ZWtest na indroging heel positief
donderdag 8 januari 2009 om 19:34
Ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan en ik zag bijna geen 2e lijntje maar toen ik hem tegen het licht hield zag ik een mini 2e streepje. Nu naar indroging is hij dik positief geworden.
Is dit vals of is dit toch mogelijk.
(clear blue test)
Ik heb wel eens verhalen gelezen dat hij ook bij indroging niet positief kan worden als er geen genoeg hcg in je urine zit.
Dus wat kan ik hier nu uit opmaken weet iemand raad?
Is dit vals of is dit toch mogelijk.
(clear blue test)
Ik heb wel eens verhalen gelezen dat hij ook bij indroging niet positief kan worden als er geen genoeg hcg in je urine zit.
Dus wat kan ik hier nu uit opmaken weet iemand raad?

zaterdag 10 januari 2009 om 12:36
quote:vivameid schreef op 09 januari 2009 @ 20:10:
Ok nu heb ik net weer een test gedaan van cb (geen digitaal was uitverkocht) en nu geeft ie een minidun lijntje aan van boven naar beneden dus een plusteken maar minidun lijntje heeft iemand dit eerder gehad
Hoi, ik had ook een minidun lijntje bij CB en bij predictor een heeeeeeel vaag roze stipje. Ik was dus wel zwanger maar testte vrij vroeg, net als jij.
Het ligt eraan hoe geconcentreerd je urine is. Ik was toen ook in paniek want had later een test gedaan en die ging niet goed.
Toch op zoek naar een digitale, zo'n nieuwe waarop je ook ziet staan hoe lang je zwanger bent? Succes!
Ok nu heb ik net weer een test gedaan van cb (geen digitaal was uitverkocht) en nu geeft ie een minidun lijntje aan van boven naar beneden dus een plusteken maar minidun lijntje heeft iemand dit eerder gehad
Hoi, ik had ook een minidun lijntje bij CB en bij predictor een heeeeeeel vaag roze stipje. Ik was dus wel zwanger maar testte vrij vroeg, net als jij.
Het ligt eraan hoe geconcentreerd je urine is. Ik was toen ook in paniek want had later een test gedaan en die ging niet goed.
Toch op zoek naar een digitale, zo'n nieuwe waarop je ook ziet staan hoe lang je zwanger bent? Succes!
zaterdag 10 januari 2009 om 13:43
quote:vivameid schreef op 08 januari 2009 @ 20:03:
Ring dat weet ik omdat ik steeds direct bij de 1e keer zwanger werd....
Hoeveel kinderen heb je dan als ik vragen mag??
Ik heb overigens altijd getest met de kruidvattesten, en nooit problemen gehad. Als ik niet zwanger was geen enkel 2e streepje, en wel zwanger uiteraard een duidelijk 2e streepje.
Die digitale testen zijn zo onwijs duur vind ik!
Ring dat weet ik omdat ik steeds direct bij de 1e keer zwanger werd....
Hoeveel kinderen heb je dan als ik vragen mag??
Ik heb overigens altijd getest met de kruidvattesten, en nooit problemen gehad. Als ik niet zwanger was geen enkel 2e streepje, en wel zwanger uiteraard een duidelijk 2e streepje.
Die digitale testen zijn zo onwijs duur vind ik!
zaterdag 10 januari 2009 om 13:52
donderdag 5 februari 2009 om 11:32
Sorry hoor TO... maar als je al 4 kinderen hebt, waarom dan die dikke stress als je 2 dagen over tijd bent, je kunt toch ook gewoon even rustig afwachten. Als je zwanger bent is dat over een week ook nog wel zo... pfff
Kan me voorstellen dat je bij een eerste zwangerschap helemaal stijf staat van de zenuwen of het "gelukt" is. Maar bij een 5e???
Kan me voorstellen dat je bij een eerste zwangerschap helemaal stijf staat van de zenuwen of het "gelukt" is. Maar bij een 5e???