yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
donderdag 8 januari 2009 om 20:18
Ach gossie, hebben een paar azijnpissers toch nog gelijk gekregen en is het topic verplaatst?
Nou ja, dat zal de vreugde voor jou niet temperen Yamuna! Hoe voelt het prille moederschap en heb je al een goede camouflagestift voor de wallen onder je ogen?
Heel veel geluk en plezier met jullie wondertje .
Nou ja, dat zal de vreugde voor jou niet temperen Yamuna! Hoe voelt het prille moederschap en heb je al een goede camouflagestift voor de wallen onder je ogen?
Heel veel geluk en plezier met jullie wondertje .
vrijdag 9 januari 2009 om 13:10
quote:barba schreef op 09 januari 2009 @ 09:45:
UP,
Zodat niet iedereen zich door alle beebs en knutselclubjes heen hoeft te worstelen
Hoe is het Yam. En hoe is het met Daniëlle en Yamman natuurlijk Veel topics die hier op de kinderpijler staan kunnen eigenlijk wel verplaatst worden naar mode en beauty,gezondheid en psyche maar daar hoor je dan weer niemand over zolang het woord kind er maar in voorkomt.
UP,
Zodat niet iedereen zich door alle beebs en knutselclubjes heen hoeft te worstelen
Hoe is het Yam. En hoe is het met Daniëlle en Yamman natuurlijk Veel topics die hier op de kinderpijler staan kunnen eigenlijk wel verplaatst worden naar mode en beauty,gezondheid en psyche maar daar hoor je dan weer niemand over zolang het woord kind er maar in voorkomt.
vrijdag 9 januari 2009 om 14:32
quote:superstar_2 schreef op 09 januari 2009 @ 13:10:
[...]
Veel topics die hier op de kinderpijler staan kunnen eigenlijk wel verplaatst worden naar mode en beauty,gezondheid en psyche maar daar hoor je dan weer niemand over zolang het woord kind er maar in voorkomt.
Weet je, ik kom nooit op de kinderpijler, en toen ik "knutselclubje" zag staan wist ik meteen waarom ik er niet kom :puke:
[...]
Veel topics die hier op de kinderpijler staan kunnen eigenlijk wel verplaatst worden naar mode en beauty,gezondheid en psyche maar daar hoor je dan weer niemand over zolang het woord kind er maar in voorkomt.
Weet je, ik kom nooit op de kinderpijler, en toen ik "knutselclubje" zag staan wist ik meteen waarom ik er niet kom :puke:
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
vrijdag 9 januari 2009 om 16:19
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 januari 2009 @ 08:54:
UUh Yam, je vindt het toch niet erg dat ik niet wegsmelt bij de foto van je kleintje he?
Gaat alles goed met jou en de kleine? Geniet je? Ik hoop voor je dat het nóg mooier is dan dat je ooit hebt kunnen dromen.
Ben jij al eens forumster van de maand geworden hpl ?
Anders ga ik je in Feb. gelijk voordragen, ik vind je zo onwijs leuk hier. ( en elders )
Zo, hou je vast, want dit doe ik niet zomaar : !
Bewaar hem goed enzo.
UUh Yam, je vindt het toch niet erg dat ik niet wegsmelt bij de foto van je kleintje he?
Gaat alles goed met jou en de kleine? Geniet je? Ik hoop voor je dat het nóg mooier is dan dat je ooit hebt kunnen dromen.
Ben jij al eens forumster van de maand geworden hpl ?
Anders ga ik je in Feb. gelijk voordragen, ik vind je zo onwijs leuk hier. ( en elders )
Zo, hou je vast, want dit doe ik niet zomaar : !
Bewaar hem goed enzo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 9 januari 2009 om 17:14
Wauw Boro dank je wel Ben zeer vereerd.
Ben nog nooit FvdM geweest (hengelt helemaal niet hoor )
Ik ben wel heel benieuwd hoe het met de kleine gaat trouwens. (Grappig hoe je je dan toch een soort van verbonden kan voelen met zo'n plurkie)
Ben nog nooit FvdM geweest (hengelt helemaal niet hoor )
Ik ben wel heel benieuwd hoe het met de kleine gaat trouwens. (Grappig hoe je je dan toch een soort van verbonden kan voelen met zo'n plurkie)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 9 januari 2009 om 22:38
zaterdag 10 januari 2009 om 22:03
Ik ben er potverdorie nog niet aan toe gekomen om dit hele topic door te lezen... maar heel erg bedankt voor alle felicitaties !
Op de momenten dat ik er "doorheen zat" in het ziekenhuis heb ik van veel forummers SMSjes gekregen, heeft me zo goed gedaan !
Momenteel heb ik het nog erg druk met het verwerken van afgelopen week, en heb mezelf een forumverbod gegeven zodat ik ook echt aan mn rust toekom.
Met de bekkeninstabiliteit gaat het beter dan verwacht. Ik heb de rolstoel in huis bijna niet meer nodig, maar dan moet ik me wel rustig houden en niet teveel willen doen.
Ons poppedijntje is echt een model kindje, zo zoet !
Ze laat ons lief slapen 's nachts, komt eenmaal voor de voeding en slaapt daarna rustig verder.
Tegen al mijn verwachtingen in verloopt de borstvoeding zo goed als vlekkeloos, ik had gedacht dat dat toch wat meer tijd nodig zou hebben.
zaterdag 10 januari 2009 om 22:15