En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:yathibiyya schreef op 07 januari 2009 @ 22:19:

[...]

Klinkt heerlijk! Zou ik het recept mogen?

Vandaag rijst, spinazie en een worst..

recept heb ik niet echt.ik doe meestal maar gewoon iets.

zoals 2flinke uien bakken met wat kerriepoeder en nog wat andere kruiden die je lekker vindt,gehaktdr bij rul bakken.aardappel schillen en in dunne plakjes snijden,wittekool klein snijden (keukenmachine|) dan laagje aardappel inde schaal,laagje wittekool,laagje gehaktuitjesmengsel morzzarella er op. als je veel hebt nog een x herhalen.en 45/60 min bakken in de oven

ik schuif het ff op naar zondag heb straks en morgen nog late dienst erbij gekregen.dus dat wordt (zelfgemaakte) maaltijd uit de vriezer voor mij
Restjesdag: ik gooi alles wat er nog in de koelkast ligt in de wok! Dus dat wordt een combinatie van gehakt, courgette, champignons, paprika, aardappelschijfjes en geraspte kaas.
La Vie en Rose: zoek eens wat makkelijke recepten op op internet / Allerhande / kookboeken etc. Gewoon iets wat net zo weinig moeite, tijd en energie kost als wat je anders in het koken steekt. Heb ik ongeveer twee jaar geleden ook gedaan, en sindsdien is mijn kookpatroon (gelukkig) behoorlijk uitgebreid.
Eet vandaag ook braaf aardappelen, groente, vlees uhh vis.

Ik vind dat juist altijd wel weer lekker omdat we dat juist minder vaak eten dan rijst, pasta etc.

Vandaag wordt het dus aardappeltjes, snijboontjes en zalm.
Zuurkoolstamp en een groenteburger. En toe gekookte griesmeelpap met stukjes amandel.... Lekker hoor!
Vanavond was het verse fettuccine met een pesto-sausje met zalmsnippers, zongedroogde tomaatjes en hele tomaten. Beetje verse basilicum nog eroverheen. Heerlijk!!
Spaghettie
vandaag wordt ut dus de wittekoolschotel,net gemaakt.gelijk eea op bordjes in de vriezer.
gisteren Italiaanse bol met rivierkreeftjes

vanavond mexicaans: wraps met kip enzo

morgen wil ik boeuf bourguignon maken
Everytime you make a typo, the errorists win.
De piepers staan op: het wordt Stimp Stamp vanavond! (Stamppot rauwe andijvie dus, met een paar uitgebakken spekjes en een kerrie-hamburger)
Ik had trek in een turkse pizza maar die was er niet meer. Dus het wordt een hamburger. Vandaag ga ik heerlijk makkelijk doen. Morgen ga ik weer wat lekkers maken.
Laat me raden... iets met spruitjes Myleen?
quote:AgentL schreef op 09 januari 2009 @ 19:13:

Laat me raden... iets met spruitjes Myleen? -proest- , ja ik denk met grote waarschijnlijkheid wel.
Gisteren Hollandsche pot: rode kool, gehaktbal, aardappels

Vandaag een probeersel: ovenschotel met kip, prei, ananas, kerrie, kaas en aardappeltjes er bovenop. Het is net klaar, dus gaan nu proeven wat dit probeersel geworden is.
Vandaag rijst met geroerbakte groenten en stukjes kipfilet.
Fussili met spinazie-kruidenkaassaus, parmezaan en uitgebakken spekjes. Door dochter (7) gebakken cake toe.
Chili con carne
Nasi met zure komkommer, kroepoek, pindasaus en loempia, lekkerrrr.
En omdat dingen nooit lopen zoals ik denk dat 't gaat lopen, was het dus vandaag boerenkool en daarvoor crisisopvang voor vriendinnen met toastjes, zakken chips en flessen wijn.............Gelukkig heb ik geen goede voornemens voor 2009
tagliatelle met kipschnitzel op smaak gebracht met citroen + mosterdsausje (witte saus+ mosterd + peper en zout+ boter) met gestoofde uitjes en paprika en stukjes walnoot
Vanavond maak ik hachee uhum ik begin daar al in de middag mee
Ik ben nog bezig met mijn ontbijt, gewoon een bruine boterham met kaas en eentje met hagelslag. Kop warme thee erbij, jammie!

Wat ik vanavond ga eten zie ik wel weer. Moet er nu iig nog even niet aan denken hoor.
Vooraf tomatensoep (uit de nieuwste jamie o.) daarna cannelloni uit de oven.
Vandaag na het schaatsen zelfgemaakte erwtensoep met roggebrood gegeten.
Boerenkool met alles erop en eraan.

Morgen gaan we wèl weer lekker eten Het voorgerecht willen de meiden maken, maar ze moeten nog verzinnen wat (zondags mogen de kinderen hier een voorgerecht of toetje maken) verder eten we risotto, salade, peultjes en een rollade.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven