afschuwelijke bruiloften en andere partijen

24-11-2006 15:46 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )

Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....

Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi schreef op 30 december 2016 @ 22:22:

[...]

Ik ga er komend jaar nóg meer over zeuren heb ik besloten!Gelukkig overleven goede voornemens zelden de eerste week van het nieuwe jaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

[...]

Ik ga er komend jaar nóg meer over zeuren heb ik besloten!
quote:Solomio schreef op 30 december 2016 @ 22:26:

[...]

Gelukkig overleven goede voornemens zelden de eerste week van het nieuwe jaar.Moet jij eens opletten!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Forum flater
quote:Marels schreef op 30 december 2016 @ 22:19:

[...]

Daarbij haal ik vooral uit het verhaal dat de twee dames aan elkaar gewaagd waren op de schaal van Tokkie.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:Caketopper schreef op 30 december 2016 @ 23:16:

In de aanloop naar de bruiloft van mijn buren trof ik de aanstaande bruid op straat. Uit beleefdheid en enige interesse heb ik mijn buurvrouw toen gevraagd naar de voorbereidingen en of ze alles al geregeld had qua jurk.

De jurk was klaar maar haar lingerie, dat was lastig met haar maatje +... Ze koos daarom maar voor praktisch en degelijk, zei ze. "Gewoon een simpele witte bustier". Okeeee... Wij waren hoi & dag buren. Te veel info. De buurman die zich inmiddels bijgevoegd had probeerde zijn beteuterd en twijfelachtig blik nog te verbergen achter een pokerface.

Toen ik de ochtend na de bruiloft mijn gordijnen opende hing haar jurk vormloos als een in de wind wapperende wit dekbedovertrekset aan de droogmolen. Haar "lingerie" lag daar in alle degelijkheid bovenop te drogen. (Wel zo praktisch, je kan het maar gedaan hebben.)

Het was overige geen bustier maar een corselet (zeg maar een speedo zwempakmodel) met bandjes van 4 cm breed. Geen kantje of strikje. Gewoon wit. Met voorgevormde punt cups. Praktisch en degelijk inderdaad. Zoals moekes van een jaar of 80 zouden kunnen dragen stel ik mijzelf zo voor.

Arme man.En wat zegt dit over hoe leuk / niet leuk het feest was?
Misschien hebben die buren wel stomende kroonluchter seks gehad, ondanks/dankzij het degelijke ondergoed.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:dolfje schreef op 30 december 2016 @ 23:33:

[...]

En wat zegt dit over hoe leuk / niet leuk het feest was?

De rokers stonden de hele avond buiten. De rest zat binnen en bleef zitten. Bitterballen. Kaas soufflees. Bamischijven. Leggings onder jurkjes.

Degelijk + Praktisch = Niet leuk
quote:boebezoebe schreef op 30 december 2016 @ 23:38:

Misschien hebben die buren wel stomende kroonluchter seks gehad, ondanks/dankzij het degelijke ondergoed.Dan in alle stilte. Ik heb geen kroonluchters horen rinkelen. Zo goed waren die huizen niet geïsoleerd....

[...]

Terecht!

Het moet eens afgelopen zijn met die taal- en schrijffouten. Hoe moeilijk is het nou?!
Tvp
quote:Caketopper schreef op 30 december 2016 @ 23:16:

Het was overige geen bustier maar een corselet (zeg maar een speedo zwempakmodel) met bandjes van 4 cm breed. Geen kantje of strikje. Gewoon wit. Met voorgevormde punt cups. Praktisch en degelijk inderdaad. Zoals moekes van een jaar of 80 zouden kunnen dragen stel ik mijzelf zo voor.Had de buurvrouw toch ook aangekondigd. Wit, praktisch en degelijk. En laat imo de enige functie van zo'n bustier zijn dat hij alles de hele dag netjes op zijn plaats houdt. De buurman wist vast wel hoe zijn as vrouw er uit zag aangezien ze al samen woonden. En een leuk setje kan je in 5 min aantrekken. (En die hang je natuurlijk niet voor de buurvrouw zichtbaar aan de lijn)
quote:dolfje schreef op 30 december 2016 @ 23:33:

[...]

En wat zegt dit over hoe leuk / niet leuk het feest was?Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er geen (leuker) alternatief was en verbaas mij daar over.
quote:Caketopper schreef op 30 december 2016 @ 23:49:

[...]

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er geen (leuker) alternatief was en verbaas mij daar over.

Dus enerzijds wilde je er niets over weten en anderzijds maak je je druk?

Bridget Jones niet gezien? Hello mummy!

[...]

Heel goed, elke 'me' die weer 'mijn' wordt is een zegen! (En natuurlijk alle andere taalergernissen).

Eéns moet het kwartje toch vallen, zou je zeggen.

Misschien hebben die buren wel stomende kroonluchter seks gehad, ondanks/dankzij het degelijke ondergoed.

Het ondergoed was de volgende dag al buiten geraakt ...

Wie weet wat hebben ze 's nachts wel liggen doen in de tuin terwijl buurvrouw sliep .

Hier had ik toch écht geen zin om de volgende dag de boel gelijk buiten op te hangen.

Alles is in de badkamer blijven hangen tot na onze huwelijksreis.
Ik heb nog maar een paar bruiloften gehad, eentje was van een oud collega.

Gigantische zaal afgehuurd, maar er waren geen vrienden. Aan de ene kant van de zaal tafels waar familie was, en aan de andere kant had ze alle collegas uitgenodigd.

Ik heb het verder wel heel gezellig gehad, leuk om al mijn ex collegas weer te zien. Verder was er ook geen interactie tussen de 2 groepen, wat best jammer was. De dj was het ook net niet, niemand ging dansen. De vader van de bruid probeerde er nog iets leuks van te maken en we gingen stoelendansen . Vond dat toch wel beetje treurig..

Ik heb dus te weinig bruiloften meegemaakt, nu is er in mei de bruiloft van een neef van mij.

De uitnodiging is er, maar er staat dus niet op of dat we daggast zijn of alleen receptie etc. Ik weet dus ook niet wat gebruikelijk is hiervoor,lijkt mij dat je dat gelijk in de uitnodiging zelf zet voor welk tijdsbestek je uitgenodigd bent?
Ja dat is gebruikelijk, Robinson. Even de ceremoniemeester bellen?
quote:Caketopper schreef op 30 december 2016 @ 23:42:

[...]

De rokers stonden de hele avond buiten. De rest zat binnen en bleef zitten. Bitterballen. Kaas soufflees. Bamischijven. Leggings onder jurkjes.

Degelijk + Praktisch = Niet leuk

De legging onder de jurkjes doet het hem

Degelijk en praktisch wil niet altijd zeggen dat het niet gezellig is. Je verhaal over die corselet slaat, wat dat betreft, ook al nergens op.
Bij dat enorm lange verhaal van die eigen bruiloft bekruipt mij het gevoel en duikt het beeld van een Tokkie-clan-familie op in mijn hoofd. Wat een verhaal. Wat een mensen.

Rot voor TO dat ze haar eigen bruiloft zo dubbel heeft ervaren. Gun iedereen de dag van zijn leven, op welke manier dan ook.

Misschien hebben die buren wel stomende kroonluchter seks gehad, ondanks/dankzij het degelijke ondergoed.Het ondergoed was tenslotte wel uit
Ondergoed, lingerie, corselet, speedozwempak........het beestje hoeft maar een naam te hebben he. En het echtpaar hoeft zich er prettig en comfortabel bij te voelen, niet de buurvrouw, de buurman, de verre achteroom van de nicht van tante Sjaan of de broer van de oom van de juf van Kimberly.

Jeetje, al dat ge-be-moei altijd van iedereen met iedereen over alles en nog meer!

Had er een sexy stout pakje op de waslijn gehangen was er wellicht commentaar gekomen vanuit een jaloers oogpunt. Nu is het commentaar omdat het te degelijk zou zijn.

Wat als iemand iets voor naakt onder zijn kleding? Don't give a fuck.
Robinson, wat staat er op de uitnodiging? 'We trouwen zo laat op het stadhuis, we vieren het vanaf 20u in zaal x'? Dan ben je avondgast, de ceremonie mag je naartoe maar hoeft niet.
Dat er geen kant in het ondergoed zit kan een heel eenvoudige reden hebben. Mss is ze allergisch eraan?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Wat een dom geneuzel over spelling en andermans ondergoed. Iemand nog een goed verhaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven