Mijn gezicht is leesbaar

28-12-2016 22:28 134 berichten
Ik heb last van mijn zichtbare gezicht (gezichts uidrukking) vooral als ik geïrriteerd of boos ben dan merk je dat. Over het algemeen heb ik een resting bitch face waardoor ik niet uitnodigend ben. Hoe verander je je gezichts uidrukking?

Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een vaag plastic Chinees ding gezien op het www. De glimlachtrainer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:dolfje schreef op 28 december 2016 @ 22:36:

[...]

Dat gebeurt ook. Als mij iets niet zint dan zie je dat meteen als je mij een beetje kent.

Bij mij zie je elke emotie, niet alleen boosheid.

Ik ben expressief, vooral in mijn ogen, maar heb er geen hinder van.

Behalve dat kunnen liegen soms wel eens makkelijk zou zijn
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:37:

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/07/ ... 68x582.jpg[/img]Nou er is iig niets meer van je gezicht af te lezen als je zo kijkt. Beetje eng is het wel
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:33:

[...]

Ik ben een slechte actrice. Ik kan niet neplachen.Denken aan leuke dingen. Zo'n puppy uit de Page toiletrolcommercial, een babywasbeertje, een leuk liedje. Whatever maken you happy. Desnoods visualiseren hoe je de kop van de romp rukt bij de eikel voor je die al zes keer voor geen enkele reden vol op de rem trapt. Just happy thoughts
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:31:

[...]

Ja ik heb er last van op het werk vandaag kreeg ik de vraag ben je boos? Ik zei nee.Die vraag kreeg ik ook weleens. Ik zei dan "zou jij lachen met zo'n gezicht?"
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:38:

[...]

Bij mij zie je elke emotie, niet alleen boosheid.

Ik ben expressief, vooral in mijn ogen, maar heb er geen hinder van.

Behalve dat kunnen liegen soms wel eens makkelijk zou zijn Ik heb dat ook, maar ik zit er niet mee en vind het geen probleem als iemand aan me ziet in wat voor een bui ik ben
ik heb juist een hele open en vrolijke uitstraling, zo ben ik ook, maar ik kan liegen met een stalen gezicht.
wij slapen nooit.

Guilty
quote:dolfje schreef op 28 december 2016 @ 22:35:

[...]

Zoiets?

[afbeelding]
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:42:

ik heb juist een hele open en vrolijke uitstraling, zo ben ik ook, maar ik kan liegen met een stalen gezicht.Geef je workshops?
quote:aife schreef op 28 december 2016 @ 22:41:

[...]

Ik heb dat ook, maar ik zit er niet mee en vind het geen probleem als iemand aan me ziet in wat voor een bui ik benLijkt me in bepaalde beroepen toch op zijn minst gezegd niet handig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh, ik herken het wel Tas.

Resting bitch face, check. Maar ook een zeer expressief gezicht bij emoties en liegen kan ik ook al niet bepaald best. Voor mensen die me redelijk kennen ben ik ook een behoorlijk open boek. Soms niet altijd even handig
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik ben op het werk gebruikt als voorbeeld bij een presentatie over non verbale communicatie. Fee zegt ja maar haar hele lichaam en vooral haar gezicht ( ogen) zegt nee.

En liegen gaat me dus ook niet zo goed af. Mijn kinderen kunnen dat gelukkig ook niet zo goed.

Maar ik heb geen bitchface in rest. Kijk altijd best leuk. Je kan alleen aan mijn ogen wel zien hoe het met me gaat.
quote:[Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:44[/message]:

[...]

Geef je workshops?

het is zo simpel.

soms zit ik iemand een gigantisch leugenverhaal op te dissen, altijd tegen mannen, en dan denk ik; ,,onvoorstelbaar dat hij deze onzin gelooft.,,
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:42:

ik heb juist een hele open en vrolijke lieve uitstraling, zo ben ik ook niet maar ik kan liegen met een stalen gezicht.Dit
quote:Fee-de-Goede schreef op 28 december 2016 @ 22:46:

Ik ben op het werk gebruikt als voorbeeld bij een presentatie over non verbale communicatie. Fee zegt ja maar haar hele lichaam en vooral haar gezicht zegt nee.

En liegen gaat me dus ook niet zo goed af. Mijn kinderen kunnen dat gelukkig ook niet zo goed. Grappig! Die van mij ook niet.
quote:lemoos2 schreef op 28 december 2016 @ 22:40:

[...]

Denken aan leuke dingen. Zo'n puppy uit de Page toiletrolcommercial, een babywasbeertje, een leuk liedje. Whatever maken you happy. Desnoods visualiseren hoe je de kop van de romp rukt bij de eikel voor je die al zes keer voor geen enkele reden vol op de rem trapt. Just happy thoughtsIk heb het geprobeerd alles is leesbaar. En blijkbaar denk ik dat ik wat ben ik kijk mensen ook van top tot teen aan, zo arrogant. Dat hoor ik dan als ze me beter kennen.
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:46:

[...]

het is zo simpel.

soms zit ik iemand een gigantisch leugenverhaal op te dissen, altijd tegen mannen, en dan denk ik; ,,onvoorstelbaar dat hij deze onzin gelooft.,,Ik kan het echt niet. Mijn gezicht heeft het echte antwoord al verraden voordat ik met het lulverhaal kom.
quote:GateKeeper schreef op 28 december 2016 @ 22:40:

[...]

Die vraag kreeg ik ook weleens. Ik zei dan "zou jij lachen met zo'n gezicht?"
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:47:

[...]

Ik heb het geprobeerd alles is leesbaar. En blijkbaar denk ik dat ik war ben ik kijk mensen ook van top tot teen aan, zo arrogant. Dat hoor ik dan als ze me beter kennen.Maar ben je ook arrogant? Zo nee, dan lezen mensen je dus verkeerd en ben je niet goed leesbaar.
quote:Ttass30 schreef op 28 december 2016 @ 22:47:

[...]

Ik heb het geprobeerd alles is leesbaar. En blijkbaar denk ik dat ik war ben ik kijk mensen ook van top tot teen aan, zo arrogant. Dat hoor ik dan als ze me beter kennen.Lees je eens in over mimiek en lichaamstaal. Of vind je het stiekem wel heel erg leuk dat mensen dat over je zeggen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:47[/message]:[/b]

[...]

Ik kan het echt niet. Mijn gezicht heeft het echte antwoord al verraden voordat ik met het lulverhaal kom.[/quote]

is mss maar beter ook, sommige verhalen gaan een eigen leven leiden.
wij slapen nooit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2016 @ 22:49:

[...]

Lees je eens in over mimiek en lichaamstaal. Of vind je het stiekem wel heel erg leuk dat mensen dat over je zeggen ?Tuurlijk niet, is toch niet uitnodigend?
quote:valentinamaria schreef op 28 december 2016 @ 22:49:

Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 22:47[/message]:[/b]

[...]

Ik kan het echt niet. Mijn gezicht heeft het echte antwoord al verraden voordat ik met het lulverhaal kom.[/quote]

is mss maar beter ook, sommige verhalen gaan een eigen leven leiden.Soms is het echt heel onhandig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven