yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
donderdag 15 januari 2009 om 08:01
Het heeft me 4 uur aan eengesloten gekost om dit topic door te lezen.
De nodige tissies om de tranen te vangen, oprecht ontroert door zoveel betrokkenheid en medeleven ...
Dit topic wat ik als "grapje" opende ... kreeg een heel eigen leven....
Alle pagina's ga ik in een word bestand zetten en uitprinten ...
zo heeft daantje een heel boekwerk om te lezen als ze later groot is
De nodige tissies om de tranen te vangen, oprecht ontroert door zoveel betrokkenheid en medeleven ...
Dit topic wat ik als "grapje" opende ... kreeg een heel eigen leven....
Alle pagina's ga ik in een word bestand zetten en uitprinten ...
zo heeft daantje een heel boekwerk om te lezen als ze later groot is
donderdag 15 januari 2009 om 09:37
Dat is echt een heel leuk idee,zeg. Het uitprinten en er een boekwerk van maken!! Leuk om later te lezen dat er zoveel mensen bij je geboorte en het begin van je leven 'betrokken' waren en mee leefden. Ik hoop voor Daniëlle dat ze mag opgroien tot een vrolijke gelukkige meid en een fijn leven krijgt. Ze heeft al veel geluk dat ze in een liefdevolle familie opgroeit!!
vrijdag 16 januari 2009 om 08:02
vrijdag 16 januari 2009 om 10:24
quote:toetyfroety schreef op 16 januari 2009 @ 09:23:
Leuke foto's, Boedha staat er ook leuk op
Krijgt Daniëlle al likjes?
boedha heeft strenge training gehad vroeger .. dus hij likt niet
niet aan je hand en niet over je gezicht. en ik moet je zeggen dat ik een niet likkende hond erg prettig vind. ik gruwel van honden die kindergezichtjes aflebberen
Leuke foto's, Boedha staat er ook leuk op
Krijgt Daniëlle al likjes?
boedha heeft strenge training gehad vroeger .. dus hij likt niet
niet aan je hand en niet over je gezicht. en ik moet je zeggen dat ik een niet likkende hond erg prettig vind. ik gruwel van honden die kindergezichtjes aflebberen