Zo verdrietig.
vrijdag 30 december 2016 om 19:48
Ik wil mijn familie en vrienden niet nog meer belasten, maar ik voel me zo verschrikkelijk verdrietig. Ik ben ernstig ziek, in maart is geconstateerd dat ik nierkanker heb. In april ben ik geopereerd en is een nier en bijnier verwijdert. Na de operatie zou alles weg zijn en zou er geen nabehandeling nodig zijn.
Echter na ong. 6 weken voelde ik me zo slecht dat ik weer contact heb opgenomen met mijn arts. Na onderzoek bleek dat de kanker weer op meerdere plaatsen terug was en ben ik met medicatie gestart(sutent). Na 3 maanden kreeg ik weer een ct scan waaruit bleek dat sommige tumoren geslonken waren maar ook dat er nieuwe bij waren gekomen, waaronder 1 in mijn borst. Nu krijg ik volgende week een mammografie en wordt besloten of ik weer geopereerd moet worden.
Ik zie er zo tegenop en ben zo teneergeslagen dat ik de hele dag wel kan janken. Daarbij helpen die sentimentele tv programma's die rond de feestdagen zoveel worden uitgezonden ook niet echt en zie ik verschrikkelijk tegen de jaarwisseling op, wat gaat er volgend jaar weer allemaal gebeuren.
Wat wil ik met mijn verhaal? Ik weet het niet, moest het gewoon even kwijt.
Echter na ong. 6 weken voelde ik me zo slecht dat ik weer contact heb opgenomen met mijn arts. Na onderzoek bleek dat de kanker weer op meerdere plaatsen terug was en ben ik met medicatie gestart(sutent). Na 3 maanden kreeg ik weer een ct scan waaruit bleek dat sommige tumoren geslonken waren maar ook dat er nieuwe bij waren gekomen, waaronder 1 in mijn borst. Nu krijg ik volgende week een mammografie en wordt besloten of ik weer geopereerd moet worden.
Ik zie er zo tegenop en ben zo teneergeslagen dat ik de hele dag wel kan janken. Daarbij helpen die sentimentele tv programma's die rond de feestdagen zoveel worden uitgezonden ook niet echt en zie ik verschrikkelijk tegen de jaarwisseling op, wat gaat er volgend jaar weer allemaal gebeuren.
Wat wil ik met mijn verhaal? Ik weet het niet, moest het gewoon even kwijt.
vrijdag 30 december 2016 om 19:51
vrijdag 30 december 2016 om 19:53
vrijdag 30 december 2016 om 19:56
vrijdag 30 december 2016 om 20:04
Wat een boel verdrietig nieuws en het lijkt me ook heel moeilijk om zo in de onzekerheid te zitten. Afwachten hoe het verder gaat. Als je het moeilijk vindt om met je familie of vrienden erover te praten, zoek dan een andere manier om je hart te luchten?
Dit is een voorbeeld van zo'n stichting. Er bestaan er vast meer, je arts kan je daar vast meer over vertellen.
Voorbeeld
Dit is een voorbeeld van zo'n stichting. Er bestaan er vast meer, je arts kan je daar vast meer over vertellen.
Voorbeeld