Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Weer een bloeding :( :(
He bah Mlsc. Hoe is je vriendin eronder? Ik denk toch echt dat de bloedingen van je vriendin, net als bij mij, uit de vagina komen. Maar vervelend is het wel. Wanneer hebben jullie de laatste echo gehad?
De zee is groen
Wat vervelend mlsc ondanks dat je weet dat het steeds wel ok is met de baby blijft het spannend en niet leuk. Heb je de VK/gyn gebeld? Wat zegt die ervan?
quote:groenogig_monster schreef op 30 december 2016 @ 10:40:

He bah Mlsc. Hoe is je vriendin eronder? Ik denk toch echt dat de bloedingen van je vriendin, net als bij mij, uit de vagina komen. Maar vervelend is het wel. Wanneer hebben jullie de laatste echo gehad?Op 19 dec was de laatste. Vriendin maakt zich nu ook wat zorgen. Hebben de gen proberen te bereiken maar tot nu toe niet gelukt. Als we vanavond niets hebben gehoord, gaan we naar spoed. Vandaag willen we toch graag wat duidelijkheid want de zorgen zijn er nu wel. Ook resultaten van de nipttest laat op zich wachten
Dokter gehoord volgend hem kan dit komen door het verminderen van Utrogestan. We zouden de 3/1 mogen langsgaan maar dat is me te lang. Partner gaat nu vragen of we vandaag kunnen gaan of anders via spoed. Heb er een raar voorgevoel bij.
Ah nee mlsc wat rot! Hopelijk is er niks aan de hand! Raar dat jullie pas 3 jan terecht kunnen.. hopelijk kan het vandaag al!
Sterkte Mlsc!
De zee is groen
Hij werkt vandaag niet. Dus rond 17u gaan we hier naar ziekenhuis gaan. Partner had vanmorgen beetje gezien ik wc maar niet in bed. Alles samen is het wel redelijk wat...
Wat rot zeg! Bah! Inderdaad, gewoon beetje druk achter zetten hoor dat je VANDAAG gezien wilt worden! Hopelijk lukt het om vandaag terecht te kunnen (wel raar, ik had toen met kerst een bloeding en kon dezelfde dag bij de VK terecht en anders had ik in t zkh terecht gekund)
Normaal zouden we kunnen gaan zijn. Maar hij us aan zee. Dus dat gaat moeilijk. Hij stelde voor of wachten tot dinsdag en bij hem gaan of via spoed. Maar hij raadde aan nog even te wachten. Dit omdat ze anders ons zouden laten wachten voor echo.

Nog 4uur en we gaan
Oh zo, ik begrijp het. Gaan jullie nu toch naar spoed?
Ja straks. Wil sneller duidelijkheid...
heel veel succes! Ik duim dat het gewoon onschuldig is!

Ik zag je andere topic, fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die regelmatig onschuldige bloedingen hadden
Had er even nood aan. Ook om niet dit hele topic te bezadelen met mijn gezaag over bloedingen terwijl jullie allemaal onbezonnen zwanger moeten zijn!
mlsc, ik duim mee en je bezoedelt het topic niet! We eijn hier voor al onze dromen, gelukkige momenten maar ook zorgen en moeilijke momentjes.

Aardbei, sinds het begin van de zwangerschap heb ik het al koud. Ik had ook gehoopt om het continu warm te hebben maar dat zit er niet in:D

Gisterenavond hebben we een rondleiding gehad in één van de twee ziekenhuizen die we overwegen (liggen beiden ongeveer even dichtbij. Het ene is meer ledisch, het andere eerder natuurlijk) en op zich viel het allemaal wel mee maar ik werd toch echt bevestigd in mijn gevoel dat een thuisbevalling toch meer voor ons (en vooral voor mij) is. Het was ook mijn bedoeling om uit te zoeken welk gevoel ik zou hebben en dat is me nu wel duidelijker geworden. We gaan nu stilletjes aan beginnen met voorbereiden (sessies onderwaterbevalling, borstvoeding, ademen,..) bij het verloskundigenteam dat de bevalling zal doen) en dan gaan we wel pas redelijk laat aan de familie vertellen over het thuisbevallingsplan want ik weet nu al dat ze zot gaan worden:D
Oh wat heftig mlsc, sterkte! En je mag hier zoveel zorgen uiten als je wil hoor, daar zijn we voor. Hou ons op de hoogte!

Jammer van het huis Groenoog! Maar komt vast snel weer een mooie optie voorbij. Ik duim voor je!

Aardbei en Fiep, ik heb het ook juist kouder! Veel vrouwen hebben het wel warmer maar niet iedereen.

Ik ben inmiddels in Australië na een hele lange reis van 24 uur plus 10 uur vertraging! Was wel heftig hoor, maar gelukkig ben ik er eindelijk. Heb hier meteen m'n eerste positiekleding gekocht! Twee paar hele mooie jeans (zwart en donkerblauw), zwarte leggings en vier stretchy topjes. Ik heb nu ook echt het idee dat je m'n buikje kan zien hoor! Hoewel dat ook door de constipatie kan komen haha, heb zo'n opgeblazen buik! Hebben jullie daar ook last van?
Ik heb het ook steeds koud.. ontzwangeren was zweten!!

Fijne vakantie vervivean..

Ik heb ook een bol buikje maar het is geen lucht ....
Het hematoom dat weg was zit er toch nog een beetje. Vandaar de bloeding. Ons kindje doet het voorlopig zeer goed. Goede hartslag en bewoog veel. Is nu al bijna 8 cm en 14 weken.

Zou zo graag eindelijk wat rust hebben in deze zwangerschap...

Bedankt iedereen!
Mlsc wat vervelend steeds. Succes...
Wat fijn dat alles goed is met de kleine mlsc!

Hier kan ik echt niet meer verbergen zwanger te zijn hoor! Pfff ondanks de misselijkheid al 4(!) kilo erbij...

Ik heb het wel warm en toen ik ging ontzwangeren juist steeds ijskoud... grappig hoe verschillend dat kan zijn
mlsc, gelukkig alles goed met het kleintje! Ik snap jou maar probeer niet te wachten op 'het' moment waarop je eindelijk rust hebt want je weet niet wanneer en of dat wel komt, maar probeer bewust van elk goed momentje te genieten. Het is zo cliche maar het gaat zo snel allemaal. Een vriendin van me heeft heel haar zwangerschap kleine en grotere bloedingen gehad en heeft achteraf spijt gehad dat ze enkel daarmee bezig was. Al is dat achteraf natuurlijker gemakkelijker gezegd maar toch..

Ik ben wel blij dat jullie niet gewacht hebben tot 3/1, dan kunnen jullie ook wat geruster het nieuwe jaar in:)
Gelukkig Mlsc !!
Fijn dat alles goed is met jullie kindje mlsc! Ik hoop ook voor je dat het vanaf nu rustig blijft.

Algemeen vraagje: hebben jullie al ideeën over namen?
Ja! We hebben al een meisjesnaam haha. Alleen nog geen jongensnaam, dat vind ik zó lastig... vond ik bij onze zoon al lastig laat staan dat ik nu een tweede moet bedenken
Leuk! Wij hebben nog geen naam, wel ideeën over welke namen we leuk vinden. Ik vind jongensnamen ook veel lastiger, vind meisjesnamen ook veel mooier!

Wil je jullie bedachte naam delen of liever niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven