Mijn gezicht is leesbaar

28-12-2016 22:28 134 berichten
Ik heb last van mijn zichtbare gezicht (gezichts uidrukking) vooral als ik geïrriteerd of boos ben dan merk je dat. Over het algemeen heb ik een resting bitch face waardoor ik niet uitnodigend ben. Hoe verander je je gezichts uidrukking?

quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:47:

[...]

Grappig! Die van mij ook niet.
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:49:

Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:47[/message]:[/b]

[...]

Ik kan het echt niet. Mijn gezicht heeft het echte antwoord al verraden voordat ik met het lulverhaal kom.[/quote]

is mss maar beter ook, sommige verhalen gaan een eigen leven leiden.Hoe bont maak je het dan wel niet? gewoon ontkennen. "Joh, je weet hoe hij is als 'ie langer dan een half uur aan de bar hangt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:49:

[...]

Maar ben je ook arrogant? Zo nee, dan lezen mensen je dus verkeerd en ben je niet goed leesbaar.

Waarom zou iemand met zijn ogen rollen als hij niet geiiriteerd is ?

Er is een heel duidelijk verschil tussen een arrogante van boven naar benden " wie ben jij dan helemaal " blik en een onzekere blik. Er zijn maar weinig mensen die angstig kijken verwarren met verdrietig zijn.

Het kan dat iemand permanent boos of treurig lijkt vanwege rimpels etc. , maar dan is er ook nog zoiets als iemands houding.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Fee-de-Goede schreef op 28 december 2016 @ 22:51:

[...]

Hij is ook veel te eerlijk om te liegen. Misschien verandert dat nog als hij echt voluit pubert, maar nu wordt alles eerlijk verteld. Hooguit vergeet hij een onvoldoende te melden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:53:

[...]

Waarom zou iemand met zijn ogen rollen als hij niet geiiriteerd is ?

Er is een heel duidelijk verschil tussen een arrogante van boven naar benden " wie ben jij dan helemaal " blik en een onzekere blik. Er zijn maar weinig mensen die angstig kijken verwarren met verdrietig zijn.

Het kan dat iemand permanent boos of treurig lijkt vanwege rimpels etc. , maar dan is er ook nog zoiets als iemands houding.Ik kreeg de indruk dat arrogant fout gelezen was. Als dat zo is lijkt het me dat je helemaal niet goed leesbaar bent.
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:50:

[...]

Tuurlijk niet, is toch niet uitnodigend?Google eens op open houding.
iets te bont soms.

maar ik heb therapie, jaja, om dat mensen-op-het-verkeerde-been-zetten gedrag af te leren.

ik associeer heel snel, mijn fantasie is enorm en ik heb ADHD.
wij slapen nooit.
quote:[Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:54[/message]:

[...]

Hij is ook veel te eerlijk om te liegen. Misschien verandert dat nog als hij echt voluit pubert, maar nu wordt alles eerlijk verteld. Hooguit vergeet hij een onvoldoende te melden mijn jongste , een meisje, komt meestal thuis met;,, Mam, ik heb vandaag gelogen over.....,,
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:57:

[...]

mijn jongste , een meisje, komt meestal thuis met;,, Mam, ik heb vandaag gelogen over.....,,Ah wat schattig
En iemand - zichtbaar - van onder tot boven opnemen is ook niet zo heel beleefd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:55:

[...]

Google eens op open houding.Houding is belangerijk. Ik ben nogal expressief. Ik heb wel eens een rollenspel gedaan met mijn vriend die deed mij na. best wel confronterend want dat is echt niet wat ik wil uitstralen.
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:56:

iets te bont soms.

maar ik heb therapie, jaja, om dat mensen-op-het-verkeerde-been-zetten gedrag af te leren.

ik associeer heel snel, mijn fantasie is enorm en ik heb ADHD.Op die fiets. Nee, dan zou het voor jou makkelijker zijn als je een duidelijke 'tell' had zodat de ander snel door zou hebben dat het niet klopt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:58:

En iemand - zichtbaar - van onder tot boven opnemen is ook niet zo heel beleefd.Dat is niet netjes.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:58:

En iemand - zichtbaar - van onder tot boven opnemen is ook niet zo heel beleefd.Dat komt heel hautain over inderdaad , niet zo netjes.
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:47:

[...]

Ik heb het geprobeerd alles is leesbaar. En blijkbaar denk ik dat ik wat ben ik kijk mensen ook van top tot teen aan, zo arrogant. Dat hoor ik dan als ze me beter kennen.Als je het zelf niet netjes vindt waarom doe je het dan ?
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:57:

[...]

mijn jongste , een meisje, komt meestal thuis met;,, Mam, ik heb vandaag gelogen over.....,,Mijn zoon is tegen de tijd dat hij thuiskomt al geheel overtuigd van zijn eigen verhaal. Al ga je op je hoofd staan, hij is echt met de helicopter naar school gegaan.
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:54:

[...]

Hij is ook veel te eerlijk om te liegen. Misschien verandert dat nog als hij echt voluit pubert, maar nu wordt alles eerlijk verteld. Hooguit vergeet hij een onvoldoende te melden

Ze proberen het wel maar het straalt echt van hun gezichtjes af. De oudste word er iets beter in, die verteld dan een halve waarheid en liegt ze niet echt.

Jongste liegt glashard maar is gewoon meteen te zien. En soms zegt ze het zelf meteen daarna.

Zo van : nee mama, dat heeft zus gedaan... ikke niet hoor. Oke .. nee misschien was ik wel. Ik weet het niet meer zeker.
quote:Pretzel66 schreef op 28 december 2016 @ 23:01:

[...]

Als je het zelf niet netjes vindt waarom doe je het dan ?Ik ben er me niet van bewust.
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 23:03:

[...]

Ik ben er me niet van bewust.Nu dus wel.
Een niet open gezicht of juist heel expressief is wat anders dan mensen van top tot teen te bekijken of naar iedereen te kijken met je bitch face. Dan heb je gewoon geen normale sociale omgangsvormen.
.
quote:[lemoos2 schreef op 28 december 2016 @ 23:02[/message]:

[...]

Mijn zoon is tegen de tijd dat hij thuiskomt al geheel overtuigd van zijn eigen verhaal. Al ga je op je hoofd staan, hij is echt met de helicopter naar school gegaan.

ja, dat zijn mannen, die zijn gewoon onnozel op dat gebied.....:)

mijn zoon zegt ook af en toe;.. ik hoor hier even niet bij,,
wij slapen nooit.
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 23:03:

[...]

Ik ben er me niet van bewust.

Ook niet nadat het je verteld is ?

Als je nou op maandag hoort dat je arrogant en boos overkomt, als je van jezelf zegt dat je een bitch face hebt, dan sta je dinsdag toch op met goede voornemens om mensen recht aan te kijken, vaker te glimlachen, een open houding aan te nemen ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 23:06:

[...]

Ook niet nadat het je verteld is ?

Als je nou op maandag hoort dat je arrogant en boos overkomt, als je van jezelf zegt dat je een bitch face hebt, dan sta je dinsdag toch op met goede voornemens om mensen recht aan te kijken, vaker te glimlachen, een open houding aan te nemen ?Ik kreeg het vandaag te horen op het werk, ik ken mijn collega's beter nu. En daar ga ik dan volgende week opletten als ik weer aan het werk ben. Het is wel belangerijk omdat ik in een sector werk met klanten.
Lang genoeg in de retail hebben gewerkt, 's avonds de kramp uit mijn kaken masseren en mijn stem een (halve) octaaf hoger waardoor ik vriendelijker klink.

Van nature zie ik er ongeveer even gezellig uit als Iwan de Verschrikkelijke, zo klink ik trouwens ook, en dat is zeker 's ochtends duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven