Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik zag het aan het begin van de wedstrijd niet gebeuren hoor, dat schuddende hoofd van 'm af en toe
Maar dat is wel typisch Barney vind ik. Soms denk je, hij ziet het niet meer zitten en dan komt ie toch terug. Door hem ben ik ooit begonnen met darts kijken trouwens. (Niet alles hoor, er is zoveel darts op tv).
Ik hou van die sport spanning geloof ik. Maakt niet echt uit welke sport (en ja ik weet dat veel mensen darts niet als echte sport zien).
Maar goed Van Gerwen vs van Barneveld in de finale. Mooi toch
Bijna een standaard voor hem inderdaad.

Ik kijk vooral darts als ik een paar voorrondes ergens heb meegekeken en er dan helemaal in zit :p
Bij mij hangt het meer af van de spelers. Ik was het een beetje zat dat Taylor altijd alles maar won. Maar toen kwamen de Hollanders...
Wie gaat er winnen denk jij? Ik vind van Gerwen beter, maar Barney blijft Barney.. die komt soms terug van hopeloze situaties.
Ik denk van Gerwen, die presteert toch beter onder druk. Maar ik hoop van Barneveld die heeft bij mij echt de gunfactor.

Hoe lang speelt die man niet al op hoog niveau mee?
Maaaarrrr... Wat nu te kijken? Wil m'n ritme voor morgen vast een beetje verleggen
quote:Uiltje66 schreef op 30 december 2016 @ 23:33:

Ik denk van Gerwen, die presteert toch beter onder druk. Maar ik hoop van Barneveld die heeft bij mij echt de gunfactor.

Hoe lang speelt die man niet al op hoog niveau mee?Ja heel lang, ik was nog vrij jong toen Barney begon hahaha
Ik zit nu de top2000 te luisteren, Axl atm. En Volgend uur hét liedje wat zo vreemd was dit jaar van Prince. Sometimes it snows in April.
Ik loop een dag voor, van Gerwen vs Barneveld is niet de finale maar de halve finale. Nou zeg, dat krijg je ervan als je maar een kwart kijkt Dus geen NLers tegen elkaar in de finale.
Ik heb een vraag voor 2017. Waarom krijg ik als ik een bericht van mezelf wil wijzigen soms een grote afbeelding van de mods of anderen te zien? Soms zie ik m'n eigen avatar, vanavond zag ik de mods avatar (die roze achtergrond) en die van King. En zo zag ik vaker avatars van forummers, maar altijd wel van forummers die "aanwezig" zijn.
Ik ben zo slecht hè in dit forum. Al die fake topics. Zijn mensen daar echt in geinteresseerd? Nee toch, please tell me NO.
tpv
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:IrishCassidy schreef op 31 december 2016 @ 00:02:

Ik loop een dag voor, van Gerwen vs Barneveld is niet de finale maar de halve finale. Nou zeg, dat krijg je ervan als je maar een kwart kijkt Dus geen NLers tegen elkaar in de finale.Ik hoop dat van Gerwen gaat winnen.
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 31 december 2016 @ 01:46:

tpvWat is tpv?
Toemba toemba toemba peel vlezier?
quote:Tr0tter schreef op 31 december 2016 @ 06:59:

[...]

Wat is tpv?tvp ?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
KING !!!!
quote:IrishCassidy schreef op 31 december 2016 @ 01:13:

Ik heb een vraag voor 2017. Waarom krijg ik als ik een bericht van mezelf wil wijzigen soms een grote afbeelding van de mods of anderen te zien? Soms zie ik m'n eigen avatar, vanavond zag ik de mods avatar (die roze achtergrond) en die van King. En zo zag ik vaker avatars van forummers, maar altijd wel van forummers die "aanwezig" zijn.Dat klopt niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 december 2016 @ 09:28:

[...]

Dat klopt niet.Het is zaterdag, dan leest ze het niet
Je bent zelf een theepot
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Boodschappen doen, oliebollen en vuurwerk staan niet op het lijstje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven