Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 1 januari 2017 om 04:04
zondag 1 januari 2017 om 04:05
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:04:
[...]
Te weinig kennis, gemakzucht, angst voor veranderingen, geen visie, alleen het eigen stoepje schoonhouden, ongeïnteresseerdheid,...etc.Oh jij bent ook nog wakker, gezellig, ik dacht dat ik als vanouds weer eens tegen mezelf aan het lullen was. Maakt verder ook niet uit, ik vermaak me wel
[...]
Te weinig kennis, gemakzucht, angst voor veranderingen, geen visie, alleen het eigen stoepje schoonhouden, ongeïnteresseerdheid,...etc.Oh jij bent ook nog wakker, gezellig, ik dacht dat ik als vanouds weer eens tegen mezelf aan het lullen was. Maakt verder ook niet uit, ik vermaak me wel
zondag 1 januari 2017 om 04:06
zondag 1 januari 2017 om 04:16
zondag 1 januari 2017 om 04:19
Een beetje collectief onbekenden afzeiken kan goed voor de groepsbinding zijn. Of het is vastgeroeste zurigheid, dat kan ook. Ik vond het in het verleden ook wel een aardig tijdverdrijf, maar ben ermee gestopt. Ben om o.a. die reden ook een aantal jaren niet op het forum geweest. Had genoeg van die negatieve flow.
zondag 1 januari 2017 om 04:20
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:17:
[...]
Dat denk ik dus niet. Dit forum is totaal niet representatief Ik denk dat 90 % van wat hier rondhangt in het gewone leven niet zo'n uitgesproken mening heeft. Maar als ik soms lees hoe mensen worden afgefikt hier vind ik het echt sneu.
[...]
Dat denk ik dus niet. Dit forum is totaal niet representatief Ik denk dat 90 % van wat hier rondhangt in het gewone leven niet zo'n uitgesproken mening heeft. Maar als ik soms lees hoe mensen worden afgefikt hier vind ik het echt sneu.
ladi-dadi fucking everybody..
zondag 1 januari 2017 om 04:21
quote:IrishCassidy schreef op 01 januari 2017 @ 04:17:
[...]
Dat denk ik dus niet. Dit forum is totaal niet representatief
Vraag me dat wel eens af als ik in de rij sta bij de supermarkt en ik zie dames met korte, pittige kapsels, met pittig jengelende kinderen, of dat dan dames zijn die hier hun tijdverdrijf hebben.
[...]
Dat denk ik dus niet. Dit forum is totaal niet representatief
Vraag me dat wel eens af als ik in de rij sta bij de supermarkt en ik zie dames met korte, pittige kapsels, met pittig jengelende kinderen, of dat dan dames zijn die hier hun tijdverdrijf hebben.
zondag 1 januari 2017 om 04:22
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:19:
Een beetje collectief onbekenden afzeiken kan goed voor de groepsbinding zijn. Of het is vastgeroeste zurigheid, dat kan ook. Ik vond het in het verleden ook wel een aardig tijdverdrijf, maar ben ermee gestopt. Ben om o.a. die reden ook een aantal jaren niet op het forum geweest. Had genoeg van die negatieve flow.Af en toe moet ik hier terug denken aan het schoolplein op de middelbare school.
Een beetje collectief onbekenden afzeiken kan goed voor de groepsbinding zijn. Of het is vastgeroeste zurigheid, dat kan ook. Ik vond het in het verleden ook wel een aardig tijdverdrijf, maar ben ermee gestopt. Ben om o.a. die reden ook een aantal jaren niet op het forum geweest. Had genoeg van die negatieve flow.Af en toe moet ik hier terug denken aan het schoolplein op de middelbare school.
ladi-dadi fucking everybody..
zondag 1 januari 2017 om 04:23
quote:dennishoudvankim schreef op 01 januari 2017 @ 04:20:
[...]
Ik denk dat 90 % van wat hier rondhangt in het gewone leven niet zo'n uitgesproken mening heeft. Maar als ik soms lees hoe mensen worden afgefikt hier vind ik het echt sneu.Meestal wordt de toon gezet door de eerste posters op een topic. Al kan het zijn dat het topic daarna gekaapt wordt door een groepje, of dat juist de HRS opduikt.
[...]
Ik denk dat 90 % van wat hier rondhangt in het gewone leven niet zo'n uitgesproken mening heeft. Maar als ik soms lees hoe mensen worden afgefikt hier vind ik het echt sneu.Meestal wordt de toon gezet door de eerste posters op een topic. Al kan het zijn dat het topic daarna gekaapt wordt door een groepje, of dat juist de HRS opduikt.