Vraagje over Almere

26-12-2016 10:50 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi....

Ik ga morgen 2 dagen naar Almere met mijn kinderen van 7 en 9 jaar. We slapen in het v.d. Valk hotel en ik zoek eigenlijk iets leuks om 's avonds te gaan. Een pannenkoekenhuis ofzo. En misschien naar de bios. Ik kan 1 bios vinden op internet...neem aan dat dat ook klopt.

Heeft er nog iemand tips? We gaan verder 's avonds lekker zwemmen in het hotel.
quote:Arkouda schreef op 26 december 2016 @ 13:06:

[...]

En jij bent zeker de positiviteit zelve met je "Ik zou gewoon terug naar huis gaan"!?

Dit. Maar gezien de rest van je kansloze reacties reageer ik verder maar niet.

Verder eens met Lisbeth. Wij wonen er ook heerlijk. Ook in Haven ( de velden). Tussen bos en water , mooi vrijstaand en heerlijk rustig. Maar dat mag je eigenlijk nooit zeggen want mensen hebben altijd commentaar, het is immers Almere. Ik bestempel het als jaloezie en gniffel er ook om
quote:rascalles schreef op 26 december 2016 @ 13:21:

[...]

Dit. Maar gezien de rest van je kansloze reacties reageer ik verder maar niet.

Verder eens met Lisbeth. Wij wonen er ook heerlijk. Ook in Haven ( de velden). Tussen bos en water , mooi vrijstaand en heerlijk rustig. Maar dat mag je eigenlijk nooit zeggen want mensen hebben altijd commentaar, het is immers Almere. Ik bestempel het als jaloezie en gniffel er ook om Ik vind jou ook al zo positief. Jij was al 3 maanden inactief op het forum, knap hoor!
Hier nog iemand die heerlijk woont in Almere. Het is een stad die ontzettend veel te bieden heeft. 1981Bloem, veel plezier!
quote:Shula schreef op 26 december 2016 @ 13:25:

Hier nog iemand die heerlijk woont in Almere. Het is een stad die ontzettend veel te bieden heeft. 1981Bloem, veel plezier!Goede tip. Ga er wonen, TO! ;)
Bijkomend voordeel: weinig zuurpruimen hier!
quote:Shula schreef op 26 december 2016 @ 14:13:

Bijkomend voordeel: weinig zuurpruimen hier!
quote:Orangetree schreef op 26 december 2016 @ 11:25:

[...]

Er is juist superveel te doen in Almere!!

Ik zie het nu ook ja. Misschien omdat ik zelf geen kinderen heb dat ik dit soort dingen 'vergeet', ben zelf meer iemand die van het stadsstruinen is voorlopig ;)

Veel plezier, klinkt goed allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven