Klagen over spammer

26-12-2016 07:42 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal topic om even tussen alle nieuwe spamtopics een topic te zien zonder allerlei stomme links.

Hoe laat zijn de mods op tweede kerstdag actief denken jullie?
quote:S-Groot schreef op 26 december 2016 @ 08:54:

[...]

Nou dan moeten we dat bordje met vis en mosterd maar doorschuiven naar die van jou, want die van Alice vindt het niet lekker zo te zien .Jawel, die beesten lusten echt alles... stelletje vuilnisbakken...
quote:S-Groot schreef op 26 december 2016 @ 08:54:

[...]

Nou dan moeten we dat bordje met vis en mosterd maar doorschuiven naar die van jou, want die van Alice vindt het niet lekker zo te zien .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Alicemorgan82 schreef op 26 december 2016 @ 08:55:

[...]

Jaja maar maar nog geen koffie en bitterballen....Met de kerst drink je choco .

quote:-Belle- schreef op 26 december 2016 @ 08:40:

[...]

Dat klinkt niet leuk, geflipte zus hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder!

Thnx

Het gaat wel weer hoor...

(Ik kan vooral niet tegen naar 'keeping up the appereance' mood maar ondertussen steken onder water. Ben klaar met haar. Dat weet ze overigens niet want dat heeft ze niet erg door)
quote:Alicemorgan82 schreef op 26 december 2016 @ 09:02:

[...]

Thnx

Het gaat wel weer hoor...

(Ik kan vooral niet tegen naar 'keeping up the appereance' mood maar ondertussen steken onder water. Ben klaar met haar. Dat weet ze overigens niet want dat heeft ze niet erg door)Waar flipte ze om dan?
Zo gezellig kerstontbijt gegas. Heb ik iets gemist?

Mods nog aan t slapen?

Spammer al aan t kerstontbijt?

Ik moet zo de kinderen gaan aankleden, vandaag doen we kerstkoffie
De modjes liggen nog op 1 oor ja. Misschien een idee om wat modjes met kleine kinderen aan te stellen. Die zijn gewoon om half 7 wakker
quote:Swinta schreef op 26 december 2016 @ 08:27:

[...]

Deze blondie snapt niet waarom dat zo moeilijk is. Gewoon het account blokkeren en de topics weghalen, toch?

Ik neem aan dat er niet iemand op een zolderkamertje deze spamberichten zit te typen, maar dat er sprake is van scripts die automatisch spammen. In dat geval moet er bij het VF misschien ook wel een techneut aan te pas komen om deze spammert tegen te houden. En dan zou het zomaar kunnen zijn dat het forum straks een tijdje offline gaat.

Ik hoop zo dat ik ongelijk heb! Dit wíl je toch niet, en zeker niet met kerst!
Ik moet helemaal niks!
Ik moet vandaag weer ruim 2 en half uur in de trein zitten.. Om thuis te komen met mijn gezin..

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:sprietgras schreef op 26 december 2016 @ 09:10:

Zo gezellig kerstontbijt gegas. Heb ik iets gemist?

Mods nog aan t slapen?

Spammer al aan t kerstontbijt?

Ik moet zo de kinderen gaan aankleden, vandaag doen we kerstkoffie Die is net klaar zo te zien.
quote:-Belle- schreef op 26 december 2016 @ 09:13:

De modjes liggen nog op 1 oor ja. Misschien een idee om wat modjes met kleine kinderen aan te stellen. Die zijn gewoon om half 7 wakker Goed idee .
quote:mamsvan schreef op 26 december 2016 @ 09:14:

Ik moet vandaag weer ruim 2 en half uur in de trein zitten.. Om thuis te komen met mijn gezin..

Waarom ? Je kunt er toch een leuke treinreis van maken? Lekker naar buiten kijken? Of spelletjes doen?
Volgens mij begint de aanval op zijn eind te lopen. Het aantal nieuwe topics begint af te lopen.
Ow,hij gaat in digi verder...
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 december 2016 @ 08:52:

[...]

Ben je verder dan ik! kom op luiwammes! Nest uit anders plemp ik Jochem Meyer hier neer...
Weinig zin het is een 'bot' die die dingen plaatst en niet feitelijk een 'gebruiker'. Pas als de moderator of in dit geval zelfs waarschijnlijk IT pas ingrijpt stopt deze stortvloed. Is hetecht een bot heeeft de mod er een dagtaak aan vandaag omdat er per zoveel seconde een geplaatst wordt en bannen op IP adres niet kan omdat dit soort bedrijven achter een dikke vpn beveiliging zitten. En bouncen van rotterdam naar shanhai naar mumbai om de paar seconden.

Ik moet helemaal niks!
quote:-Belle- schreef op 26 december 2016 @ 09:13:

De modjes liggen nog op 1 oor ja. Misschien een idee om wat modjes met kleine kinderen aan te stellen. Die zijn gewoon om half 7 wakker

Dit vind ik werkelijk briljant.

Of misschien zelfs geniaal!
quote:-Belle- schreef op 26 december 2016 @ 09:19:

Volgens mij begint de aanval op zijn eind te lopen. Het aantal nieuwe topics begint af te lopen.Neuh, was even een uurtje pauze. Gaat er nu op volle kracht weer mee verder.
*schuift koffie en croissant richting spammer in het kader van kerstvreedopaard*
quote:S-Groot schreef op 26 december 2016 @ 09:23:

[...]

Neuh, was even een uurtje pauze. Gaat er nu op volle kracht weer mee verder.*haalt koffie terug en vervangt het voor brandnetelthee met valium*

Neem eens een kijkje in het AIVD-kerstpuzzel-topic en puzzel gezellig mee. Dan heb je iets om die 2,5 uur door te komen (en de rest van de kerstvakantie ben je ook onder de pannen )
quote:Orangetree schreef op 26 december 2016 @ 09:22:

Weinig zin het is een 'bot' die die dingen plaatst en niet feitelijk een 'gebruiker'. Pas als de moderator of in dit geval zelfs waarschijnlijk IT pas ingrijpt stopt deze stortvloed. Is hetecht een bot heeeft de mod er een dagtaak aan vandaag omdat er per zoveel seconde een geplaatst wordt en bannen op IP adres niet kan omdat dit soort bedrijven achter een dikke vpn beveiliging zitten. En bouncen van rotterdam naar shanhai naar mumbai om de paar seconden.

En de afdeling IT zal , als we geluk hebben, dinsdag weer aan het werk zijn en anders pas na O&N. Een gewone mod zal niet zo veel met dit probleem kunnen.

Maar het verbaasd me wel dat er nog geen mod heeft gereageerd, hier zouden ze toch een piketsysteem voor moeten hebben.
quote:Alicemorgan82 schreef op 26 december 2016 @ 09:21:

[...]

kom op luiwammes! Nest uit anders plemp ik Jochem Meyer hier neer...Gezellig! Kom maar door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven