yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Ach gossie, hebben een paar azijnpissers toch nog gelijk gekregen en is het topic verplaatst?

Nou ja, dat zal de vreugde voor jou niet temperen Yamuna! Hoe voelt het prille moederschap en heb je al een goede camouflagestift voor de wallen onder je ogen?

Heel veel geluk en plezier met jullie wondertje .
UP,

Zodat niet iedereen zich door alle beebs en knutselclubjes heen hoeft te worstelen

Hoe is het Yam. En hoe is het met Daniëlle en Yamman natuurlijk
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:barba schreef op 09 januari 2009 @ 09:45:

UP,

Zodat niet iedereen zich door alle beebs en knutselclubjes heen hoeft te worstelen

Hoe is het Yam. En hoe is het met Daniëlle en Yamman natuurlijk Veel topics die hier op de kinderpijler staan kunnen eigenlijk wel verplaatst worden naar mode en beauty,gezondheid en psyche maar daar hoor je dan weer niemand over zolang het woord kind er maar in voorkomt.
quote:superstar_2 schreef op 09 januari 2009 @ 13:10:

[...]

Veel topics die hier op de kinderpijler staan kunnen eigenlijk wel verplaatst worden naar mode en beauty,gezondheid en psyche maar daar hoor je dan weer niemand over zolang het woord kind er maar in voorkomt.

Weet je, ik kom nooit op de kinderpijler, en toen ik "knutselclubje" zag staan wist ik meteen waarom ik er niet kom :puke:
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 januari 2009 @ 08:54:

UUh Yam, je vindt het toch niet erg dat ik niet wegsmelt bij de foto van je kleintje he?

Gaat alles goed met jou en de kleine? Geniet je? Ik hoop voor je dat het nóg mooier is dan dat je ooit hebt kunnen dromen.

Ben jij al eens forumster van de maand geworden hpl ?

Anders ga ik je in Feb. gelijk voordragen, ik vind je zo onwijs leuk hier. ( en elders )

Zo, hou je vast, want dit doe ik niet zomaar : !

Bewaar hem goed enzo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wauw Boro dank je wel Ben zeer vereerd.

Ben nog nooit FvdM geweest (hengelt helemaal niet hoor )

Ik ben wel heel benieuwd hoe het met de kleine gaat trouwens. (Grappig hoe je je dan toch een soort van verbonden kan voelen met zo'n plurkie)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam, Daniëlle... je hoort het niet zo veel meer geloof ik, maar ik vind het prachtig!
plurkie

Die Pip, wat een titel voor zo een mooi kindje hahahaha

Maar ik kan je geruststellen hoor, het gaat prima met Danielle.

Ze drinkt prima en verder is het een heel tevreden kindje.

Yamuna doet het ook fantastisch evenzo als Yamman.

Wat een gelukkig ouders zijn het zo samen
Mevrouw oma, hoe is het met Yam's gezondheid? Hoe gaat het met de pijn in haar bekken?
Yamama hoe is het op de roze wolk? Ben je lekker aan het genieten?

Ik ben er potverdorie nog niet aan toe gekomen om dit hele topic door te lezen... maar heel erg bedankt voor alle felicitaties !

Op de momenten dat ik er "doorheen zat" in het ziekenhuis heb ik van veel forummers SMSjes gekregen, heeft me zo goed gedaan !

Momenteel heb ik het nog erg druk met het verwerken van afgelopen week, en heb mezelf een forumverbod gegeven zodat ik ook echt aan mn rust toekom.

Met de bekkeninstabiliteit gaat het beter dan verwacht. Ik heb de rolstoel in huis bijna niet meer nodig, maar dan moet ik me wel rustig houden en niet teveel willen doen.

Ons poppedijntje is echt een model kindje, zo zoet !

Ze laat ons lief slapen 's nachts, komt eenmaal voor de voeding en slaapt daarna rustig verder.

Tegen al mijn verwachtingen in verloopt de borstvoeding zo goed als vlekkeloos, ik had gedacht dat dat toch wat meer tijd nodig zou hebben.

Oooh Yam, wat een beauty!!

Geniet ervan!
Wat is ze mooooooooooooooooooi Yam!

668, the neighbour of the Beast
Wat een schatteke, wat een cadeautje

Geniet van de kraamtijd en rust lekker uit!
quote:Vinyl schreef op 10 januari 2009 @ 22:04:

Oooh Yam, wat een beauty!!

Geniet ervan!

jaaahaaaaa... het dúúrt even voor je zo iets moois af hebt

maar na twee-en-veertig-en-een-halve-week dan héb je wel wat !
Na, je hebt dr mooi afgemaakt enzo hoor Yam. Goed je best op gedaan. Komt door die twee extra weken zeker?
668, the neighbour of the Beast
Ach gut, wat een pupke . Doe het lekker rustig aan Yamuna en geniet van alles, het forum loopt niet weg!
je avatar klopt helemaal maar nog incompleet, you are crafty, you make beautiful girls! En dat zeg ik (!)

ps: op deze zit een krasje, heb je de bon nog?
quote:Yamuna schreef op 10 januari 2009 @ 22:11:

[...]

jaaahaaaaa... het dúúrt even voor je zo iets moois af hebt

maar na twee-en-veertig-en-een-halve-week dan héb je wel wat ! Nou ja ze was het wachten waard,je mag met recht trots zijn op zo'n mooi kindje
Yam, fijn dat het goed gaat en mooi poppie hoor!
quote:Carlice schreef op 10 januari 2009 @ 22:14:

je avatar klopt helemaal maar nog incompleet, you are crafty, you make beautiful girls! En dat zeg ik (!)

ps: op deze zit een krasje, heb je de bon nog?
Mooi eindresultaat Yam! Echt prachtig, de moeite van het wachten waard lijkt me
Ach wat een lieverdje, Yamuna. *smelt*

Doe lekker rustig aan hoor! Ik vind dat die Nederlandse vrouwen altijd veel te stoer willen doen maar mens meier, je hebt fukkeduk een heel mens op de wereld gezet. Take a break zeg ik dan.

Aggossie, wat een scheetje!! Gefeliciteerd!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
wat een poppeke lieve yamuna.......en wat bijzonder om je nu als mama te 'horen praten'......heel mooi, zo gegund en tof om te lezen!

Liefs Soof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven