afschuwelijke bruiloften en andere partijen

24-11-2006 15:46 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )

Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....

Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nlies schreef op 22 december 2016 @ 13:41:

Als iedereen eerlijk verteld wordt dat ze niet kunnen zingen zouden het aantal kandidaten bij Idols en dat soort programma's minstens halveren. Maar iemand vertellen dat hij geen talent heeft is zielig voor die persoon, dus dat vertel je niet. Die laat je gewoon en plein public afgaan, dat is niet zielig

Zoiets.

Ik wist dat ze zou gaan zingen, maar ik haar nog nooit horen zingen. Voor haar publiek was het 5 minuten oorpijn, maar niet meer dan dat.

En om dan achteraf te gaan zeggen dat het vals was, dat doe je dan ook weer niet.

Maar ik hoop dat als ik ooit zo'n onzalig idee krijg, iemand mij dan wel even vantevoren komt vertellen dat dat echt geen strak plan is.
quote:MonicaG schreef op 22 december 2016 @ 10:35:

Een bruid met Idols-ambities die een lied zingt voor haar man is al gênant.

Dat de bruid een liedje koos waar je echt heel goed voor moet kunnen zijn en zij duidelijk wat anders hoorde dan de rest van de zaal, dat was euh, memorabel.

Dat niemand haar ooit vertelde dat ze echt niet goed kan zingen, dat vind ik eigenlijk nog het ergste.Tja, ik heb ook zo'n bruid meegemaakt. Als ik het van te voren had geweten had ik het misschien aangekaart, maar nu zaten we allemaal een beetje gegeneerd om ons heen te kijken. Oogcontact zou slappe lach betekenen
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb weleens een bruiloft meegemaakt waarbij de moeder van de bruid in de kerk het Ave Maria ging zingen. Oom begeleidde haar op het kerkorgel, wat toch wel even wennen was - want toch een heel andere ervaring dan thuis op de piano. Oom ging veel te snel en maakte fouten, moeder kon hem niet goed bijbenen en haalde bovendien de hoge noten niet. Wat bedoeld was als een prachtig gebaar, was toch vooral genant.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:laylalala schreef op 22 december 2016 @ 08:46:

Wij hebben vorig jaar ook een aantal bruiloften gehad, en wat me van ééntje het meest is bijgebleven is een nogal ongemakkelijk moment tijdens de ceremonie. De babs bleef maar doorgaan over dat een huwelijk gebaseerd is op vertrouwen, trouw aan jezelf, trouw aan elkaar.

En het bruidspaar zat maar te glunderen..

Terwijl de hele zaal weet dat de bruid een relatie heeft gehad met de meneer op rij 4, waar tijdens ze is vreemd gegaan met de meneer op rij 7, waar ze toen een relatie mee begonnen is, totdat ze vreemd ging met de meneer op rij 9, want toen is ze het huis uitgezet en heeft ze een tijdje gescharreld met de meneer van rij 9, tot dat ze de bruidegom ontmoette waar ze snel mee ging samenwonen, maar wat nog wel minimaal 2 keer is onderbroken omdat ze het huis uit werd gezet omdat ze was vreemdgegaan met de meneer van rij 7.

en maar stralen en knikken naar de babs... daar werden in het publiek wel enkele wenkbrauwen over opgetrokken ja..Nou dan zal hij wel heel veel vertrouwen hebben in zijn bruid!
Ohhh ik volg heerlijk dit.

Zal ook ff mijn verhaal hier neer zetten als ik tijd heb.
quote:Starshine-2 schreef op 22 december 2016 @ 13:33:

Bij All you need is love hadden ze toch ook zo'n rubriekje, dat iemand wat voor zijn/haar partner ging zingen? Een tenenkrommend liefdeslied vertaald in het Nederlands. En het slachtoffer zit daar dan ongemakkelijk voor schut.Ohhh, een oude stagebegeleider van mij heeft dat gedaan. En tróts dat ze erop was! Tenenkrommend.
Natte tosti..
quote:MonicaG schreef op 19 december 2016 @ 11:34:

[...]

Ik ben zo'n saaie duif die alleen naar feestjes gaat als er getrouwd wordt, dus misschien vandaar dat ik het associeer met een bruiloft

Minnimouse, veel plezier ermee, ik zou er wel even mee wachten tot je gasten voldoende gemarineerd zijn Dankje! Als het goed is zijn er wel wat Belgen dus even de DJ influisteren dat hij dit nummer in moet zetten
oke ik ben helemaal bij gelezen...

en ik zal hier ook mijn verhaal doen.

aller eerst mijn eigen bruiloft.

die begon eigenlijk dat we dat niet nodig vonden... al dat gedoe. maar we moesten langs de notaris want we gingen een huis kopen.

en nu bleek trouwen dan goedkoper.

dus nou ja dan maar trouwen. mijn ouders zijn tenslotte ook gratis getrouwd en al 39 jaar samen.

nou gratis trouwen deze ze niet in onze eigen gemeente...

maar wel goedkope optie (dus alsnog goedkoper dan bij de notaris) ik geloof 100,-

nou meteen maar een datum. graag voor aanschaf huis ja kon allemaal...

oh wie willen we als getuige? umhh iemand van de gemeente ja dat kost 150,- ohhh nou doe dan maar de broer van man en mijn vriendin *** (let op hier kom ik nog op terug)

nou zwager zou dus komen en dan mijn vriendin (met haar vriend). maar schoonouders dan ook.

en toen mijn ouders ook maar...

en me vader heeft altijd spijt gehad dat mijn moeder nooit in het wit is getrouwd... dus of ik niet wou kijken voor een mooie jurk hij zou betalen...

nou aangezien we om 16:00 gingen trouwen dachten we dan eten we wat lekkers in ons favoriete restaurant.

toen opa en oma ook nog erbij... schoonzussen...

zitten we al op 30 man...

dus zo begon de "ellende" want het begon steeds meer op een echt trouwfeest te lijken.

nou toen maar besloten het goed te doen.

huppa 75 uitnodigingen later...

inmiddels was mijn vriendin* blij met haar taak als getuige.

want bij mij onder de taak omschrijving viel: zorgen dat je op de grote dag er (OP TIJD!) bij bent. niets meer, niets minder.

nou restaurant geregeld. iedereen kon in loopmars vanaf de trouwlocatie naar daar komen. parkeren geregeld. ook een rolstoel voor opa want slecht ter been...

dus in mijn hoofd had ik deze planning:

13:00 foto's maken met man op leuke lokatie

15:30 aankomen op trouwlokatie en iedereen in de zaal laten en dan trouwen.

17:00 klaar en in wandelmars naar het restaurant. welkom met champagne en een hapje

18:00 eten tot....

21:00 een dansje... tot...

iedereen vrolijk naar huis... gevoederd en gedrenkt.

wat er werkelijk gebeurde was dat mijn getuige (aka de vriendin) te laat kwam

waardoor er bijna niet getrouwd kon worden.

ook kreeg zij met haar vriend ruzie over ons cadeau... daar in de zaal

de trouw meneer (heet dat een babs?)

deed alles fout. van de namen tot een heel verhaal over waar de opa van mijn man is geboren.

(kan me aan me reet roesten ik ben de bruid en het is mijn umhh onze dag!!!)

ook ging alle visite er vanuit dat ik een vrijgezellen feest had gehad en waren er een aantal boos vanwege geen uitnodiging...

leuk maar ik had zelf ook geen uitnodiging gehad.... oftewel ik had geen vrijgezelligfeest geeft niet maar leuk dat je dan boos wordt op de bruid (wie zijn dag as het ook weer oh ja mijne!!!!) op de bruiloft...

dus we begonnen te laat, met veel boze mensen dankzij 1 persoon...

dus ook hadden we onze muziek gemist wan die zou om 17:00 spelen en wij ondertekende de akte pas om 17:15...

ook bleek bij nader onderzoek waarom dus de mensen boos waren en ik ook aangaf dus van niets te weten (of je dan ff weer je sjaga rot kop op standje vrolijk wil zetten) dus ontstond er ook een boze menigte naar de getuige.

wat ik toen nog zielig vond want dit was ook haar eerste keer (toch nou nee)

nou bij het restaurant kregen de getuige en ik inmiddels ruzie want zij had iets gepland maar was nu niet mogelijk. (had al op trouw locatie gemoeten maar ja toen was zij te laat en die sluit om 17:00 ) iets met een biemer ofzo

nou eten was lekker, leuke stukjes! (nee echt!)

en toen cadeau's...

kreeg ik van die vriendin een lijst.. van gips. goud.. nee echt me vader die een antiek handel heeft, heeft er daar echt geen honderden van liggen....

nou ja oke kan gebeuren.

de rest was leuk. heel gaaf. veel spul voor het nieuwe huis.

en ook tegoed bonnen voor klussen (zo kreeg ik van de tegelzetter van de familie 1 tegelzet dag gratis, van de lasser zou iets maken in de cv kast, de stukadoor de slaapkamer)

komt de vriendin weer met een op een bier viltje geschreven tegoed bon voor behang krabben..

nou oke lief maar dat was al klaar tenslotte zijn we al bezig met het verhuizen van de spullen... dus volgende keer als ik loop te vloeken dat ik de behanglijm niet uit me haar krijg graag ff opletten..

nou met alles best een leuke avond.

dus na een tijdje druppelen de eerste mensen naar huis.

vriendin en haar vriend blijven maar hangen...

dus op een gegeven moment besloten zelf maar weg te gaan.

op naar het hotel want de nieuwe woning is nog een klus oorlog gebied.

spannend luxe hotel. met spa...

daar aangekomen wie zien we daar:

de vriendin met vriend...

umhh oke. van alle hotels in de buurt precies deze... umhh apart

me man al: ik mag die vriend niet... met kerst kan ik hem best hebben maar dit is voor ons samen..

ja want misschien konden we onze kamer upgraden naar een 4 persoons kamer...

ik was echt ff van de wereld.

want ja zo vond ze, ze had best veel gedaan (wat? de enigste taak die er toe deed daarbij kam je te laat!!!)

en nu nog helemaal terug die 45 minuten in de auto... pffff is wel 30 km...

nou wij zijn met de honden (die waren er de hele dag bij) gaan wandelen...

(en een flink stuk ook)

bij terug komst waren ze gelukkig weg.

een maand later een uitnodiging in de bus.

hun trouwerij...

oke.. (in mijn evil gedachte gang wou ik die lijst leuk oud roze spuiten... en dan retour)

oh en een belletje... of ik getuige wou zijn.

oke liever niet maar weigeren vond ik ook weer zo iets. dus ja.

oh en of we wel 40 euro p.p wouden inleggen want dat eten was duur!!! zeker bij die top tent! want is niet zo achteraf tentje als bij ons (PARDON?)

dus ik als getuige zijnde heb keurig mijn 40 euro betaald.

me man is niet gegaan.

op de dag zelf ook weer een boze vriendin want ik had haar geen vrijgezellen feest gegeven.

(wel voor gevraagd maar mensen wouden niet, te duur, ruzie, allemaal gezeik)

en toen gingen ze om 10:00 in de ochtend trouwen.

nou oke.

daar bleek dat in de enige was die netjes was gekleed. ik had voor de gelegenheid mijn begrafenis jurk aangetrokken.

de beste ambtenaar dacht dat ik de bruid was.

daarna naar huis met zijn2e... (ik heb in het park geluncht)

en toen naar de luxe strand tent...

waar ik mijn eerste drankje zelf mocht afrekenen.

ik heb later even het kamer nummer van het bij behorende hotel gevraagd.

aangezien ze daar ook dachten dat ik de bruid was toen alles op de rekening laten zetten.

nu was ik ook me eigen bob dus die fristie extra zullen ze vast niet gemerkt hebben gok ik

met eten kregen ze erge ruzie...

ook over dat ik geen geld gaf.

tenslotte geen geld van hun gekregen, meteen betalen voor alles dus 40,- voor mijn aanwezigheid, me eigen lunch, parkeren en me eigen drankjes als ik niet een beetje bijdehand was geweest.

nee een tegoedbon voor een fotoshoot van een vriendin van mij. aangezien ze iedereen hadden gevraagd zelf foto's te maken.

zouden ze deze leuke dag nog eens over kunnen doen en dan met beeld erbij.

ik ben na het toetje stilletjes naar huis gegaan.

ze zijn niet meer samen...

iets met vaak ruzie...

ik ben ook geen vriendinnen meer.

mijn eigen trouwerij ga ik over 2 jaar over doen.

of nou ja. het feest en de ceremonie.

met lieve mensen zonder ruzie.

en een ambtenaar die weet hoe ik heet..

ik pas me jurk nog dus komt goed
Wat een warrig verhaal...
Life is like an hourglass glued to the table.
Goed dat de vriendschap over is, Lolly. Wat een gek mens!
Jeetje Lolly, die vrouw ben je ook beter kwijt dan rijk!

Mogen begrafenissen ook? Tante had er eentje van één van haar vriendinnen. Vriendin was wel op leeftijd maar in goede gezondheid. Na kort ziekbed (infectie van een week) plotseling overleden.

Hij was in de kerk, vriendin was niet gelovig, en een zware dienst. Ze had kleren aan die ze nooit droeg en haar leesbril op de neus terwijl die vooral ergens lag.

Het koor dat zong was ouder dan de overledene, en ze zongen een stuk met veel hoge noten. Het eigen koor van vriendin bleek aan het eind ook aanwezig en was stukken beter.

Gelukkig wel veel lieve verhalen van gezinsleden.

Maar tante was best van slag, dat iemand zo'n ander beeld van je neer kan zetten. Ze heeft het thuis meteen besproken.
Even een ordinaire tvp, heb zelf niet echt een verhaal.

Wel dat collega van vriend ons gevraagd had op receptie van huwelijk. Zouden niet gaan omdat we het de moeite niet vonden. Dan toch uitgenodigd voor feest omdat anderen afgezegd hadden. En ja, we zijn geweest. Denk dat ze zich ook wat ongemakkelijk voelden en ons daarom toch gevraagd hebben.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
quote:peach1990 schreef op 27 december 2016 @ 16:23:k

Wat een warrig verhaal...Warrig? Wat is er warrig aan dan?
quote:renske1975 schreef op 30 december 2016 @ 21:25:

[...]

Warrig? Wat is er warrig aan dan?Wat niet?
quote:aquake82 schreef op 30 december 2016 @ 21:03:

Even een ordinaire tvp, heb zelf niet echt een verhaal.

Wel dat collega van vriend ons gevraagd had op receptie van huwelijk. Zouden niet gaan omdat we het de moeite niet vonden. Dan toch uitgenodigd voor feest omdat anderen afgezegd hadden. En ja, we zijn geweest. Denk dat ze zich ook wat ongemakkelijk voelden en ons daarom toch gevraagd hebben.

Ik vermoed dat ik ook zo op het bruiloftsfeest van een collega ben beland met een handjevol collega's

Bruid in kwestie was een paar maanden voor de bruiloft van functie veranderd binnen het bedrijf na een langdurig dienstverband binnen mijn team, we zagen elkaar nog regelmatig in de pauze maar niet vast op kantoor zeg maar. Aangezien wij als team de bruiloft vanaf het aanzoek hadden meegekregen en vrij hecht zijn verwachtten we absoluut een uitnodiging voor receptie of feest, maar die kwam maar niet.

2 weken voor de bruiloft lag er ineens een uitnodiging in het afdelingpostvak. De meerderheid vond het maar een rare gang van zaken en Had hetzelfde idee; alleen een uitnodiging te ontvangen omdat er teveel hadden afgezegd oid, en bedankten ervoor.

Ik ben met een aantal welwillende collega's wel gegaan, maar wat was het schraal. De bruid Had vantevoren flink opgeschept over hoe groots en origineel het allemaal zou worden.. het feest was in de plaatselijke dorpskroeg, er waren niet veel mensen maar dat viel niet direct op omdat de locatie zo klein was dat je toch wel op elkaar gepropt stond. De schaal met kaas en worst ging rond en natuurlijk de bitterbal, en de hele avond Nederlandstalige muziek en iedereen stond rondom een statafeltje met pinda's, er werd vooral niet gemingled. Blij dat ik dat niet gemist Had om 12 uur met een opgeluchte zucht vertrokken!
quote:Lolly3 schreef op 27 december 2016 @ 16:17:

oke ik ben helemaal bij gelezen...

en ik zal hier ook mijn verhaal doen.

aller eerst mijn eigen bruiloft.

die begon eigenlijk dat we dat niet nodig vonden... al dat gedoe. maar we moesten langs de notaris want we gingen een huis kopen.

en nu bleek trouwen dan goedkoper.

dus nou ja dan maar trouwen. mijn ouders zijn tenslotte ook gratis getrouwd en al 39 jaar samen.

nou gratis trouwen deze ze niet in onze eigen gemeente...

maar wel goedkope optie (dus alsnog goedkoper dan bij de notaris) ik geloof 100,-

nou meteen maar een datum. graag voor aanschaf huis ja kon allemaal...

oh wie willen we als getuige? umhh iemand van de gemeente ja dat kost 150,- ohhh nou doe dan maar de broer van man en mijn vriendin *** (let op hier kom ik nog op terug)

nou zwager zou dus komen en dan mijn vriendin (met haar vriend). maar schoonouders dan ook.

en toen mijn ouders ook maar...

en me vader heeft altijd spijt gehad dat mijn moeder nooit in het wit is getrouwd... dus of ik niet wou kijken voor een mooie jurk hij zou betalen...

nou aangezien we om 16:00 gingen trouwen dachten we dan eten we wat lekkers in ons favoriete restaurant.

toen opa en oma ook nog erbij... schoonzussen...

zitten we al op 30 man...

dus zo begon de "ellende" want het begon steeds meer op een echt trouwfeest te lijken.

nou toen maar besloten het goed te doen.

huppa 75 uitnodigingen later...

inmiddels was mijn vriendin* blij met haar taak als getuige.

want bij mij onder de taak omschrijving viel: zorgen dat je op de grote dag er (OP TIJD!) bij bent. niets meer, niets minder.

nou restaurant geregeld. iedereen kon in loopmars vanaf de trouwlocatie naar daar komen. parkeren geregeld. ook een rolstoel voor opa want slecht ter been...

dus in mijn hoofd had ik deze planning:

13:00 foto's maken met man op leuke lokatie

15:30 aankomen op trouwlokatie en iedereen in de zaal laten en dan trouwen.

17:00 klaar en in wandelmars naar het restaurant. welkom met champagne en een hapje

18:00 eten tot....

21:00 een dansje... tot...

iedereen vrolijk naar huis... gevoederd en gedrenkt.

wat er werkelijk gebeurde was dat mijn getuige (aka de vriendin) te laat kwam

waardoor er bijna niet getrouwd kon worden.

ook kreeg zij met haar vriend ruzie over ons cadeau... daar in de zaal

de trouw meneer (heet dat een babs?)

deed alles fout. van de namen tot een heel verhaal over waar de opa van mijn man is geboren.

(kan me aan me reet roesten ik ben de bruid en het is mijn umhh onze dag!!!)

ook ging alle visite er vanuit dat ik een vrijgezellen feest had gehad en waren er een aantal boos vanwege geen uitnodiging...

leuk maar ik had zelf ook geen uitnodiging gehad.... oftewel ik had geen vrijgezelligfeest geeft niet maar leuk dat je dan boos wordt op de bruid (wie zijn dag as het ook weer oh ja mijne!!!!) op de bruiloft...

dus we begonnen te laat, met veel boze mensen dankzij 1 persoon...

dus ook hadden we onze muziek gemist wan die zou om 17:00 spelen en wij ondertekende de akte pas om 17:15...

ook bleek bij nader onderzoek waarom dus de mensen boos waren en ik ook aangaf dus van niets te weten (of je dan ff weer je sjaga rot kop op standje vrolijk wil zetten) dus ontstond er ook een boze menigte naar de getuige.

wat ik toen nog zielig vond want dit was ook haar eerste keer (toch nou nee)

nou bij het restaurant kregen de getuige en ik inmiddels ruzie want zij had iets gepland maar was nu niet mogelijk. (had al op trouw locatie gemoeten maar ja toen was zij te laat en die sluit om 17:00 ) iets met een biemer ofzo

nou eten was lekker, leuke stukjes! (nee echt!)

en toen cadeau's...

kreeg ik van die vriendin een lijst.. van gips. goud.. nee echt me vader die een antiek handel heeft, heeft er daar echt geen honderden van liggen....

nou ja oke kan gebeuren.

de rest was leuk. heel gaaf. veel spul voor het nieuwe huis.

en ook tegoed bonnen voor klussen (zo kreeg ik van de tegelzetter van de familie 1 tegelzet dag gratis, van de lasser zou iets maken in de cv kast, de stukadoor de slaapkamer)

komt de vriendin weer met een op een bier viltje geschreven tegoed bon voor behang krabben..

nou oke lief maar dat was al klaar tenslotte zijn we al bezig met het verhuizen van de spullen... dus volgende keer als ik loop te vloeken dat ik de behanglijm niet uit me haar krijg graag ff opletten..

nou met alles best een leuke avond.

dus na een tijdje druppelen de eerste mensen naar huis.

vriendin en haar vriend blijven maar hangen...

dus op een gegeven moment besloten zelf maar weg te gaan.

op naar het hotel want de nieuwe woning is nog een klus oorlog gebied.

spannend luxe hotel. met spa...

daar aangekomen wie zien we daar:

de vriendin met vriend...

umhh oke. van alle hotels in de buurt precies deze... umhh apart

me man al: ik mag die vriend niet... met kerst kan ik hem best hebben maar dit is voor ons samen..

ja want misschien konden we onze kamer upgraden naar een 4 persoons kamer...

ik was echt ff van de wereld.

want ja zo vond ze, ze had best veel gedaan (wat? de enigste taak die er toe deed daarbij kam je te laat!!!)

en nu nog helemaal terug die 45 minuten in de auto... pffff is wel 30 km...

nou wij zijn met de honden (die waren er de hele dag bij) gaan wandelen...

(en een flink stuk ook)

bij terug komst waren ze gelukkig weg.

een maand later een uitnodiging in de bus.

hun trouwerij...

oke.. (in mijn evil gedachte gang wou ik die lijst leuk oud roze spuiten... en dan retour)

oh en een belletje... of ik getuige wou zijn.

oke liever niet maar weigeren vond ik ook weer zo iets. dus ja.

oh en of we wel 40 euro p.p wouden inleggen want dat eten was duur!!! zeker bij die top tent! want is niet zo achteraf tentje als bij ons (PARDON?)

dus ik als getuige zijnde heb keurig mijn 40 euro betaald.

me man is niet gegaan.

op de dag zelf ook weer een boze vriendin want ik had haar geen vrijgezellen feest gegeven.

(wel voor gevraagd maar mensen wouden niet, te duur, ruzie, allemaal gezeik)

en toen gingen ze om 10:00 in de ochtend trouwen.

nou oke.

daar bleek dat in de enige was die netjes was gekleed. ik had voor de gelegenheid mijn begrafenis jurk aangetrokken.

de beste ambtenaar dacht dat ik de bruid was.

daarna naar huis met zijn2e... (ik heb in het park geluncht)

en toen naar de luxe strand tent...

waar ik mijn eerste drankje zelf mocht afrekenen.

ik heb later even het kamer nummer van het bij behorende hotel gevraagd.

aangezien ze daar ook dachten dat ik de bruid was toen alles op de rekening laten zetten.

nu was ik ook me eigen bob dus die fristie extra zullen ze vast niet gemerkt hebben gok ik

met eten kregen ze erge ruzie...

ook over dat ik geen geld gaf.

tenslotte geen geld van hun gekregen, meteen betalen voor alles dus 40,- voor mijn aanwezigheid, me eigen lunch, parkeren en me eigen drankjes als ik niet een beetje bijdehand was geweest.

nee een tegoedbon voor een fotoshoot van een vriendin van mij. aangezien ze iedereen hadden gevraagd zelf foto's te maken.

zouden ze deze leuke dag nog eens over kunnen doen en dan met beeld erbij.

ik ben na het toetje stilletjes naar huis gegaan.

ze zijn niet meer samen...

iets met vaak ruzie...

ik ben ook geen vriendinnen meer.

mijn eigen trouwerij ga ik over 2 jaar over doen.

of nou ja. het feest en de ceremonie.

met lieve mensen zonder ruzie.

en een ambtenaar die weet hoe ik heet..

ik pas me jurk nog dus komt goedJeetje wat een verhaal! En wat een bijzondere 'vriendin'.
Was blijkbaar ietsje anders: we zouden wel gaan naar de receptie maar waren de enige van de jongere groep. Er waren ondertussen 2 plaatsen vrijgekomen op het avondfeest en zo zijn we dan gevraagd of we niet naar het feest wilden gaan. Had het verkeerd onthouden, is ook al een aantal jaar geleden.

Was verder wel een goed feest overigens.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Ik word gek van dat ge-me, houd daar toch eens mee op! Waarom wel mijn aanwezigheid maar dan de rest weer me. Ik begrijp dat niet!

"voor mijn aanwezigheid, me eigen lunch, parkeren en me eigen drankjes"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dolfje schreef op 30 december 2016 @ 21:46:

[...]

Wat niet?Is toch prima te volgen wat ze wil vertellen?
quote:dolfje schreef op 30 december 2016 @ 21:46:

[...]

Wat niet?Nou zeg dat. En de spelling is abominabel. Dat leest toch voor geen meter.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:renske1975 schreef op 30 december 2016 @ 22:14:

[...]

Is toch prima te volgen wat ze wil vertellen?

Dooddoener.

S tch prm t vlgn wt z wl vrtlln.

Dat is ook prima te volgen.
quote:Nouschi schreef op 30 december 2016 @ 22:16:

[...]

Nou zeg dat. En de spelling is abominabel. Dat leest toch voor geen meter.Zeur toch niet altijd zo over die spelling....................
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Nouschi schreef op 30 december 2016 @ 22:16:

[...]

Nou zeg dat. En de spelling is abominabel. Dat leest toch voor geen meter.Daarbij haal ik vooral uit het verhaal dat de twee dames aan elkaar gewaagd waren op de schaal van Tokkie.
668, the neighbour of the Beast
quote:Solomio schreef op 30 december 2016 @ 22:19:

[...]

Zeur toch niet altijd zo over die spelling.................... Ik ga er komend jaar nóg meer over zeuren heb ik besloten!
quote:Marels schreef op 30 december 2016 @ 22:19:

[...]

Daarbij haal ik vooral uit het verhaal dat de twee dames aan elkaar gewaagd waren op de schaal van Tokkie.Dat maakt mijn beeldvorming bij het verhaal nog leuker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven