Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
de Pb's va de 22e zijn allemaal beantwoord..nu even ontspannen.
quote:pausini schreef op 24 december 2016 @ 16:35:

[...]

Klopt, hij voldoet niet aan mijn ideaalbeeld

Toch maar voorzichtig een kans geven dan.

Bedankt.Het kan wat stormachtig zijn, maar het soort stormachtig dat je onverwachte kansen en mogelijheden kan geven
quote:-NummerZoveel- schreef op 24 december 2016 @ 16:02:

[...]

Dankjewel, maar die verdedigende positie herken ik niet?Soms klopt het ook gewoon niet hoor, het is maar wat ik zie, de kaart op zich geeft aan dat je voorbereid bent op tegenslagen, achterdochtig over het handelen van anderen, problemen probeert voor te zijn, defensief.
Tomcat, je bent mij ook vergeten.

Maar eerst relaxen, daarna kom ik vast een keer aan de beurt, of niet. Ik vind het in ieder geval fantastisch wat je doet hier.
Alle reacties Link kopieren
Tomcar, wil je voor mij ook een algemene legging doen?

Ik had het al gevraagd, maar ik kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
quote:hanke321 schreef op 23 december 2016 @ 20:57:

Hoi Tomcat, graag een legging van jou. En naast de kaarten ook wat je intuïtie je ingeeft alsjeblieft.

Je lijkt een redelijkecommecieel succes te hebben opgebouwd en op dit moment meer bezig met demonstreren wat je waard bent en aan het testen wat je misschien nog meer kan, voor de toekomst geven de kaarten een nieuw begin aan, de circel is rond.

Bedrijf opgebouwd dat nu goed loopt en binnenkort in de verkoop gaat zodat je wat nieuws kan opzetten?

Het voelt voor mij meer als gokken dan als intuïte hoor dat laatste
quote:renske1975 schreef op 24 december 2016 @ 16:56:

Tomcar, wil je voor mij ook een algemene legging doen?

Ik had het al gevraagd, maar ik kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

heb je een kind gekregen? nu eigenlijk wel een gelukkig en veilig huis en in de toekomst zit plotseiling nieuws en snelle actie.

Hoop dat het nog klopt, beetje moe van d ehele middag leggen
quote:ZombieQueen schreef op 24 december 2016 @ 16:54:

Tomcat, je bent mij ook vergeten.

Maar eerst relaxen, daarna kom ik vast een keer aan de beurt, of niet. Ik vind het in ieder geval fantastisch wat je doet hier.Je genoot van de opbrengsten van je inzet maar plotseling nieuws zorgt er misschien voor dat je de zaken eens moet gaan heroverwegen, er komt een tijd aan om de zaken een rustig door te nemen.
En nu stop ik echt even met leggen
Ik wil ook wel! Onderwerp: de liefde ??
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 17:06:

[...]

Je lijkt een redelijkecommecieel succes te hebben opgebouwd en op dit moment meer bezig met demonstreren wat je waard bent en aan het testen wat je misschien nog meer kan, voor de toekomst geven de kaarten een nieuw begin aan, de circel is rond.

Bedrijf opgebouwd dat nu goed loopt en binnenkort in de verkoop gaat zodat je wat nieuws kan opzetten?

Het voelt voor mij meer als gokken dan als intuïte hoor dat laatste Dank voor je tijd. Ik ben afgekeurd en doe binnen mijn mogelijkheden vrijwilligerswerk in de softe sector. Dus daar herken ik niet veel in.
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 17:13:

[...]

Je genoot van de opbrengsten van je inzet maar plotseling nieuws zorgt er misschien voor dat je de zaken eens moet gaan heroverwegen, er komt een tijd aan om de zaken een rustig door te nemen.

Dankje! Daar kan ik wat mee.

Fijne feestdagen tomcat!
Mag ik op een later moment een legging over vrije tijd? (Kan dat überhaupt?)
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:57:

[...]

Zat jij niet i PB ook ?

Nee ik heb geen PB gestuurd, daar ben ik niet zo van.

Edit: dus wanneer je weer tijd/zin hebt dan wil ik graag nog een algemene legging
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Airecolette1 schreef op 21 december 2016 @ 16:01:

Wat gaaf dit! Cateautje of TO, mochten jullie zin en tijd hebben, ik hoor graag wat er in mijn kaarten staat! Super dat jullie dit doen!tomcat, ik denk dat je door alle reacties mijn reactie over het hoofd hebt gezien. Zou je, als je zin en tijd hebt, er misschien naar willen kijken?
Zit er een nieuwe liefde aan te komen voor mij in 2017?
Tomcat ik had gister een PB gestuurd
Leg eens een kaartje voor Silvana S.

Zal ze in 2017 nog steeds serieus genomen worden of is het eindelijk tijd voor haar langdurige verblijf in een psychiatrisch ziekenhuis?
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:36:

[...]

Het huis heeft denkik een hoop betekend voor je en daar zit misschien een dingetje.

Volgens mij kan het vrij snel gaan mits je niet teveel nostalische waarde laat meespelen en het huis voor een redelijke prijs verkoopt.

Mogelijk dat de prjs iets lager uitvalt dan je initieel hoopte/dacht, maar onredelijk is het niet.Toevallig vanmiddag over gehad met mijn partner Misschien nieuwe inzichten voor 2017! Dank je wel, Tomcat!
Nothing takes the past away like the future
Fijne kerstdagen Tomcat.

Geniet ervan.
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 17:10:

[...]

heb je een kind gekregen? nu eigenlijk wel een gelukkig en veilig huis en in de toekomst zit plotseiling nieuws en snelle actie.

Hoop dat het nog klopt, beetje moe van d ehele middag leggen

Dankje!

Dat kind is er al 10 jaar. Het gelukkige en veilige huis ben ik erg blij mee en naar de actie en het nieuws ben ik benieuwd.
Dankjewel.

Je voorspelt 2017. Ik laat je aan het einde van het jaar weten of het klopte .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:tomcat schreef op 24 december 2016 @ 15:57:

[...]

Dat is een beetje een rare/grappige vraag zo Wil iemand mij nog doen :D

nog geen antwoord gehad?

Haha als je het zo bekijkt :p

Nee nog geen antwoord gehad Je maakt het wel spannend zo
Tomcat, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen?
quote:mommy2014 schreef op 25 december 2016 @ 00:53:

[...]

Haha als je het zo bekijkt :p

Nee nog geen antwoord gehad Je maakt het wel spannend zo Ik krijg door dat je hebt geleerd om voor een groep of gezin te zorgen door praktische zaken toe te passen, je inzet betaald zich boven verwachting uit, het levrt meer op dan je had verwacht, en richting toekomst zal je een keuze moeten maken, denk daar goed over na, je hebt vele opties maar er is er maar 1 de juiste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven