Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 1 januari 2017 om 04:57
Ik vraag me heel erg af, hoe gaan ze The Mist verfilmen? Daar komt een serie van, kan iemand tippen aan die acteur uit de film?
De film special effects waren best slecht (voor die tijd, maar het einde was zooooooo fucking goed).
The Mist - Ending
En hoe gaan ze The Dark Tower verfilmen?
Stephen King, dat moet iets moois worden toch?
Please maak het iets goeds en geen cheapy Under the Dome.
Ik hou mijn hart vast, hoe kan je dat soort boeken echt mooi verfilmen. Iemand kan dat toch?
De film special effects waren best slecht (voor die tijd, maar het einde was zooooooo fucking goed).
The Mist - Ending
En hoe gaan ze The Dark Tower verfilmen?
Stephen King, dat moet iets moois worden toch?
Please maak het iets goeds en geen cheapy Under the Dome.
Ik hou mijn hart vast, hoe kan je dat soort boeken echt mooi verfilmen. Iemand kan dat toch?
zondag 1 januari 2017 om 04:59
quote:Oakes schreef op 01 januari 2017 @ 04:36:
En deze, roddelen zorgt voor een positief groepsgevoel. http://www.mentaalsterker.nl/roddelen-2
Die zie ik nu pas. Ik heb er zo'n afkeer van.
Ik zie alleen de slechte kant van mensen als ze roddelen.
Niks goeds aan.
En deze, roddelen zorgt voor een positief groepsgevoel. http://www.mentaalsterker.nl/roddelen-2
Die zie ik nu pas. Ik heb er zo'n afkeer van.
Ik zie alleen de slechte kant van mensen als ze roddelen.
Niks goeds aan.
zondag 1 januari 2017 om 08:10
Och het forumgeweten heeft het nieuwe jaar al ingeluid.
Ik vind zeiken over kutmuziek of domme tv programma's of domme trol TO's gewoon fijn trouwens. Denk niet dat dat veranderd in 2017.
Denk echt als een bepaalde social media je tegen gaat staan je gewoon er mee moet stoppen. FB stoppen was een verademing. Tip voor Cas.
Ik vind zeiken over kutmuziek of domme tv programma's of domme trol TO's gewoon fijn trouwens. Denk niet dat dat veranderd in 2017.
Denk echt als een bepaalde social media je tegen gaat staan je gewoon er mee moet stoppen. FB stoppen was een verademing. Tip voor Cas.
zondag 1 januari 2017 om 09:04
quote:Fee-de-Goede schreef op 01 januari 2017 @ 08:10:
Denk echt als een bepaalde social media je tegen gaat staan je gewoon er mee moet stoppen. FB stoppen was een verademing. Tip voor Cas. 'ik hou van positiviteit en love for everyone en hier een linkje... Nee niet voor jou want jij bent achterbaks'
Denk echt als een bepaalde social media je tegen gaat staan je gewoon er mee moet stoppen. FB stoppen was een verademing. Tip voor Cas. 'ik hou van positiviteit en love for everyone en hier een linkje... Nee niet voor jou want jij bent achterbaks'