ZWtest na indroging heel positief
donderdag 8 januari 2009 om 19:34
Ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan en ik zag bijna geen 2e lijntje maar toen ik hem tegen het licht hield zag ik een mini 2e streepje. Nu naar indroging is hij dik positief geworden.
Is dit vals of is dit toch mogelijk.
(clear blue test)
Ik heb wel eens verhalen gelezen dat hij ook bij indroging niet positief kan worden als er geen genoeg hcg in je urine zit.
Dus wat kan ik hier nu uit opmaken weet iemand raad?
Is dit vals of is dit toch mogelijk.
(clear blue test)
Ik heb wel eens verhalen gelezen dat hij ook bij indroging niet positief kan worden als er geen genoeg hcg in je urine zit.
Dus wat kan ik hier nu uit opmaken weet iemand raad?
donderdag 8 januari 2009 om 19:40

donderdag 8 januari 2009 om 19:48
donderdag 8 januari 2009 om 19:48
donderdag 8 januari 2009 om 19:52
Sorry ik wil de pret niet drukken hoor. Maar als hij voor een bepaalde tijd niet positief is dan is hij volgens de bijsluiter ook echt niet positief. Het kan dat je bevrucht bent geweest en bij PCO kan hij ook positief zijn. MAAaaaaar het kan ook gewoon dat er er beginnend hcg in je lichaam zit van een zwangerschap. Het kan dus nog alle kanten op wil ik maar zeggen. Hopelijk pakt het goed voor je uit!
donderdag 8 januari 2009 om 20:01
He, ik heb al mijn zwangerschapstesten nog, haha ben nu voor de tweede keer zwanger maar heb ook veel testen gedaan in het begin. En volgens mij ben je gewoon zwanger, die testen van mij staan ook nog steeds op positief en sommigen worden iets duidelijker. Ik zou gewoon nog lekker twee testen kopen...hihi alleen maar leuk toch? 's Ochtends kan je het beste testen en idd een heeeeeel vaag streepje is een streep hoor!

donderdag 8 januari 2009 om 20:05
donderdag 8 januari 2009 om 20:10
quote:vivameid schreef op 08 januari 2009 @ 20:03:
Ring dat weet ik omdat ik steeds direct bij de 1e keer zwanger werd....
Dat zegt dus helemaal niets. Het kan zijn dat je heel vruchtbaar bent (en man dus ook), maar het kan ook zijn dat je steeds mazzel hebt gehad. Maar verder boeit dat natuurlijk in dit topic helemaal niets.
Een lijntje binnen de daarvoor gestelde tijd is een lijntje, dus betekent meestal dat je zwanger bent. Elk lijntje na die tijd is niet betrouwbaar en kun je dus niet zien als positieve test. Gewoon nog een keer testen.
Ring dat weet ik omdat ik steeds direct bij de 1e keer zwanger werd....
Dat zegt dus helemaal niets. Het kan zijn dat je heel vruchtbaar bent (en man dus ook), maar het kan ook zijn dat je steeds mazzel hebt gehad. Maar verder boeit dat natuurlijk in dit topic helemaal niets.
Een lijntje binnen de daarvoor gestelde tijd is een lijntje, dus betekent meestal dat je zwanger bent. Elk lijntje na die tijd is niet betrouwbaar en kun je dus niet zien als positieve test. Gewoon nog een keer testen.