.

Oh Juul, hoop dat het vals alarm is!

Jammer dat papa zijn laatste papadag heeft, wel fijn dat hij dadelijk flexibeler is.

Ik had ook bij DA geen duidelijke uitslag, van kruidvat wel!

Juul, hij staat op zolder, in de garage, als ik daar binnenkort kom schrijf ik het merk wel op. We hebben hem in Belgie in een babyzaak gekocht. Was dacht ik tussen de 50 en 70 euro. Maar het fijne eraan vind ik dat die eigen gordels heeft en dat je hem moet kunnen kantelen, dat overigens nog niet uitgevonden hoe dat moet. Maar hebben hem ook vrij snel op zolder gezet, omdat Yuma nog steeds in zijn stoel past. hadden hem begin van dit jaar gekocht dacht ik.

Balen Merel! Succes de volgende ronde, dn gaan we weer duimen!

Nou de hulp is geweest, het is weer heerlijk schoon.

De arbo-arts gebeld, belt ma rond 16u terug.

Nou ga even proberen te slapen, ben nog steeds enorm moe.

Juul, morgen zijn we 17weken!
Nou toch effe een half uurtje geslapen, wel een uurtje op bed gelegen. Yuma heeft alleen maar gespeeld. Dus die zal straks wel weer gezellig zijn.

Ga ook ff het schema aanpassen, pc doet het weer even!

Goedkoop online shoppen kan ook bij babysupersale.nl

Ze zeggen online de goedkoopste te zijn, maar dat weet ik niet of dat dit zo is.
IK krijg helemaal shop-zin van jullie . Denk dat ik eventjes langs de Prenatal rij.... De hakken onder mijn laarzen moeten trouwens ook nog vernieuwd en eigenlijk wil ik ook nog eventjes langs de Trendhopper.

Ha ja... ik neem vrij!

Stelletje maffo's.... Mij een beetje lekker maken.

Hahaha, wat een beinvloedbaar persoontje ben ik, he?
En Xop, geslaagd??? Wat zijn we goed he!!

Straks een uurtje op bed gelegen en toch een half uur kunnen slapen. Heerlijk.

Maandag belt de arbo-arts rond 16u. Hopelijk krijg ik het rond.

Had trouwens een mailtje terug van mijn leidinggevende, had dat al verteld dacht ik. Ze had ook met de arbo-arts gesproken en ik kreeg de indruk dat ze mij nu wel serieus nam, tenminste te lezen aan haar mailtje. Heb altijd het idee gehad dat ze vond dat ik mij groottendeels aanstelde. Ook geeft zij alles door aan mijn collega's vind ik wel fijn!!

Het UWV belt mij binnenkort als het goed is, we proberen of ik 25% van de 50% ziekmelding kunnen verhalen op de zwangerschap, voor mij maakt dat geen verschil, maar voor mijn werk is dat wel fijn, die krijgen daar dan geld voor om ander personeel in te zetten.

En nu maar hopen dat ik hte maandag bij de arbo arts rond krijg om thuis te blijven!

Vanavond en zondag nog 4 uurtjes werken! (18-22 en 16-20u)
Ha,

Net laatste dag school gehad. Nu nog eindexamen doen, spannend!

Wij moeten ook maar eens op zoek naar een ander stoeltje. (2x want we hebben 2 auto's) Ik heb trouwens gister ook geschaatst, maar had na drie rondjes zoooooo n ongelofelijke zere voeten dat ik ben afgestapt. Vroegah deed ik nog wel wat tochtjes over de plassen en kon ik het goed en hard, daar was nu niets van te merken....misschien komt het door de schaatsen

Indian fijn voor je dat je serieus genomen wordt!

Juul spannend hoor! Sensi test duurt 2 werkdagen, maar nu met het weekend ertussen zal het dinsdag zijn denkik dat je ze binnen hebt

Manlief komt binnen dus ik ga even stoppen!

Grtz,

Merel
Goed geshopt, Xop? Ik heb laatst bij Trendhopper een mooie bank gezien, moet alleen man nog even meenemen om 'm te keuren.

Fijn dat je leidinggevende je nu wel lijkt te begrijpen, Indian. Dan blijf je toch wat relaxter thuis.

Bedankt voor het uitzoekwerk, Pips, ik zal eens gaan kijken. Heb je nog geschaatst en ben je nog heel?

Onze huisarts test niet gratis trouwens..

Is inderdad een goed idee, Syl, als het stoeltje is vast te zetten als er geen kind in zit. Hoe gaat het verder met je?

Wanneer heb je examen, Merel?

Ik had al een mailtje van sensitest dat het vandaag met de post verstuurd is, zal er morgen wel zijn dan.

Man vroeg vanavond: wil je geen wijn? Op zich wel, maar ik durf het niet aan, stel dat ik toch zwanger ben, dan wil ik niet drinken. Morgenavond hebben we een etentje, zal dan ook niet drinken als ik nog niets weet. Hebben we nog wel expres een hotel geboekt, zodat we wat konden drinken en niet meer terug hoefden te rijden. Maar ik neem geen risico.
Het lijkt erop dat ik nu toch ongesteld word. Is jammer, maar dan weet ik in ieder geval weer waar ik aan toe ben. Man was wel een beetje teleurgesteld geloof ik. We zullen zien of het doorzet, maar ik denk het wel.
Juul, duim toch nog even door voor je hoor!

En lekker genieten morgen, ze zeggen zelfs dat af en toe een wijntje tijdens de zwangerschap geen kwaad kan.

Ik zou het ook niet doen hoor tijdens een zwangerschap een wijntje drinken.

Ik heb met de kermis ook gewoon gedronken, niet heel veel,want viel verkeerd (had het toen al eigenlijk kunnen weten, had dat met Yuma ook, dat de drank ineens verkeerd viel, met de 1ste slok al) En heb vrijdags na de kermis positief getest.

Ja vind het wel fijn dat ik nu serieus genomen lijk te worden.

Werken ging vanavond best goed, heb dan ook nauwelijks iets gedaan!!! Alles aan de stagiaire en invalcollega over gelaten. heb een beetje staan commanderen. hihi

Maar ben er wel enorm moe van, dat valt me dan wel weer tegen!

En Xop, wat is het allemaal geworden?

Heb ik dat al eens gevraagd??? Of iemand weet met welk programma je zwart-wit foto's kunt bewerken zodat je 1 (of meerdere) dingen in kleur oplicht? Weet iemand dat?

Alvast succes met je examen Merel!
GM
Fijn weekend allemaal!

Misschien straks nog even schaatsen als ik de puf heb!

Frans, hoe is het met je bekken/vallen?

oh liefffff, Yuma speelt voor dokter. Ik moest op de bank gaan liggen emt mijn trui omhoog. Want hij moest even de baby controleren, prikje hier en daar, even luisteren en kijken. En na een minuut of 10 was alles goed en mocht mama van de bank af. Liefff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven