Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 30 december 2016 om 23:40
zaterdag 31 december 2016 om 01:13
Ik heb een vraag voor 2017. Waarom krijg ik als ik een bericht van mezelf wil wijzigen soms een grote afbeelding van de mods of anderen te zien? Soms zie ik m'n eigen avatar, vanavond zag ik de mods avatar (die roze achtergrond) en die van King. En zo zag ik vaker avatars van forummers, maar altijd wel van forummers die "aanwezig" zijn.
zaterdag 31 december 2016 om 06:50
zaterdag 31 december 2016 om 09:28
quote:IrishCassidy schreef op 31 december 2016 @ 01:13:
Ik heb een vraag voor 2017. Waarom krijg ik als ik een bericht van mezelf wil wijzigen soms een grote afbeelding van de mods of anderen te zien? Soms zie ik m'n eigen avatar, vanavond zag ik de mods avatar (die roze achtergrond) en die van King. En zo zag ik vaker avatars van forummers, maar altijd wel van forummers die "aanwezig" zijn.Dat klopt niet.
Ik heb een vraag voor 2017. Waarom krijg ik als ik een bericht van mezelf wil wijzigen soms een grote afbeelding van de mods of anderen te zien? Soms zie ik m'n eigen avatar, vanavond zag ik de mods avatar (die roze achtergrond) en die van King. En zo zag ik vaker avatars van forummers, maar altijd wel van forummers die "aanwezig" zijn.Dat klopt niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!