Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat! Ik heb het al twee keer gevraagd, maar ik zou als je tijd hebt ook graag een algemene legging willen.
Hoi Tomcat

Ik heb 21-12 om 20:55 een legging gevraagd maar geen PB gestuurd. Had ik dat moeten doen want ben nog niet aan de beurt geweest?

Kan ik de algemene legging meteen veranderen in een 2017 legging. Bedankt dat je dit wil doen, ben erg benieuwd.
Ik heb een vraag. Stel dat jij en Cateautje allebei een legging voor dezelfde persoon doen, krijg je dan dezelfde kaarten? Dus nog helemaal afgezien van de intrepetatie, ik snap dat die kan verschillen. Maar ik zou denken dat er dan toch ten minste een aantal kaarten hetzelfde moeten zijn. Is dat zo?
quote:Theamuts schreef op 27 december 2016 @ 17:00:

Hallo Tomcat, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen?

Hallo Theamuts,

Ik zie samenwerken met een groep in het verelde, op dit moment misschien wat onzeker of het goed gaat, heb vertrouwen,ga zo door, het gaat goed, en in de toekomst liggen wat nieuwe paden voor je, met name op werkgebied wat nieuwe inspiratie of mogelijkheden
quote:Frikandellekuh schreef op 27 december 2016 @ 20:18:

Hoi Tomcat,

Ik zou ook graag een reading willen hebben/krijgen. Ik denk dat een algemene van toepassing is.

Alhoewel ik ook wel benieuwd ben wat mijn relatie me brengt in 2017!

groetjes!

Hoi Frikandel,

Ik zie een goed harmonie bij je richting je partner, in het algemeen in 2017 kan je gulheid of een beloning dan wel bonus tegemoed zien in de liefde opletten dat ieder zijn eigen rol neemt in de samenwerking en zich niet anders voordoet voor de ander.
quote:Pinda-Kaas schreef op 27 december 2016 @ 20:25:

Ik zit ook enorm te springen!In het verleden ben je misschien wat in een sleur geweest maar een persoon of gebeurtenis heeft je daar redelijk uit weten te halen. Op dit moment voorspoed, vooral materieel, en voor de toekomst ligt er een compleetheid, alles in balans en goed.
quote:Ceylon schreef op 27 december 2016 @ 21:22:

Even off-topic, maar ik sta er soms van te kijken wat je uit die kaarten haalt hoor. Ik bedoel; je werkt hier met een nickname, hoe kunnen jouw kaarten weten dat mijn man al een hele tijd investeert in iets op werkgebied? En dat terwijl je mijn naam niet eens weet, laat staan mij, mijn man of mijn dochter ként...

Je hebt voor mij gelegd voor het komende jaar, dus over de rest kan ik nog niks zinnigs zeggen, maar dit klopt in elk geval precies.Ik heb erover gelezen hoe anderen dit verklaren maar meestal verbaas ik mijzelf er ook enorm over dat dingen kloppen...het is bij mij niet bezonken als geloof of weten..ik vind het ook wonderlijk.
quote:pinchos schreef op 27 december 2016 @ 23:14:

Hoi Tomcat! Ik heb het al twee keer gevraagd, maar ik zou als je tijd hebt ook graag een algemene legging willen. Er lijkt net een onstuimige periode te zijn geweest met wat ploteslinge of onverwachte wendingen, hopelijk heb je daar je voordeel mee kunnen doen want die kans zat er in. Ik den kook wel dat dat gelukt is want in het heden ligt voor jou een kaart die aangeeft dat je kunnen gewaardeerd wordt, misschien iets van een zakelijke reis die ermee te maken heeft? In de toekomst ligt de oogst van je werk.
Hoi Tomcat,

Helaas ben ik elke keer te laat met reageren. Graag zou ik toch iets willen weten/vragen. Je hebt het vast erg druk met alle vragen.

Mijn vraag is:

Komt er een 2e kindje in 2017?
quote:Cherke schreef op 28 december 2016 @ 08:56:

Hoi Tomcat

Ik heb 21-12 om 20:55 een legging gevraagd maar geen PB gestuurd. Had ik dat moeten doen want ben nog niet aan de beurt geweest?

Kan ik de algemene legging meteen veranderen in een 2017 legging. Bedankt dat je dit wil doen, ben erg benieuwd.

Nee hoor PB mag als je dat zelf liever wil maar hier is leuker zodat anderen mee kunnen lezen, het is tenslotte een forum

Bij jou zie ik een bekwaming in een vak of hobby, een studie of cursus?

Voor 2017 krijg je het advies om jezelf geen angsten aan te praten, niet nodeloos bang zijn of zorgen maken over zaken die zich alleen in jouw hoofd afspelen en in realiteit niet gebeuren.
Nou..ik kan ook wel een legging gebruiken voor de komende periode
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Dag Tomcat, ik zou het heel leuk vinden als je voor mij een legging voor 2017 wilt doen (liefde/werk/familie?). Mocht je nog tijd hebben, dan graag! Ik zal je een PB sturen. Dank alvast.
Ik zit al paar maanden jn onderhndeling met een potentiele werkgever die me graag bij hem in bedrijf wil hebben maar baan voor me an het maken is, gat deze baan door of ga ik weer aan de studie. Hoe zijn de uitwerkingen van deze opties uiteindelijk op financien 2017

Zou hier wel een nder perspectief op willen, bedankt
Moooooh ik wil ook ik wil ook! Hoe zie jij mijn arbeidstoekomst (2017 en/of verder?) in de kaarten?
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
quote:orkenflow schreef op 28 december 2016 @ 12:11:

Ik heb een vraag. Stel dat jij en Cateautje allebei een legging voor dezelfde persoon doen, krijg je dan dezelfde kaarten? Dus nog helemaal afgezien van de intrepetatie, ik snap dat die kan verschillen. Maar ik zou denken dat er dan toch ten minste een aantal kaarten hetzelfde moeten zijn. Is dat zo?

Het lijkt mji niet waarschijnlijk dat we dezelfde kaarten krijgen. Misschien dat we verschillende zaken kunnen belichten en verschillende kaarten hebben ook soms een overlappende betekenis. Er zijn meer dan 1 kaart die zwangrschap kunnen aangeven, meer dan 1 kaart die een goede afloop aangeven etc etc. het zit in de nuance en hoe de kaarten samen vallen.

qua bewijs of reproduceren

Bij mij is het in ieder geval zo dat steeds als ik probeer om iets van bewijs te vinden of aan te tonen dat de kaarten echt voorspellen of consequent zijn dan mislukt het totaal..

Net een stel beledigde mensen, als je het niet geloofd dan lekker niet, doei dan krijg je onzin. Elke dag een legging doen met dezelfde vraag is ook zinloos.. als het echt mislukt kan je een tweede proberen maar daarna is het zinloos om dezelfde vragen te stellen.
quote:tomcat schreef op 28 december 2016 @ 15:17:

[...]

In het verleden ben je misschien wat in een sleur geweest maar een persoon of gebeurtenis heeft je daar redelijk uit weten te halen. Op dit moment voorspoed, vooral materieel, en voor de toekomst ligt er een compleetheid, alles in balans en goed.Wat leuk om te horen! Dankjewel.
Ik wil graag weten hoe mijn liefdes leven er in 2017 uit gaat zien, wil je me pb sturen Tomcat?
Oh ik moet een vraag stellen zie ik.. ok, gaan voor het huis waar ik nu op heb gereageerd of even wachten?

En dan misschien nog een kleintje... kom ik de man nog tegen die wèl bij me past?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:minoes5 schreef op 28 december 2016 @ 15:24:

Hoi Tomcat,

Helaas ben ik elke keer te laat met reageren. Graag zou ik toch iets willen weten/vragen. Je hebt het vast erg druk met alle vragen.

Mijn vraag is:

Komt er een 2e kindje in 2017?

Ik kan het niet zien, op de positie van een tweede kind krijg ik alleen aanwijzigen richting carierre ontwikkeling en doorleren voor vak of studie. Dat lijkt voor mij aan je man gerelateerd die als iemand tevoorschijn komt die van zijn hobby zijn werk maakt dan wel praktische studie toepast in zijn werk.

Jij zelf staat als iemand die de samenwerking met iemand zuiver houdt door beslissingen met of over iemand te maken.

Je eerste kind staat als krachtige kaart, die kaart betekend naast creatieve energie en nieuwe paden ook de geboorte van een kind, maar dat is je eerste kind dus die is er al.

Ik leg nog een verdere toekomst kaart endaar komt de oogst.. ik denk dat de nadruk nog even meer op werk ligt in 2017 over kinderen durf ik niets te zeggen maar misschien weet jij iets te plaatsen wat de kaarten aangeven.
Hoi Tomcat, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen voor 2017? Ik ben vooral erg benieuwd naar studie en liefde omdat er op die vlakken spannende dingen te gebeuren staan.
Beste Tomcat,

Jeetje, wow, ik had maar een "ja" of een "nee" verwacht. Echter, je komt met veel meer dan mijn vraag. Heel lief van je.

Mijn man is inderdaad met een opleiding bezig via zijn werk. Dit is iets wat hij al heel lang wilde.

Ik begrijp alleen niet die ene zin over mij: "jij zelf staat als iemand die de samenwerking met iemand zuiver houdt door beslissingen met of over iemand te maken".

Hoe bedoel je dat? Ik weet niet hoe ik deze zin moet vertalen naar mijzelf.

En dan over de kinderwens.....Ja wij hebben het geluk dat wij een dochter hebben mogen krijgen. Wij zijn ontzettend blij en gelukkig met haar. Zij is een vrolijke en lieve peuter.

Gezien onze leeftijd kunnen wij helaas niet wachten met ivf voor een 2e kindje. Al denk ik soms dat dat wel prettig zou zijn. Wachten totdat onze dochter naar school gaat. Toch hebben wij recent besloten om weer met ivf te gaan beginnen het komende jaar. Wij waren in 2015 al begonnen met ivf voor een 2e kindje met heel veel pech en tegenslag. Daarna een pauze ingelast en nu toch weer besloten om verder te gaan.

Qua werk......tja, ik ben op zoek naar werk dichterbij huis. Ik hoop dat dat in 2017 gaat lukken.
quote:felice71 schreef op 28 december 2016 @ 15:26:

Nou..ik kan ook wel een legging gebruiken voor de komende periode

Ik zag je andere post ook, nee je hoeft geen vraag te stellen maar het mag als je iets speciaals aandacht wil geven.

IN het verleden heb je een keuze moeten maken en die lijkt correct, in het heden zie ik wel iemand in je leven die belangrijk is, waar je een innige band mee hebt. De toekomst ziet er goed uit, wat je kan zal waardering, misschien zelfs applaus ontvangen

Je had iets over een huis, daar zie ik snel nieuws, snelle actie, wees daar scherp, misschien moet je nadat je bericht krijgt snel handelen om resultaat te halen.

In de liefde krijg je de wenskaart, wensen vervut dus dat komt goed volgens de kaarten.
quote:Cuques schreef op 28 december 2016 @ 15:27:

Dag Tomcat, ik zou het heel leuk vinden als je voor mij een legging voor 2017 wilt doen (liefde/werk/familie?). Mocht je nog tijd hebben, dan graag! Ik zal je een PB sturen. Dank alvast.ik antwoord je pb dan ok?
quote:Livingston schreef op 28 december 2016 @ 15:27:

Ik zit al paar maanden jn onderhndeling met een potentiele werkgever die me graag bij hem in bedrijf wil hebben maar baan voor me an het maken is, gat deze baan door of ga ik weer aan de studie. Hoe zijn de uitwerkingen van deze opties uiteindelijk op financien 2017

Zou hier wel een nder perspectief op willen, bedanktDe baan is oprecht en zal je financiele zekerheid brengen, voor de toekomst wordt aangegeven dat het een hele nieuwe carierre voor je kan gaan betekenen.
quote:Namensgebruikersnaam schreef op 28 december 2016 @ 15:28:

Moooooh ik wil ook ik wil ook! Hoe zie jij mijn arbeidstoekomst (2017 en/of verder?) in de kaarten?

Het lijkt alsof jij een beetje uitgekeken bent op je baan, de kans bestaat dat er iets veranderd in je baan waardoor dat beter wordt.

Je baan is hier voor langere termijn, in de verdere toekomst is misschien wel wat balanceren maar gaat je prima af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven