Klagen over spammer

26-12-2016 07:42 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal topic om even tussen alle nieuwe spamtopics een topic te zien zonder allerlei stomme links.

Hoe laat zijn de mods op tweede kerstdag actief denken jullie?
Te laat in ieder geval
Het zijn 3 verschillende nicks volgens mij. Heb van elke nick sowieso iets gestaft. Maar pfff, wat een pummel zeg. Heb je dan serieus niks beters te doen op deze ochtend?
Tsja we hoeven de spammer geen waardeloze kerst meer toe te wensen, dat heeft ie blijkbaar al
En het lukt je niet om te denken: ow, een spammer, zodra er een mod is komt dat wel goed?

Een heel topic erover vind ik toch echt zwaar overdreven. Er komt vanzelf wel een mod en tot die tijd blijft het forum verder ook gewoon bestaan en werken.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
nou, inderdaad! Als dit het leukste is dat je kan bedenken op 2e kerstdag is het wel heel sneu.
quote:Solomio schreef op 26 december 2016 @ 07:47:

En het lukt je niet om te denken: ow, een spammer, zodra er een mod is komt dat wel goed?

Een heel topic erover vind ik toch echt zwaar overdreven. Er komt vanzelf wel een mod en tot die tijd blijft het forum verder ook gewoon bestaan en werken.

Ik gun de mods hun slaap

En Uhm topic was gewoon om even wat anders tussen al die spam te zien. Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?
En deze is alweer uit de lijst. T was fijn zo lamg t duurde
quote:sprietgras schreef op 26 december 2016 @ 07:49:

[...]

Ik gun de mods hun slaap

En Uhm topic was gewoon om even wat anders tussen al die spam te zien. Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?

Dat vraag ik me andersom dus af.

Waar je je druk om maakt.

Ik stap altijd met beide benen tegelijk uit bed, voor de zekerheid.

Wel jammer dat daar dan ook altijd het verkeerde been bij zit, maar iig ook mijn goede been.
quote:Solomio schreef op 26 december 2016 @ 07:47:

Een heel topic erover vind ik toch echt zwaar overdreven. Er komt vanzelf wel een mod en tot die tijd blijft het forum verder ook gewoon bestaan en werken.maak je niet zo druk. Dit topic is er om even wat anders te zien in de lijst met actieve topics al hielp dat ook niet echt.

Ik vind het ontzettend irritant forummen trouwens. Ik maak nogal veel gebruik van die lijst met actieve topics, maar als daar niks interessants in staat is het nogal saai forummen vind ik
Hij heeft nu al 19 pagina's 'nieuwe topics' volgespamd

Super irritant
Ik vind het ook irritant, de lijst met nieuwe topics en laatste reacties gebruik ik heel vaak. En nu gaan ze ook nog reageren in hun eigen topics. Slecht dat er nog steeds niet één mod is.
Mooi moment om eindelijk de actueel pijler te blokkeren
Ik denk dat de Mod zo rond 9 uur beginnen gaat met wissen. Net zoals altijd. En dan gelijk vol aan de slag . Ik hoop dat er een goeie bak koffie klaar staat .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:sprietgras schreef op 26 december 2016 @ 07:56:

Mooi moment om eindelijk de actueel pijler te blokkeren En dat helpt dus niet
quote:pamelacourson schreef op 26 december 2016 @ 07:55:

Ik vind het ook irritant, de lijst met nieuwe topics en laatste reacties gebruik ik heel vaak. En nu gaan ze ook nog reageren in hun eigen topics. Slecht dat er nog steeds niet één mod is.De Mods zijn er "nooit" tussen ongeveer 1 en 9 uur...
quote:pamelacourson schreef op 26 december 2016 @ 07:55:

Ik vind het ook irritant, de lijst met nieuwe topics en laatste reacties gebruik ik heel vaak. En nu gaan ze ook nog reageren in hun eigen topics. Slecht dat er nog steeds niet één mod is.Inderdaad slecht. Wel jammer dat het een spammer is ipv een leuke rel die zo zonder modjes even lekker ongestoord door kan gaan
quote:-Belle- schreef op 26 december 2016 @ 07:53:

[...]

maak je niet zo druk. Dit topic is er om even wat anders te zien in de lijst met actieve topics al hielp dat ook niet echt.

Ik vind het ontzettend irritant forummen trouwens. Ik maak nogal veel gebruik van die lijst met actieve topics, maar als daar niks interessants in staat is het nogal saai forummen vind ik Grappig, ik vind juist dat jullie je niet zo druk moeten maken.
quote:Solomio schreef op 26 december 2016 @ 07:51:

[...]

Dat vraag ik me andersom dus af.

Waar je je druk om maakt.

Ik stap altijd met beide benen tegelijk uit bed, voor de zekerheid.

Wel jammer dat daar dan ook altijd het verkeerde been bij zit, maar iig ook mijn goede been.

Het zou wat zijn.

Sta ook met beide benen op de grond... anders sta je wankel. Kijk in dat geval of één van je benen nog in bed ligt.
World of Warcraft: Legion
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 december 2016 @ 07:58:

Ik denk dat de Mod zo rond 9 uur beginnen gaat met wissen. Net zoals altijd. En dan gelijk vol aan de slag . Ik hoop dat er een goeie bak koffie klaar staat .Ik wil niet weten hoeveel pagina's er dan zijn volgespamd!
quote:sprietgras schreef op 26 december 2016 @ 07:58:

[...]

En dat helpt dus niet Waarom niet? (Ik overwoog het ook)
quote:Solomio schreef op 26 december 2016 @ 08:00:

[...]

Grappig, ik vind juist dat jullie je niet zo druk moeten maken.Ik maak me niet druk hoor dit is gewoon het enige leuke topic dat actief is momenteel
quote:aliva schreef op 26 december 2016 @ 08:02:

[...]

Waarom niet? (Ik overwoog het ook)Staat nu op de 'eet-pijler'. Spammert leest hier mee
quote:-Belle- schreef op 26 december 2016 @ 07:46:

Maar pfff, wat een pummel zeg. Heb je dan serieus niks beters te doen op deze ochtend?Ik vermoed dat dit geautomatiseerde spam is dus verstuurd door een soort spambot.
quote:sprietgras schreef op 26 december 2016 @ 08:03:

[...]

Staat nu op de 'eet-pijler'. Spammert leest hier mee

Ik zag dat de gezondheidspijler ook volgespamd is... ik gok maarzo dat er een programmaatje is losgelaten op het forum om hem vol te spammen.

Meh mosterd, iemand een bitterballetje zo op de vroege morgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven