Welke antilekbeker lekt echt niet...

15-10-2008 11:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu in het bezit van een avent voor 't kleintje, was gelijk al dat deze lekte, maar 't wordt steeds erger.

Dus bij deze mijn vraag: wie heeft er eentje die echt niet lekt, en welke is dat?
Die je bij prenatal koopt, dat zijn mepal rosti's. Ik heb hier nog geen druppels kunnen ontdekken en ze gaan op de kop mee in de luiertas.
Ze lekken allemaal als je 't mij vraagt. Ik heb er toch een stuk of vier uitgeprobeerd en lekken als de beste.
Hallo,

Ik heb eerst de Avent gehad. DIe lekte bij mij gewoon en ik vond ook dat mijn kinderen er in het begin moeilijk uit konden drinken. Later heb ik voor de nood een beker van Etos huismerk gekocht. Geweldig. Deze lekt dus echt niet. Ik garandeer het. Ik heb er in totaal 4 gehad (2 voor elke kind) Helemaal niet gelekt!

groetjes
Hier lekt de Hema tuit beker ook netzo hard als maar kan! ook maar weer op zoek naar een andere....
Wij hebben een merkloze van de Etos....maar het ding sluit zo goed af dat het kind er ook bijna niks uit krijgt....of doe ik iets verkeerd ofzo?
Ik heb een avent die lekt, een tomee tippie die af en toe een druppen lekt en nu net een nuby antilek beker gekocht die helemaal niet lekt, maar die wil zoonlief niet grrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven