Good Luck!
donderdag 8 januari 2009 om 22:31
Star, hebbie al wat besteld bij Utam? Die jurk die ik wilde is al uitverkocht... Heb ik maar een andere genomen . De Camille Embroidered Lace Dress is het geworden. Benieuwd hoe snel hij er is.
Morgen ff zo'n jruk voor J bestellen voor volgende winter...
Zitten we nu bij House in 5? Ik heb de 1e 4 van het seizoen dat nu komt. Zijn dat ze?
Weltrusten liefjes!
Morgen ff zo'n jruk voor J bestellen voor volgende winter...
Zitten we nu bij House in 5? Ik heb de 1e 4 van het seizoen dat nu komt. Zijn dat ze?
Weltrusten liefjes!
donderdag 8 januari 2009 om 23:03
Ik denk nu aan:
grote chocoladetaart met tafelvuurwerk
ontbijtkoek
verse broodjes van de bakker in allerlei soorten
groentenspiesjes
plakjes ham en kaas en zo en augurkjes
worstjes
verschillende soorten beleg
gekookte eieren
Spaanse omelet
worstenbroodjes
chocoladebroodjes
fruitsalade
verse eiersalade
twee salades uit een bakje gekocht
ehm............
Oh ja
koffie
thee
jus
appelsap
Apfelschorle
melk
water
grote chocoladetaart met tafelvuurwerk
ontbijtkoek
verse broodjes van de bakker in allerlei soorten
groentenspiesjes
plakjes ham en kaas en zo en augurkjes
worstjes
verschillende soorten beleg
gekookte eieren
Spaanse omelet
worstenbroodjes
chocoladebroodjes
fruitsalade
verse eiersalade
twee salades uit een bakje gekocht
ehm............
Oh ja
koffie
thee
jus
appelsap
Apfelschorle
melk
water
donderdag 8 januari 2009 om 23:50
Jee Jin, wat een lijst. Heb je wel zo'n grote tafel? Leuk man, zo veel mensen. Heb je daar geen stress van? Ik zou er denk ik wel een beetje gespannen van raken, haha!
Suus, aha, ik moet de scapino checken! Zaterdag, leuk. Tijd maakt niet uit, ochtend? Middag mag ook. Laat maar horen.
Mmm, die karnemelkdingen klinken goeeeeeeed! Is dat niet uit dat AH ovenboekje? Daar staat ook een frambozen clafoutis in die ik wil uitproberen...
Suus, aha, ik moet de scapino checken! Zaterdag, leuk. Tijd maakt niet uit, ochtend? Middag mag ook. Laat maar horen.
Mmm, die karnemelkdingen klinken goeeeeeeed! Is dat niet uit dat AH ovenboekje? Daar staat ook een frambozen clafoutis in die ik wil uitproberen...
vrijdag 9 januari 2009 om 09:21
vrijdag 9 januari 2009 om 10:35
goedemorgen allemaal.
Oei Suze, dat receptje sla ik even op, dat ziet er lekker uit.
Ik heb op marktplaats een nieuwe houten slee gescoord voor maar 25 euro die krijgt Jonathan voor zijn verjaardag, maar we gaan er al vast mee sleeën (hier ligt nog volop sneeuw).
Nou, ik moet weer verder, logeerkamer is bijna af en ik moet het huis poetsen.
Oei Suze, dat receptje sla ik even op, dat ziet er lekker uit.
Ik heb op marktplaats een nieuwe houten slee gescoord voor maar 25 euro die krijgt Jonathan voor zijn verjaardag, maar we gaan er al vast mee sleeën (hier ligt nog volop sneeuw).
Nou, ik moet weer verder, logeerkamer is bijna af en ik moet het huis poetsen.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 9 januari 2009 om 13:58
Hallooooo!! Ben weer back en town. Prima zo. Erg wordt hard geklust aan de bijkeuken, het wordt nog een wat hier Dat zeg ik bij elke verbouwing, ha ha.
Nou, heb niet zoveel te vertellen dus ben weer weg.
Oja, kleine teen rechtervoet gebroken of zwaar gekneusd, au. Ik liep heel hard tegen de TrippTrapp aan op mn sokken. Ben ik van die pols af...zucht.
Nou, heb niet zoveel te vertellen dus ben weer weg.
Oja, kleine teen rechtervoet gebroken of zwaar gekneusd, au. Ik liep heel hard tegen de TrippTrapp aan op mn sokken. Ben ik van die pols af...zucht.
vrijdag 9 januari 2009 om 14:42
vrijdag 9 januari 2009 om 15:01
Nou, ik wil ook sneeuw!! Jij ook, Bridges? Ben je al naar de natuurijsbaan geweest?
Leuk Mal, een slee! Dat is nog eens een blijvend kado.
Heb je al zicht op het weekend? Als ik zeur, moet je het zeggen hoor. Met het KG hebben we altijd geheime meetings, dus kort van tevoren hoor je pas waar je heen gaat. 2 Van het groepje organiseren het, elke keer anderen.
Hel, ik heb gelijk die ijspootjes gecheckt en ze blijven toch echt warm!
Wantjes erbij van Hello Kitty, maar die vallen uit, dus wederom een tranendal op de fiets..
Suus, wat een geweldige site! Ziet er allemaal super uit, heel anders dan hier in de winkels toch?
Amalia, sterkte met teen! Heb het zelf ook gehad en een kneuzing kan wel maanden duren. Dat is irritant. Sterkte ermee. Oja, jouw kaart was de hekkensluiter, dankje!
CG ligt nu alweer een poosje te slapen onder een dekbed!
Met de tip van Mamax gaat ze er niet meer onder met haar snoet: in een trappelzak. Geweldig Mamax!!
Leuk Mal, een slee! Dat is nog eens een blijvend kado.
Heb je al zicht op het weekend? Als ik zeur, moet je het zeggen hoor. Met het KG hebben we altijd geheime meetings, dus kort van tevoren hoor je pas waar je heen gaat. 2 Van het groepje organiseren het, elke keer anderen.
Hel, ik heb gelijk die ijspootjes gecheckt en ze blijven toch echt warm!
Wantjes erbij van Hello Kitty, maar die vallen uit, dus wederom een tranendal op de fiets..
Suus, wat een geweldige site! Ziet er allemaal super uit, heel anders dan hier in de winkels toch?
Amalia, sterkte met teen! Heb het zelf ook gehad en een kneuzing kan wel maanden duren. Dat is irritant. Sterkte ermee. Oja, jouw kaart was de hekkensluiter, dankje!
CG ligt nu alweer een poosje te slapen onder een dekbed!
Met de tip van Mamax gaat ze er niet meer onder met haar snoet: in een trappelzak. Geweldig Mamax!!
vrijdag 9 januari 2009 om 15:26
Compu, een compliment is altijd lekker, maar het was niet mijn tip volgens mij. Kan me in ieder geval niet herinneren zoiets gezegd te hebben.
Jin, ik weet niet hoe laat je gaat ontbijten. Ik heb wel eens gebruncht, daar hadden ze dan wel soep bij. Voor mij is dat nog te vroeg, maar sommigen vinden dat wel lekker.
Even WIDM kijken.
Jin, ik weet niet hoe laat je gaat ontbijten. Ik heb wel eens gebruncht, daar hadden ze dan wel soep bij. Voor mij is dat nog te vroeg, maar sommigen vinden dat wel lekker.
Even WIDM kijken.
vrijdag 9 januari 2009 om 21:25
Goedeavond,
Ik heb net even WIDM op uitzending gemist zitten kijken. Ohh leuk leuk leuk. Ik vond het ook leuk hoe ze het in het begin deden en hoe iedereen gelijk aan het liegen was..haha...
Ik ga ook niet meer op het forum van WIDM kijken want vorig seizoen had iemand al 4 afleveringen voor het einde gezegt dat Dennis de mol was, met hele goede redenen ( met die bordjes toen op zn rug en buik), en die keer daarvoor Inge, met die gebaren dingen ( was ik zelf nooit opgekomen) dus ik wil het nu echt niet weten!
Compu, heb je geen wantjes met touwtjes eraan? Of gaan ze dan als nog uit?
Haha, goeie droom van mij.. inderdaad maar een maandje ernaast!
Amalia, ben je nog bij de dokter geweest met je teen. Auww lijkt me echt heel pijnlijk.
Leuk Mal een slee! En nog leuker dat je hem gelijk kan gebruiken. Hier geen sneeuw helaas
Ik heb net even WIDM op uitzending gemist zitten kijken. Ohh leuk leuk leuk. Ik vond het ook leuk hoe ze het in het begin deden en hoe iedereen gelijk aan het liegen was..haha...
Ik ga ook niet meer op het forum van WIDM kijken want vorig seizoen had iemand al 4 afleveringen voor het einde gezegt dat Dennis de mol was, met hele goede redenen ( met die bordjes toen op zn rug en buik), en die keer daarvoor Inge, met die gebaren dingen ( was ik zelf nooit opgekomen) dus ik wil het nu echt niet weten!
Compu, heb je geen wantjes met touwtjes eraan? Of gaan ze dan als nog uit?
Haha, goeie droom van mij.. inderdaad maar een maandje ernaast!
Amalia, ben je nog bij de dokter geweest met je teen. Auww lijkt me echt heel pijnlijk.
Leuk Mal een slee! En nog leuker dat je hem gelijk kan gebruiken. Hier geen sneeuw helaas
vrijdag 9 januari 2009 om 22:26
Hieperdepiep hoera, Lianne is 3 jaar! Hebben jullie een leuke dag gehad Kokos? Hoe vond jarige job het zelf, blij met de kadootjes?
Auwww Amalia, kleine teen! Is 'ie echt gebroken? Moet je dan niet in het gips ofzo? Wat zijn jullie met de bijkeuken aan het doen?
Naat, hoe is het met jou? Nog geschaatst?
Mamax, apart plaatje heb je geplakt voor de jarige job... Hoe is het met de ziekenboeg? En ik moest laatst denken aan die situatie waar je tijdje terug op de groep over schreef. Hoe is het daar nu mee (hoeft natuurlijk niet te antwoorden, en zeker niet hier)?
Suus, hoe laat verwachten wij de chickies morgen? Zal even mobiel checken, kan zijn dat k je gemist heb.
Jin, is het gelukt met de tafel? Buffet, handig. Leuk idee ook trouwens, feestontbijt. Hou ik in m'n hoofd!
Vandaag met Mare naar het Dick Bruna huis geweest, was er bijna een jaar geleden ook met 'r, heel leuk om te zien hoe anders ze nu speelt en reageert.
Auwww Amalia, kleine teen! Is 'ie echt gebroken? Moet je dan niet in het gips ofzo? Wat zijn jullie met de bijkeuken aan het doen?
Naat, hoe is het met jou? Nog geschaatst?
Mamax, apart plaatje heb je geplakt voor de jarige job... Hoe is het met de ziekenboeg? En ik moest laatst denken aan die situatie waar je tijdje terug op de groep over schreef. Hoe is het daar nu mee (hoeft natuurlijk niet te antwoorden, en zeker niet hier)?
Suus, hoe laat verwachten wij de chickies morgen? Zal even mobiel checken, kan zijn dat k je gemist heb.
Jin, is het gelukt met de tafel? Buffet, handig. Leuk idee ook trouwens, feestontbijt. Hou ik in m'n hoofd!
Vandaag met Mare naar het Dick Bruna huis geweest, was er bijna een jaar geleden ook met 'r, heel leuk om te zien hoe anders ze nu speelt en reageert.
zaterdag 10 januari 2009 om 13:01
Hel, schijnt erg leuk te zijn dat huis. Mijn moeder is er met mijn nichtje geweest, foto´s zagen er zo leuk uit!
Naatie, hoe gaat het nu met de taal van Tobias?
Dames, ik meld me even af voor een paar dagen. Straks komen mijn moeder en tante, morgen het feestontbijt, maandag en dinsdag weg samen met Jinnyman en maandag is Jinnyman jarig.
Fijne dagen lieve meisjes!
Naatie, hoe gaat het nu met de taal van Tobias?
Dames, ik meld me even af voor een paar dagen. Straks komen mijn moeder en tante, morgen het feestontbijt, maandag en dinsdag weg samen met Jinnyman en maandag is Jinnyman jarig.
Fijne dagen lieve meisjes!