stel je vraag

26-12-2016 11:33 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lieve mensen

jullie zullen wel denken de zoveelste glazenboltopic,maar er is blijkbaar veel animo voor dus ik ben vandaag ook eventjes beschikbaar voor al jullie vragen brand maar los

Gaat Willem Alexander vandaag door Maxima gepepen worden?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 26 december 2016 @ 11:34:

Gaat Willem Alexander vandaag door Maxima gepepen worden?
Hallo duo,

Zou je me kunnen vertellen hoe 2017 er op het liefdes gebied uit gaat zien voor mij?
I wish I could but I don't want to
ik wil liever weten wat voor liflafjes ze eten. Maar joost ik denk dat je dan beter even een mail kan sturen, want het is natuurlijk flauwekul dat TO in de glazen bol (ook maar iets) kan zien
quote:chocoladesorbet schreef op 26 december 2016 @ 11:36:

Hallo duo,

Zou je me kunnen vertellen hoe 2017 er op het liefdes gebied uit gaat zien voor mij?je flitst van ONS naar ONS, waarom doe je dat eigenlijk? diep in je hart zoek je een serieuze relatie
kunnen jullie die zweverij niet gewoon in 1 topic houden,maakt desnoods een poule van mensen met een rijpe fantasie die 24/7 beschikbaar zijn voor allerlei vragen.
Ik denk dat het een verboden vraag in waarzegwereld is maar wat voor start krijgt mijn kindje?
Ach poging wagen kan geen kwaad. Zou jij me kunnen vertellen of ik mijn huidige project voldoende en binnen de deadline afrond of dat ik overgezet word op een ander project?
quote:S-Meds schreef op 26 december 2016 @ 11:37:

ik wil liever weten wat voor liflafjes ze eten. Maar joost ik denk dat je dan beter even een mail kan sturen, want het is natuurlijk flauwekul dat TO in de glazen bol (ook maar iets) kan zien

Ik weet wel dat de koks in het weekend vrij zijn en dat er dan maaltijden klaargezet worden die ze zelf opwarmen. Mits er geen bezoek is vermoed ik.

Zouden ze kerststress hebben? Dat Max geen zin heeft in het gewauwel van Laurentien en dat ze dan ruzie krijgen?

On topic: blijven al mijn poezen heel dit jaar?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 26 december 2016 @ 11:41:

[...]

On topic: blijven al mijn poezen heel dit jaar?Icm je naam vind ik dit een typische vraag.
Ik zou wel willen weten of ik in 2017 mijn pup tegenkom.
Hoe gaat 2017 voor mij verlopen op werkgebied?
geneet van 't laeve
quote:Sophiever schreef op 26 december 2016 @ 11:44:

[...]

Icm je naam vind ik dit een typische vraag. Smeerkees!
quote:auw3 schreef op 26 december 2016 @ 11:40:

Ach poging wagen kan geen kwaad. Zou jij me kunnen vertellen of ik mijn huidige project voldoende en binnen de deadline afrond of dat ik overgezet word op een ander project?natuurlijk, dat wil je toch graag?
quote:chocoladesorbet schreef op 26 december 2016 @ 11:36:

Hallo duo,

Zou je me kunnen vertellen hoe 2017 er op het liefdes gebied uit gaat zien voor mij?

heb jij pas een relatie verbroken chocoladesorbet of heb je een relatie en loopt het allemaal niet zo lekker

ik zie een dominante man jouw pad opkomen in 2017,mogelijk iemand uit het verleden

het is belangrijk dat je je grenzen blijft bewaken in deze relatie en niet over je heen laat lopen

hopelijk kan je hier iets mee

groet
quote:Ingenium schreef op 26 december 2016 @ 11:46:

Ik zou wel willen weten of ik in 2017 mijn pup tegenkom. ja hoor, je bent blijkbaar op zoek dus ergens de komende 365 dagen moet dat gaan lukken
quote:duopennoti schreef op 26 december 2016 @ 11:54:

[...]

heb jij pas een relatie verbroken chocoladesorbet of heb je een relatie en loopt het allemaal niet zo lekker

ik zie een dominante man jouw pad opkomen in 2017,mogelijk iemand uit het verleden

het is belangrijk dat je je grenzen blijft bewaken in deze relatie en niet over je heen laat lopen

groet

1. natuurlijk heeft ze relatieissues, anders stelt ze die vraag niet

2. overal zijn dominante mannen, de kans dat er eentje op je pad komt is heel groot, dat het iemand uit je verleden is is ook goed mogelijk, maar door het woordje mogelijk bouw je daar al reserve in. Ze wil natuurlijk weten of ze met deze man naar bed zal gaan, maar wijselijk hou je het vaag.

3. voor iedereen geldt dat je grenzen blijft bewaken en niet over je heen laat lopen,zeker voor mensen die met relatieissues zitten.

Wat jij doet kan ik ook hoor.
Meds, wil jij misschien een eigen topic aanmaken. Het wordt nu wel heel verwarrend allemaal. Duopenotti was juist op verzoek al een nieuwe gestart.

Daarbij werk jij volgens mij op een totaal andere manier dan TO. Klopt dat?
quote:S-Meds schreef op 26 december 2016 @ 11:39:

kunnen jullie die zweverij niet gewoon in 1 topic houden,maakt desnoods een poule van mensen met een rijpe fantasie die 24/7 beschikbaar zijn voor allerlei vragen.Ik heb voor jou mijn koffieprut met uitgeschud, en ik zag dat het nog wel even kan gaan duren. Zie dit als een waardevolle gift van het universum om jouw gave van geduld verder te verfijnen.
quote:Baankje1 schreef op 26 december 2016 @ 11:47:

Hoe gaat 2017 voor mij verlopen op werkgebied?je bent nogal onzeker in je carriere, dat is niet erg. je moet meer gaan vertrouwen op wat je kan en minder gefocuses zijn op wat je niet kan. in 2017 zal je voor een mooie nieuwe uitdaging komen te staan. Dit is voor jou de kans om met je onzekerheid te leren omgaan
Worden mijn nagels nog uitgegroeide nagels komend jaar?
quote:duopennoti schreef op 26 december 2016 @ 11:54:

[...]

groet

Ik ben al een lange tijd single, dus dat kan ik niet plaatsen.

Het laatste stuk is even afwachten natuurlijk, bedankt
I wish I could but I don't want to
quote:-NummerZoveel- schreef op 26 december 2016 @ 11:58:

[...]

Ik heb voor jou mijn koffieprut met uitgeschud, en ik zag dat het nog wel even kan gaan duren. Zie dit als een waardevolle gift van het universum om jouw gave van geduld verder te verfijnen. bewaar die prut!!! dat is toch van die uitgescheten koffiebonen (50 euro per 100 gram). Daar kan je nog een hele week van koffiezetten
quote:Phaedra_ schreef op 26 december 2016 @ 11:58:

Worden mijn nagels nog uitgegroeide nagels komend jaar?dat ligt eraan hoe vaak je met je handen in een emmer sop zal zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven