Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
vrijdag 30 december 2016 om 23:42
zaterdag 31 december 2016 om 09:14
quote:Sosa85 schreef op 30 december 2016 @ 23:03:
Ja! We hebben al een meisjesnaam haha. Alleen nog geen jongensnaam, dat vind ik zó lastig... vond ik bij onze zoon al lastig laat staan dat ik nu een tweede moet bedenken
Bij ons is het omgekeerd. Voor een jongen hebben we twee namen voor een meisje geen enkele.
Wordt het in Nederland vaak gedaan, thuis bevallen? Hier eigenlijk niet. Nicht deed het wel maar dat is eerder een uitzondering.
Gaat alles daar goed in Australië?
Welk weer is het daar eigenlijk?
Piep, heb je nog iets gehoord van je mama of ga je dat contact eerder op een laag pitje zitten?
We gaan hier volgende week aan de kamer beginnen. We willen een beetje positief doen.
Ja! We hebben al een meisjesnaam haha. Alleen nog geen jongensnaam, dat vind ik zó lastig... vond ik bij onze zoon al lastig laat staan dat ik nu een tweede moet bedenken
Bij ons is het omgekeerd. Voor een jongen hebben we twee namen voor een meisje geen enkele.
Wordt het in Nederland vaak gedaan, thuis bevallen? Hier eigenlijk niet. Nicht deed het wel maar dat is eerder een uitzondering.
Gaat alles daar goed in Australië?
Welk weer is het daar eigenlijk?
Piep, heb je nog iets gehoord van je mama of ga je dat contact eerder op een laag pitje zitten?
We gaan hier volgende week aan de kamer beginnen. We willen een beetje positief doen.
zaterdag 31 december 2016 om 09:16
quote:Fiep- schreef op 30 december 2016 @ 23:42:
We praten er af en toe wel eens over maar hebben allebei het gevoel dat we nog even willen wachten voor de échte brainstorm tot we het geslacht weten:) Op één of andere manier lijkt het alsof het dan minder speculatief gaat zijn en we ook beter zullen voelen welke naam juist is. Ofzoiets:D
Dat denken we ook een beetje, alle toch voor de meisjesnaam. Nog geen zorgen maken want mss wordt het wel een jongen. Maar dat zullen we nog zien e...
Vriendin is er meer en meer van overtuigd dat het een meisje gaat worden!
We praten er af en toe wel eens over maar hebben allebei het gevoel dat we nog even willen wachten voor de échte brainstorm tot we het geslacht weten:) Op één of andere manier lijkt het alsof het dan minder speculatief gaat zijn en we ook beter zullen voelen welke naam juist is. Ofzoiets:D
Dat denken we ook een beetje, alle toch voor de meisjesnaam. Nog geen zorgen maken want mss wordt het wel een jongen. Maar dat zullen we nog zien e...
Vriendin is er meer en meer van overtuigd dat het een meisje gaat worden!
zaterdag 31 december 2016 om 12:47
Wij hebben de namen al wel. We hadden ze al voordat ik uberhaupt zwanger was de jongensnaam komt echt heel weinig voor, niet dat we het daarop hebben uitgekozen hoor, maar we hoorden die naam tijdens een tv-serie en vonden hem allebei mooi De meisjesnaam had mijn vriend gedroomd en bij mij stond die ook in het lijstje dus waren we er snel uit
zaterdag 31 december 2016 om 13:57
Leuke naam sosa! Wij hebben een lijstje met 4 jongens en 4 meisjes namen die we allebei leuk vinden maar nog geen naam gekozen. Hebben we nog even de tijd voor dus heb ik geen haast mee! Ik denk dat zodra we weten of het een jongen of meisje is we er beter over na gaan denken.
Nog een paar uurtjes en dan gaan we het nieuws aan onze vrienden vertellen eindelijk!
Hebben jullie leuke plannen voor vanavond/vanacht?
Nog een paar uurtjes en dan gaan we het nieuws aan onze vrienden vertellen eindelijk!
Hebben jullie leuke plannen voor vanavond/vanacht?
zaterdag 31 december 2016 om 14:12
zondag 1 januari 2017 om 02:22
Gelukkig nieuw jaar allemaal!
Ik ben net thuis van een feestje bij vrienden. Zo lekker even onder een warme douche en dan naar bed.
We hebben het ook tegen onze vrienden verteld vanavond. Sommigen hadden al een vermoeden maar ze waren allemaal super blij voor ons heel de wereld mag het nu weten dus ik zet morgen nog een berichtje op Facebook dat iedereen die het nog niet wist het dan weet!
Slaap lekker!
Ik ben net thuis van een feestje bij vrienden. Zo lekker even onder een warme douche en dan naar bed.
We hebben het ook tegen onze vrienden verteld vanavond. Sommigen hadden al een vermoeden maar ze waren allemaal super blij voor ons heel de wereld mag het nu weten dus ik zet morgen nog een berichtje op Facebook dat iedereen die het nog niet wist het dan weet!
Slaap lekker!
zondag 1 januari 2017 om 09:44
Een gelukkig nieuwjaar en xe gaan voor allemaal gezonde baby's!
Hier knop helemaal omgedraaid. Idee van een zoontje losgelaten en nu helemaal klaar voor een meisje. Gisteren al een beetje nagedacht over namen en we hebben er nu enkele maar nog geen WoW.
Straks gaan we het aan mijn kant van de familie gaan vertellen. Dan weet iedereen het en gaan we het op Facebook plaatsen denk ik.
Geniet nog van de eerste dag van het jaar!
Hier knop helemaal omgedraaid. Idee van een zoontje losgelaten en nu helemaal klaar voor een meisje. Gisteren al een beetje nagedacht over namen en we hebben er nu enkele maar nog geen WoW.
Straks gaan we het aan mijn kant van de familie gaan vertellen. Dan weet iedereen het en gaan we het op Facebook plaatsen denk ik.
Geniet nog van de eerste dag van het jaar!
zondag 1 januari 2017 om 09:48
zondag 1 januari 2017 om 10:05
Wij hebben het vd week op Facebook gezet. Daarvoor wist iedereen die het 'moest' weten het al (vrienden, familie).
Mijn werkgever wist het al vanaf 7 weken zwanger omdat ik ziek thuis ben. Man heeft het vorige week op zijn werk verteld.
Zou idd een beetje lullig zijn als je werkgever er op die manier achter moet komen
Mijn werkgever wist het al vanaf 7 weken zwanger omdat ik ziek thuis ben. Man heeft het vorige week op zijn werk verteld.
Zou idd een beetje lullig zijn als je werkgever er op die manier achter moet komen