M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Hier gaat alles goed hoor. Hou veel vocht vast, heb van die olifantenonderpoten. Zitten nog rode en paarse bulten op dus het is niet het moment voor een rokje :-) . Vanochtend heb ik in alle vroegte mijn man van Schiphol gehaald, dus als de baby een vroegerd wil worden, mag ie komen . Bekken is prima, ik krijg er niet meer last van, dus dat is perfect. Afgezien van het vocht vasthouden, gaat het prima. Milena is lekker ana het logeren, die heb ik gisterenavond bij haar tante gebracht. Ze gingen allemaal leuke dingen doen en ze had er echt zin in! Lief is dat

Merel, jammer dat je ongesteld geworden bent. En super dat je opleiding klaar is! Examen haal je wel toch?

Juul, voor jou ook jammer als je ongesteld bent. Maarrr wel weer 'grappig' dat je man teleurgesteld is. Hij wil het toch wel graag nu dan he?

Xop, wat heb je gekocht dan??

Scoob, ik heb je berichtje gezien op Hyves, ik ga even kijken of ik kan. Lijkt me wel lkeuk!

Pips, ben je heel van het ijs gekomen?

Indian, goed hoor dat je hebt gecommandeerd . Mileen is hier ook regelmatig de dokter en dan wordt ik ook even getest

Milena's knuffel heeft nu trouwens ook een knuffel
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Fijn dat het beter gaat Frans en dat je man weer thuis is!

net heerlijk even geschaatst, pff vermoeiend voor je rug met zo'n kind dat niet los durft
he jammer Juultje! Op naar de volgende ronde.

Frans, sterkte met de laatste loodjes, wel even goed naar dat vocht laten kijken, daar begon bij mij de ellende met zwangerschapsvergiftiging, wanneer moet je naar de VK?

Indian, voorzichtig doen op het ijs hoor!

Ik heb eendrukke dag, doe de catering , 40 broodjes gesmeerd, voor vrienden die verhuizen, dan pas ik ook op Olivia, haar ouders zijn aan het klussen (en ze wil niet slapen) Ondertussen 3 natte bedden gehad vannavht dus de wasmahine draait op volle toeren en ondertussen ook alvast aan de soep voor vanavond begonnen. Als V straks wakker wordt ga ik met de kids naar het ijs, even met de slee.

grtz,

Merel
Zo, even een kort berichtje van mij. Emdin slaapt nu eventjes, gelukkig. Hij is helemaal hyper, want zowel zijn zusje als zijn papa komen zo. Over een half uurtje wordt zijn zus afgeleverd en daarna moeten we hun papa van de trein halen. Die komt even langs dit weekend vanuit London. Ik hoorde dit gisterenmiddag pas met zekerheid dat hij kwam.

De voorbereidingen voor het eten zijn hier dus ook al in volle gang. Maak een rundvleesprutje, die nu lekker staat te stoven. Moet zeker 1,5 tot 2,5 uur stoven, dan weet ik tenminste zeker dat het vlees lekker zacht is. Lekker met rijst, groente en komkommersalade.

Vandaag ook nog even bij kinderboerderij geweest, maar dat ik momenteel niet zo erg leuk, want bijna alle beestjes staan binnen en zijn moeilijk te zien. De kleine biggetjes waren wel enorm gegroeid sinds 2e Kerstdag, toen ze net geboren waren.

Vinden jullie schaatsen niet eng? Ik durf het niet meer, ook al heb ik mijn kunstschaatsen nog wel. Ben veels te bang dat ik iets breek.

fijne weekend verder
heb ik ook Q. Ik heb ze dan ook gisteren verkocht

Wat is nou een beter moment om je schaatsen te verkopen ha ha.

Leuk dat zn zusje en vader er weer zijn. Veel plezier.

Frans, heeel prettig dat man weer thuis is. Zit je toch ontspannender he.

Zou leuk zijn als je ook kan.

Indian, oeeeehhhhhhh....nou het is toch echt bewezen dat zelfs als 1 glas alcohol al schadelijk is hoor. Maar dat moet ieder voor zich weten. Iedereen weet ook dat roken schadelijk is en zijn er ook genoeg van die roken tijdens zwangerschap.

Jasper is nog steeds ziek. Gisteren alles er weer uitgespuugd en vanochtend zat hij van nek cq keel (jep voor en achter) tot knieën onder de poep. Oftewel, hij mocht lekker douchen van me
koffie, zwart graag...
Ik kom even ego-en. Nog niet bijgelezen.

MOrgen wordt Popsie 1 jaar en het was een moeilijk en ingewikkeld jaar op vele fronten. Daar baal ik best van, door drukte, spanning en vermoeidheid ben ik ook hele stukken van dit jaar al vergeten dat vind ik erg jammer. MAAR.... vandaag, werkelijk, was denk ik de mooiste dag van afgelopen jaar (ja ook incl. 2008). Allebeide kiddies zijn weer beter sinds gister en Papsie was ook redelijk fit vandaag. We hebben vanochtend met zijn vieren gewinkeld voor Popsies verjaardag en vanmiddag zelfs geschaatst! Pipsie wou de hele week niet op het ijs en vanmiddag toen ze mij zag schaatsen wou ze opeens ook. Dus de ijzers onder en daar liep mevrouw ! (wel aan de hand). Oh, oh wat was ik trots! (en Pipsie niet minder).

Popsie krijgt trouwens een ontzettend duur V tech speelapparaat morgen (invloed van Papsie :-) dus zij wordt echt verwend. Pipsie geeft haar morgen een klein popje als kadootje. Op de Margrietfair had ik voor beide een truitje met naam opdruk en plaatje laten maken dus dat krijgen ze morgen ook kado (simply colours geloof ik).

Enfin, om het nog gekker te maken gaan Papsie en ik vanavond uit eten als de kinderen tenminste gaan slapen op tijd.

Jullie kunnen je niet voorstellen hoe ontzettend gelukkig ik vanmiddag was. Ik huil steeds bijna van geluk. Ik vind het zo fijn dat dit *^%$*&@# jaar nu op een fijne manier is afgesloten!

Ow.... wat ik nog vergeet te vertellen. Ik heb met Popsie in de duowagen geschaatst! Ze gilde het uit van plezier :-) (het gaat al schaatsend natuurlijk best hard).

Allemaal een fijne avond/zondag gewenst. MOrgen zijn we lekker weer de hele dag met zijn viertjes en gaan we weer het ijs op. Menomen wat ben ik gelukkig :-)

NB

Haha, ik hoop dat ik niet al te manisch over kom maar ik wou nu eens een heel positief verhaal posten :-)
Pips, wens je een hele fijne 1ste verjaardag morgen van Popsie!

Fijn Pips dat je nu toch eindelijk een fijne dag hebt gehad, zonder zieke kindjes.

Heerlijk he schaatsen, hebben wij ook nog heel even gedaan. (tussen al het slapen in van mij)

Hele fijne avond Pips met Papsie. Goed dat jullie even lekker met zijn 2 eruit gaan. Wat is het geworden?? Lekker gegeten?

Vind het heerlijk om te lezen Pips! Je hebt het ook echt verdiend.

Merel, nog bij het ijs geweest?

Ja doe voorzichtig, hou het ook niet zo lang vol, en dan bedoel ik niet de energie maar het vocht in mijn knieen (gewrichten) van de prednison. maar we hebben gister alweer een klein beetje mogen minderen, nog 4 weken en dan hopelijk stoppen.

Q, leuk voor Emdin dat zijn zusje en vader komen. En eet smakelijk.

Ja daarom drink ik ook echt geen druppel!!

Roken, zag dat pas toen ik bij de gyn vandaan kwam, zat een hoog zwangere in een rolstoel buiten te roken. Nou zakt echt mijn broek van af hoor.

Kan ook niet geloven dat alcohol geen kwaad kan, toch zie je het sommige zwangere af en toe doen. Toch heb ik dat ergens gelezen dat 1 glaasje wijn af en toe geen kwaad zou kunnen.

Ik had ook erg zitten twijfelen toen met de kermis, maar wist toen nog niet dat ik zwanger was, was te vroeg, duurde nog een week. Dus heb wel wat gedronken maar erg weinig.

Fijn Syl, dat jasper effe mocht douche, hahahaha.

Beterschap met je kereltje.
Dag manische pips! Fijne dag morgen! Geniet van dit moment.

Q, leuk voor Emdin. Ik neem binnenkort een keer ctc met je op voor het proefkonijnschap Eerst even examen doen.

Ik heb de dag overleefd. Pffff heftig hoor, 2 terminators die de boel afbreken en dan nog van alles tussendoor moeten.

Morgen gaan we ook even het grote ijs op, vandaag alleen op het kleine stuk geweest, we wonen op loop afstand van grotere plassen dus daar gaan w emorgen heen. Ik neem lekker een thermoskan mee en dan op de slee. Ik neem mn schaatsen ook maar mee voor de zekerheid , al heb ik nog wel spierpijn van de 3 rondjes eergister

Daaaag

Merel
GM, veel schaatsers onder ons vandaag (en gister) dus. Allemaal heel veel plezier gewenst!!

Pfff Yuma al om 6:30u wakker, nog even 45min op zijn kamer gespeeld en toen maar naar beneden. Paps ligt nog in bed.

dadelijk maar even een kopje koffie brengen.

Ohoh, vanmorgen weer bloed bij de ontlasting, hopelijk was het 1 malig, anders kan ik niet door gaan met afbouwen. grrrrr
Lieve Popsie, harststikke gefelciteerd met je 1e verjaardag . Hopenlijk heb je vandaag nog zo'n superdag en kun je lekker met je nieuwe speelgoed en het bezoek spelen!

Pips, super dat jullie gisteren zo'n goede dag hadden. Ik gun jullie nog heel veel meer van die goede dagen in 2009!

Verder even een *zwaai* naar iedereen. Ik moet er vandoor, maar kom vanavond nog even kijken/posten hoor!

Liefs Frans
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
*zwaai* terug.

Ja Pips, Pipsie, Popsie en Papsie een hele fijne dag gewenst vandaag. Popsie hoop dat je leuke dingen krijgt om mee te spelen! En lekker taart eten die mama gemaakt heeft!!
joehoe, popsie jarig!!!!!

(staat zeker fout in de lijst hierboven??)

En wat kan zo'n dag veel goed doen he. Geniet lekker van die manie

Hier een ziekenboeg helaas. Iedereen is zwak ziek misselijk
koffie, zwart graag...
*zwaai* naar Syl.

Beterschap meid met de ziekenboeg. Hopelijk is iedereen snel beter!
Pips! Hartelijk gefeliciteerd met Popsie! Vandaag net zo'n fijne dag gehad als gistenen? You go, girl! Geniet van wat je hebt.

Beterschap voor alle zieken. Mezelf incluis; vrijdagmiddag op 't werk ging ik vroeg weg (...shoppen, weet u nog?! ...), en in de binnenstad werd ik werkelijk overvallen door de griep. Kreeg het heet, koud, zweten, loodzware benen enz. Heb mezelf naar auto en naar huis gesleept, heb snel de kids opgehaald (Sophie was dus ook ziek geworden op de creche, maar was niet vervelend eronder, dus hadden ze me niet gebeld) en ben thuis in bed gezakt. Kids hebben zichzelf wat gered tot papa thuis kwam; ik lag in bijnacoma. Die nacht natuurlijk heel beroerd geslapen (Sophie ziek), maar zaterdag kon ik de hele dag in bed blijven. Sophie lag naast me ziek te zijn en Lieke ging zoet spelen en lief zijn. Supertje. Maar goed, voor vandaag stond de Giethoornse dorpentocht op het programma en die's zoooooo moooooi.... Dus ik heb mezelf opgepept met 600 mg Ibuprofen granulaat, wat caffeinepillen en heb 35 km geschaatst met Xoplief en zijn vader. Geweldig, wat een mooie tocht!

Hahaha, thuis was de Ibuprofen uitgewerkt, en ik was meteen weer een dweil. Lieke is ook ziek geworden dus HOERA.... Huize Xop ligt in de lappenmand.

I know I know...reuze dom om toch te gaan schaatsen...maar he, 't Is waarschijnlijk de laatste keer dit seizoen!

Merel nog geschaatst Sleetje rijden met Valentijn is natuurlijk ook zoo leuk!

Ach gatsie, nee, Indian, weer wat bloed bij ontlasting! Hoe gaat ie nu Zet het wat door of valt het mee.... Balen hoor! Kan me voorstellen dat je graag wilt afbouwen.

Frans, spannend hoor! Ik denk iedere dag wel even aan je... best zwaar, vond ik altijd, die laatste loodjes. Nog heel eventjes bikkelen, toch (jn vraagteken doet het niet... das gek typen joh...)

Syl hoe gaat het met Jasper. Houdt ie alweer wat binnen.

En jijzelf, trek je het een beetje....

Q! Wat leuk voor Emdin dat ie zijn zusje en vader een weekend lang ziet. En lekker eten had je gemaakt.... Ehh... onderhoud je ook nog iets van wat op een relatie lijkt met die papa== Veul plezier dan dit weekend grijnz grijnzz

Juul...balen. Wel heel oke dat je lief teleurgesteld was! Da´s een heel goed teken, nietwaar= Maar toch jammer, uiteraard!

SCOOOBBBBBB en TIRAAAAAAA.... ik mis jullie!!!!! How are you doing=!=!
Vreemd, hoor. Bijna alle leestekens doen gek....

Nah ja+ beterschap iedereen en tot morgen!
Xop, je hebt groot gelijk hoor dta je toch effe gaat schaatsen. Is idd misschien de laatste keer dit jaar, en daarnaast is frisse lucht ook goed voor een (ziek) mens.

beterschap met jezelf en je zieke meisjes. Man niet ziek?

Vanmiddag gelukkig geen bloed erbij, dus blijf hopen dat het 1malig was. verder gaat het afbouwen goed, nu het vocht nog, heb daar wel veel last van.

Ja Scooby en tiramam zijn er erg weinig, druk,druk,druk denk ik.

Frans, ik denk ook dagelijks aan je, of het misschien toch al eerder begint, of het nog vol te houden is.

Super fijn in ieder geval dat man weer thuis is.

Merel, Valentijn nog lekker op de slee gezeten al voorttrekkend door een schaatsende mama?

Pips, hoe was de verjaardag geweest? Doe je nog iets op de 16de als ze echt jarig is? (met je gezin bedoel ik dan)

Juul, hoe is het nu met je man, is ij al over de teleurstelling heen? Wel fijn en lief dat hij teleurgesteld is.

Q, hoe gaat het met de papa en zusje van Emdin, is het gezellig??

Syl, Is Jasper al weer wat opgeknapt? Of spuugt hij nog steeds? Diarree had hij ook of niet? Nou hopelijk is het allemaal snel over.

Ga stoppen nu, ben op, en mijn benen doen zeer van het beetje werken.
We zijn net thuis van ons drukke weekend, vandaag bij mijn ouders geweest om Lynn op te halen en voor mijn vaders verjaardag. Menstruatie heeft doorgezet, niet zwanger dus. Indian, als ik zwanger ben drink ik geen druppel. Tegenwoordig is de wordt gezegd dat elk alcoholisch drankje schadelijk kan zijn. Bij Lynn heb ik ook niets gedronken. Het is wel zo dat ik pas niet meer drink als ik over tijd ben of positief test.

Man is al over de teleurstelling heen hoor, we gaan gewoon weer voor de volgende ronde. Testen van sensitest heb ik inmiddels ook in huis.

Frans, man wil het nu inderdaad graag, hij zag het al wel voor zich

volgens mij.

Lekker dat je man weer thuis is!

Leuk voor Emdin, dat zijn papa komt! Hij ziet hem niet zo vaak denk ik?

Pips, gefeliciteerd met Popsie!!

Wat heerlijk dat jullie gisteren zo'n fijne dag hebben gehad!

Merel een beetje bijgekomen van gisteren?

Xop, beterschap!! Hopelijk voelde je je vandaag weer wat beter.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goeiemorgen!

Allen bijgekomen van drukke weekend?
Ja dat heb ik ook Juul, zodra ik weet (of vermoed) zwanger te zijn drink ik echt geen druppel. Zou het mijzelf altijd kwalijk nemen mocht er iets zijn met het kindje. Heb toen, een week voordat ik ongesteld werd/kon testen, met de kermis dus, ook echt zitten twijfelen of ik wel zou drinken. Uiteindelijk dan toch een klein beetje, denk over de hele kermis een glas of 3, afgewisseleld met heel wat liters spa-blauw. Daarnaast had het ZH toen niet zo'n positief bloedbeeld, die dachten dat de medicatie weer niet gewerkt had, dat speelde ook wel mee dat ik iets durfde te drinken. (ben nu nog blij dat het ZH ongelijk had)

Snap ook echt niet dat vrouwen dat wel kunnen doen, drinken als je zwanger bent. Maarja zal wel aan mij/ons liggen.

Had Lynn gelogeerd? Fijne verjaardag gehad bij je vader? Oh wacht, jij ging met je man naar iets toe en met een hotelovernachting toch?

Fijn dat je de testen in huis hebt, dat ze nu maar positief mogen zijn over een dag of.....26-28?!!!!!

Dadelijk weer zwemmen met Yuma. Het is maar goed dat hij bandjes aanheeft, liet gister werkelijk alles uit mijn handen vallen, zou niet zo mooi zijn als ik Yuma los zou laten in het water zonder bandjes.

Gaan nu tot en met maart elke week, daarna om de week.

Oh onze kindjes worden al weer bijna 3. Kan mij nog goed herinneren hoe wij hier met elkaar in spanning zaten of er al iemand bevallen was.

Frans, gaat het nog allemaal goed? En Milena...merkt die iets van je laatste loodjes? Is ze ook nog erg met de baby bezig of niet?

Wij hebben 27 en 30jan weer een echo, dan kunnen we ook zien wat het is....mits hij da laat zien haha. (27ste gyn, 30ste screeningsecho)

Nou tot straks!
hey Xop, had je berichtje gemist!
GM, ha ik heb gewerkt gister en straks weer. Helaas gaat het ijs dooien

V zit lekker sinasapel te eten en bob de bouwer te kijken. Das was puur eigenbelang zodat ik even kon bellen met een vriendin Anyway we gaan zo spelen en opa en oma komen oppassen.

Fijne dag allemaal!

Merel
Werk ze Merel.

Ik doe dat soms ook hoor, uit eigen belang hem voor de tv zetten. Zeker als ik heel moe ben bijv, en Yuma dan net een keer niet zelf kan spelen, en ik echt even op de bank moet liggen.

Werk ze Merel.

Ja jammer is dat he, dat het weer gaat dooien.

Vanmorgen ZH gebeld, de MDL arts belt als het goed is vandaag terug. Had helaas vanmorgen weer ene klein beetje bloed erbij. Het is echt maar weinig, maar zo begon het vorige keer ook, een week of 1 a 2 kleine druppels af en toe en toen ineens wat het giga mis.

Ben benieuwd of ik de dosis nu weer moet opvoeren of dat we het nog even aankijken.
Hi Ladies,

Leef nog hoor!! Was zo lekker aan het genieten van allemaal leuke dingen dat jullie even op de achtergrond verdwenen....

Veel geschaatst met en zonder kids, taarten gemaakt, gewerkt, ziek zijn, famieliefeestje etc etc.

Nu is manlief paar dagen op wintersport dus mag ik de toko thuis alleen draaiend houden. Gelukkig springt mijn moeder vandaag bij. Donderdagavond komt hij weer terug.

Zit nu op mijn werk en daar heb ik nu ook even wat minder tijd om te posten. Kom vanavond hopelijk nog even uitgebreid terug.

greetz Scooby
Yeahhh, Scoob in tha house!! Goed even van je te horen en vooral ook dat het allemaal lekker loopt!

He, jullie gingen toch ook nog met zijn tweeen op wintersport, toch?! Of ging Laura ook al mee... Lekker, hoor!

Indian; goed dat het zo in de gaten gehouden wordt!

Zo, lunch = op. See you!
Hey Scooby, ik was al bang dat je onder een ingestorte taartberg zou liggen

Ik heb net dreumesvriendelijke cupcakes voor Popsie gebakken voor morgen op het kdv. Toch ideaal, een half uurtje en ik was klaar met alles en het ziet er lekker vrolijk uit (en kost ook geen drol; bloem, boter, pietsie honing, eieren er op beetje slagroom met jam voor de kleur). Wat manderijnen er tussen voor de babies en klaar :-).

Maar geod, ik kwam hier niet om bij te kletsen ik wou even uppen voor vanavond of morgenochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven