Roest montana blender

28-12-2016 13:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een montana x1 power blender. Gebruik deze ongeveer 2x per week. Na gebruik reinig m direct, water beetje sop erin even laten draaien, omspoelenen zet de kan op zijn kop op een theedoek. Volg exact de instructies vd verkoper op. Nu heb ik echter al mijn derde kan! Het mes zelf roest niet, het komt bij de schroef vandaan die het mes vast zet. Nu na 2 x gebruik vd nieuwe kan zie ik dat er alweer roest verschijnt. Volgens de verkoper en montana nederland komt dit echt nooit voor maar ik heb t nu al voor de derde keer. Doe ik iets verkeerd of heeft iemand hier ook last van?
Zit er nog garantie op? Dan zou ik hem terug brengen.
Ben er al 3x mee terug geweest en telkens krijg ik een nieuwe kan.
Terug met dat ding! De verkoper kletst uit zn nek
quote:Rosy01 schreef op 28 december 2016 @ 13:17:

Ben er al 3x mee terug geweest en telkens krijg ik een nieuwe kan.Het is toch vreemd dat je 3 x gelijk een nieuwe kan mee krijgt.. Wel goed natuurlijk maar volgens mij moet ie t hele apparaat gewoon vervangen, probleem moet worden opgelost, jij hoort er geen last meer van te hebben.
Ga vrijdag maar weer eens terug
quote:Rosy01 schreef op 28 december 2016 @ 21:08:

Ga vrijdag maar weer eens terugHet lijkt een slechte kwaliteit product te zijn? Misschien je geld terugvragen en een Phillips kopen, die zijn echt super, heb ze zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven