Al een minnaar, graag ook gewone vriend ernaast. Kan dat?
zondag 11 januari 2009 om 00:02
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een getrouwde man. Het ziet ernaar uit dat dit een duurzaam gebeuren gaat worden (hoe en wat doet er nu even niet toe) maar ik mis natuurlijk de typische dingen van een normale relatie: bij elkaar kunnen slapen, samen over straat kunnen gaan zonder de angst betrapt te worden, samen de feestdagen vieren, enz.
Nu ben ik dus op zoek naar iemand die het niet erg vindt om mij te moeten delen. Wat mij betreft mag hij er ook een ander op na houden, als hij maar aan bovengenoemde behoeften kan voldoen. Is dit eigenlijk een reeële wens of ben ik op zoek naar een speld in een hooiberg?
Nu ben ik dus op zoek naar iemand die het niet erg vindt om mij te moeten delen. Wat mij betreft mag hij er ook een ander op na houden, als hij maar aan bovengenoemde behoeften kan voldoen. Is dit eigenlijk een reeële wens of ben ik op zoek naar een speld in een hooiberg?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
zondag 11 januari 2009 om 00:07
Wél als je het niet erg vindt dat jij in het leven van " diemetjeoverstraatwilt " ook geen nummer 1 bent .
Dan kun je , zoals dat vandaag de dag schijnt te heten , een SexVriendje PLUS zoeken .
Die kan dan ook een tweede ( of derde , of .... ) er op nahouden voor als jij bij dienietmetjeoverstraatwil bent .
Dan kun je , zoals dat vandaag de dag schijnt te heten , een SexVriendje PLUS zoeken .
Die kan dan ook een tweede ( of derde , of .... ) er op nahouden voor als jij bij dienietmetjeoverstraatwil bent .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 11 januari 2009 om 00:08
Misschien is dit voor sommigen een reeële wens, maar ik denk niet dat je veel van die sommigen tegen gaat komen. Sowieso begin je dan meteen een relatie als zijnde open-relatie en dan heb je de stevige basis nog helemaal niet.
Mij klinkt het onmogelijk in de oren. Ik ga verder niet reageren op het feit dat je een relatie hebt met een getrouwde man, dat doet hier namelijk niet ter zake lijkt me. Maar wil hij jou ook delen? Vaak zie je toch dat alleen de vreemdganger vreemd mag gaan, maar dat van de andere partij trouw wordt geëist.
Mij klinkt het onmogelijk in de oren. Ik ga verder niet reageren op het feit dat je een relatie hebt met een getrouwde man, dat doet hier namelijk niet ter zake lijkt me. Maar wil hij jou ook delen? Vaak zie je toch dat alleen de vreemdganger vreemd mag gaan, maar dat van de andere partij trouw wordt geëist.
zondag 11 januari 2009 om 00:09
Kennelijk is dienietmetjeoverstraatwil in jouw ogen DE GROTE LIEFDE . En............ jij niet de zijne . Triest ........ Maar je zoekt dus opvulling voor de tijd dat DNMJOSW niet kan ? Probeer het eens op een erotische datingsite , die zijn vaak al wat meer openminded . ( Of pretenderen dat te zijn )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 11 januari 2009 om 00:10
zondag 11 januari 2009 om 00:16
Idd BGB, als je iemand anders zoekt met het idee van 'ik wil eigenlijk die ander, maar die kan alleen voor de seks, dus ik zoek er maar wat bij' dan zul je waarschijnlijk weinig kans maken.
Zoek je een serieuze relatie met iemand die het niet erg vindt dat je met iemand anders sekst, dan heb je meer kans.
Zoek je een serieuze relatie met iemand die het niet erg vindt dat je met iemand anders sekst, dan heb je meer kans.

zondag 11 januari 2009 om 00:17
Dus, als ik het goed begrijp; je hebt een getrouwde lover, die wil je houden, ook als je iemand anders tegenkomt. Een 'gewone' vriend die jou wel wil delen en met wie je Lingo kijkt en met wie je boerenkool eet op dinsdag.
Misschien een rare voorstelling van zaken maar daar gaat het dus op neerkomen. Iemand voor jezelf en iemand om te delen.
Er zijn vast mannen die met meerdere vrouwen een relatie willen hebben, tegelijk, die zijn er. Maar of dat dan iemand wordt met wie je een gewone relatie hebt, terwijl je er nog een man on the side bij hebt. Ik denk dat dat zoeken wordt.
Heb je al een add op een relatiesite gezet? Ik zou het gewoon vragen. Kijken wat voor mannen er reageren.
Misschien een rare voorstelling van zaken maar daar gaat het dus op neerkomen. Iemand voor jezelf en iemand om te delen.
Er zijn vast mannen die met meerdere vrouwen een relatie willen hebben, tegelijk, die zijn er. Maar of dat dan iemand wordt met wie je een gewone relatie hebt, terwijl je er nog een man on the side bij hebt. Ik denk dat dat zoeken wordt.
Heb je al een add op een relatiesite gezet? Ik zou het gewoon vragen. Kijken wat voor mannen er reageren.
zondag 11 januari 2009 om 00:22
zondag 11 januari 2009 om 00:22
Hm, interessant, al die hele verschillende meningen.
@ Bianca: Twee grote liefdes, dat kan toch ook? Voor de GM ben ik een van de twee, hij wil een huwelijk van 30 jaar niet zomaar overboord gooien en ik begrijp dat helemaal. Zelf ben ik ook de jongste niet meer en ik denk dat ik dankzij mijn levenservaring creatiever en opener met relaties kan omgaan dan toen ik in de 20 of 30 was. Maar ik moet dus op zoek naar een seksvriend-plus, begrijp ik.
@ Bianca: Twee grote liefdes, dat kan toch ook? Voor de GM ben ik een van de twee, hij wil een huwelijk van 30 jaar niet zomaar overboord gooien en ik begrijp dat helemaal. Zelf ben ik ook de jongste niet meer en ik denk dat ik dankzij mijn levenservaring creatiever en opener met relaties kan omgaan dan toen ik in de 20 of 30 was. Maar ik moet dus op zoek naar een seksvriend-plus, begrijp ik.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)

zondag 11 januari 2009 om 00:33
Het zal wat van je incasseringsvermogen vragen denk ik. Van het zijne ook trouwens. Maar het hangt er ook vanaf wat je zoekt bij de niet getrouwde minnaar.
Iemand vinden die met jou alles deelt, zijn leven dus en daarbij een minnaar voor jou, ze lijken me niet dikgezaaid maar daar kan ik naast zitten.
Zou jij het een punt vinden als jouw gewone vriend er dan een minnares bij heeft nog? Dat lijkt mij organisatorisch dan weer een probleem.....
Iemand vinden die met jou alles deelt, zijn leven dus en daarbij een minnaar voor jou, ze lijken me niet dikgezaaid maar daar kan ik naast zitten.
Zou jij het een punt vinden als jouw gewone vriend er dan een minnares bij heeft nog? Dat lijkt mij organisatorisch dan weer een probleem.....