Gezondheid alle pijlers

Zo verdrietig.

30-12-2016 19:48 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn familie en vrienden niet nog meer belasten, maar ik voel me zo verschrikkelijk verdrietig. Ik ben ernstig ziek, in maart is geconstateerd dat ik nierkanker heb. In april ben ik geopereerd en is een nier en bijnier verwijdert. Na de operatie zou alles weg zijn en zou er geen nabehandeling nodig zijn.

Echter na ong. 6 weken voelde ik me zo slecht dat ik weer contact heb opgenomen met mijn arts. Na onderzoek bleek dat de kanker weer op meerdere plaatsen terug was en ben ik met medicatie gestart(sutent). Na 3 maanden kreeg ik weer een ct scan waaruit bleek dat sommige tumoren geslonken waren maar ook dat er nieuwe bij waren gekomen, waaronder 1 in mijn borst. Nu krijg ik volgende week een mammografie en wordt besloten of ik weer geopereerd moet worden.

Ik zie er zo tegenop en ben zo teneergeslagen dat ik de hele dag wel kan janken. Daarbij helpen die sentimentele tv programma's die rond de feestdagen zoveel worden uitgezonden ook niet echt en zie ik verschrikkelijk tegen de jaarwisseling op, wat gaat er volgend jaar weer allemaal gebeuren.

Wat wil ik met mijn verhaal? Ik weet het niet, moest het gewoon even kwijt.
Wauw...
Ik zou me als vriendin of familielid nooit belast voelen hoor!! Ik denk dat ze er zelfs erg graag voor je zijn.

Heel veel sterkte en een grote
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Heftig, sterkte!

Als je mijn dochter / zus / vriendin zou zijn, zou je me hier gewoon mee lastig mogen vallen, keer op keer!! Het is ook nogal wat, wat je overkomt. Ik vermoed zomaar dat zij het ook niet voelen als 'belasten', als je gewoon eens flink uit wilt huilen.
Dit is nou zo een moment waarop je iemand nodig hebt die niks hoeft te zeggen,maar je gewoon bijstaat in al je verdriet en onzekerheid
Tuurlijk moet je dit tegen je naasten vertellen. Meid wat moet jij je verdrietig en angstig voelen
Jeetje, natuurlijk voel je je rot, je hebt nogal wat te verstouwen, zeg. Maar denk je niet dat je vrienden en/of familie er juist graag voor je willen zijn? Ik zou het juist fijn vinden als een dierbare bij mij komt voor steun. Heel veel sterkte en kom hier maar lekker je hart luchten.

Zoveel slecht nieuws is ook moeizaam alleen te dragen.

Heel veel sterkte!
Hips, hopsakee en pierlala.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Leg alles maar op tafel... Wat verdrietig en ik snap dat je zo bang bent. Heel veel sterkte! En stel dat je mijn vriendin, zus, kennis bent: kom maar uithuilen, boos zijn, delen.
Maar daar heb je juist familie en vrienden voor...
Eens met alles hierboven.
Wat verdrietig en eng allemaal. Als je mijn vriendin zou zijn, zou je mij altijd mogen bellen. Echt. Voel je niet te veel en bel ze gewoon op!
sterkte!!! Dikke knuffel
Poeh wat ontzettend heftig! Wat de anderen schrijven vind ik ook hoor. Je zou me altijd mogen bellen.

Sterkte!!
Wat een boel verdrietig nieuws en het lijkt me ook heel moeilijk om zo in de onzekerheid te zitten. Afwachten hoe het verder gaat. Als je het moeilijk vindt om met je familie of vrienden erover te praten, zoek dan een andere manier om je hart te luchten?

Dit is een voorbeeld van zo'n stichting. Er bestaan er vast meer, je arts kan je daar vast meer over vertellen.

Voorbeeld
ik denk dat je nog het meeste behoefte hebt aan een knuffel. Wat vreselijk om dit te lezen. Ik hoop echt dat 2017 je beter nieuws brengt. Doorzetten en ik duim voor je!
Wat een verdriet moet jij hebben! En goed om hier je verhaal te doen. Dikke vette

*t leven is zo niet eerlijk soms*
En ik duim natuurlijk ook voor jou!!!
Dit moet je niet alleen willen dragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven