Haak en brei topic

30-04-2016 13:36 1130 berichten
Om me te ontspannen wil ik beginnen met haken en breien. Het rechttoe rechtaan werk is me bekend, maar dat is het dan ook wel. Inmiddels zie ik via youtube en facebook sites de leukste patronen voorbij komen en heb ik al een bloemetje gehaakt .

Zijn hier nog meer liefhebbers? Wat ben je aan het maken? Waar let je op, waar haal je je inspiratie vandaan? Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor Kerst nog 2 projectjes af. Ben er best blij mee!

[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=58E8E192[/img]

[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=58E60059[/img]
Die zijn erg leuk, Vamke! Ik plak ze even voor je Als je ze liever weer weg wilt hebben por je maar.

En wie heeft er al spullen in huis voor de wanten cal ?
Wat een superleuke, Vamke!!!

Als het goed is, krijg ikk morgen mijn pakket binnen, Pretzel! Heb jij alles al in huis?
Heb net besteld ;) wordt morgen verstuurd .
Wat heb je gekozen? Ik heb het pakket bij Kreafabriek, inclusief labeltjes en pomponmaker. Bravo-garen in de kleur rood.
Leuk!
Ik heb een aangepast pakket voor alleen wanten wel met accessoires en pompommaker , Bravo in licht roze lekker zoet . Wilde graag de merino maar die was er niet los alleen totaalpakket.
Leuk! Ik roze.
Heb er ook echt zin in volgende week weekje vrij dus lekker de tijd .
Manchetten klaar toch ander materiaal gekozen oudroze was meer knalrose
Haha, dat is een bijzondere kleur roze
Ik zal die van mij even uploaden. Moment!
x
Kleur is mooi donkerrood, maar het is te grijzig buiten voor goede foto's
Ja echt dat roze was echt te erg gelukkig heb ik altijd wel voorraad , maar heb in elk geval wel de leuke lintjes en het label dus kan ze toch opleuken.

Die van jou zijn mooi , prachtige kleur ook !!
Ben wel benieuwd hoe we de plopjes zoals zij ze noemt gaan haken .

Het is geen popcorn- of bobblestich volgens mij .
Grijs vind ik ook altijd mooi. En de labels en lintjes passen daar ook goed bij!

Ik heb haat aan de bobblestitch, dus ik hoop dat ik me er wat doorheen kan slaan
Ik ben met de col trouwens wel lang bezig geweest. Jij ook?
Ik haak de col niet heb al zoveel sjaals , kon het pakket bestellen met alleen bollen voor de wanten . Goede Service daar !
Ik ben recent ook weer begonnen met haken. Ga vaak met mijn moeder naar van die crea-beurzen en koop dan graag pakketten. Echter, ik laat ze vervolgens in de kast liggen Ben nu zwanger en de nesteldrang slaat toe waardoor ik als een malle alles 'af' aan het maken ben! Als ik hier lees krijg ik meteen zin in meer sjaals en natuurlijk iets als een baby-deken. Iemand toevallig nog tips voor een leuke sjaal of baby-dekentje?
Voor een babydekentje vind ik de wafelsteek heel mooi en dan in katoen .

De honingraat van tunish haken vind ik ook prachtig !
Kreafabriek heeft een hoge gunfactor bij mij. Het is jammer dat ze geen Drops verkopen, maar verder is de service inderdaad top! Echt een cadeautje als je het pakketje krijgt

Qua babydekentjes vind ik het Midwifedekentje wel leuk of anders de Midwifes Diamond. Als je op facebook in wat groepen kijkt en zoekt, dan moet hij wel te vinden zijn.
Ik heb zelf ooit een babydekentje gehaakt met de ripplestitch van echte wol. Mooie stoere en robuuste uitstraling. Heel goed passend voor wie ik hem heb gemaakt.
Ook ik ben begin verslaafd aan haken te worden denk ik.. Ik heb deze week mijn eerste echte project afgerond. Het was best moeilijk al zeg ik het zelf. Ken jullie de handpoppen van Stefanie? Ik heb deze nu gemaakt: Handpop

Die kussens zien er ook wel erg leuk uit, een mooi volgend project?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven