Al een minnaar, graag ook gewone vriend ernaast. Kan dat?

11-01-2009 00:02 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een getrouwde man. Het ziet ernaar uit dat dit een duurzaam gebeuren gaat worden (hoe en wat doet er nu even niet toe) maar ik mis natuurlijk de typische dingen van een normale relatie: bij elkaar kunnen slapen, samen over straat kunnen gaan zonder de angst betrapt te worden, samen de feestdagen vieren, enz.

Nu ben ik dus op zoek naar iemand die het niet erg vindt om mij te moeten delen. Wat mij betreft mag hij er ook een ander op na houden, als hij maar aan bovengenoemde behoeften kan voldoen. Is dit eigenlijk een reeële wens of ben ik op zoek naar een speld in een hooiberg?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
quote:Eowynn_ schreef op 11 januari 2009 @ 00:16:

Idd BGB, als je iemand anders zoekt met het idee van 'ik wil eigenlijk die ander, maar die kan alleen voor de seks, dus ik zoek er maar wat bij' dan zul je waarschijnlijk weinig kans maken.

Zoek je een serieuze relatie met iemand die het niet erg vindt dat je met iemand anders sekst, dan heb je meer kans.Het gaat om de tweede optie, niet om iemand om alleen maar boerenkool mee te eten.
quote:Graaggedaan schreef op 11 januari 2009 @ 00:09:

In zoverre vind ik reeël dat ik zelf wel zo´n positie zou kunnen accepteren als ik verliefd zou zijn. Hecht niet zo aan seksuele trouw, wel aan eerlijkheid en alles kunnen vertellen.maar hij durft niet met je over straat?
quote:Graaggedaan schreef op 11 januari 2009 @ 00:34:

[...]

Het gaat om de tweede optie, niet om iemand om alleen maar boerenkool mee te eten.

Nee, he he, die vriend is voor zeg maar 'alles' toch? Dus voor de boerenkool én de Lingo en de seks en die moet het dan niet erg vinden dat je er een vriendje bij hebt.

Ik zou eens gaan neuzen bij de datingsites. Al was het maar om er over in gesprek te gaan met de doelgroep die het eigenlijk aangaat, deze vraag; mannen.
Fullhouse, die vraag was te verwachten. Het is mijn taak niet om zijn vrouw in te lichten, dat moet hij zelf doen. Dat hij dit liever niet doet is niet zozeer omdat hij bang is dat zij meteen een scheiding zal aanvragen maar omdat hij haar de directe confrontatie met zijn verhouding wil besparen, zijn vrouw wéét eigenlijk wel dat hij seks buiten de deur zoekt maar wil er niet op een directe manier mee worden geconfronteerd. Zij kan om diverse redenen zijn hoge seksdrive niet meer beantwoorden en hij heeft geen zin de rest van zijn leven te moeten masturberen. Eigenlijk gaat het om een uit de hand gelopen sekscontact, het blijkt geestelijk te goed te klikken en er is een diepere band ontstaan. Eigenlijk zit ik daar moreel veel meer mee in mijn maag dan met de buitenechtelijke seks.
De tip van de datingsites is niet eens zo slecht, ik zou een soort enquete kunnen houden op een Nederlandse site (woon zelf in Spanje, moet dus in een andere vijver vissen) en met de verkregen antwoorden mijn voordeel kunnen doen.
Is het geen optie om wel goeie vrienden te zijn zonder die goeie buitenechtelijke sex ? misschien dat zijn vrouw dat wel trekt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Op de lange duur is vriendschap zonder seks eventueel een optie maar in die fase zitten we nog lang niet, gaat op dit moment niet lukken, we moeten nog uitrazen. Zelf heb ik mijn gevoelens enigszins onder controle maar hij is smoorverliefd en wil juist WEL met mij gearmd over straat lopen (doet dit soms ook) maar vindt dit niet verstandig (dorpsgemeenschap, iedereen kent hem).
BGB, uit TO's verhaal maak ik op dat hij dan die sex wel elders zoekt (en daardoor wellicht de 'vriendschap' met TO ook verwaterd?) Daar was het iig om te doen, zijn libido bevredigen.

mosterdverhaal
Pluk, ik begrijp je redenering maar zo simpel ligt het allemaal niet. Hij zegt dat hij vroeger heel veel one- of few-night-stands gehad maar slechts zelden één keer een buitenechtelijke verhouding met liefdesgevoelens - ik ben de tweede - en ik heb geen redenen om aan de waarheid te twijfelen (ik zie je al denken: jaja, dat zegt hij tegen allemaal). Soms denk ik: ik begin gewoon iets met een ander en zie wel hoe het loopt en als diegene eist dat ik GM dump dan doe ik dat gewoon maar dat vind ik dan weer niet eerlijk tegenover GM.
Eeerlijk , eerlijk , eerlijk .............het is ook niet helemaal eerlijk om te verwachten dat jij je leven " on hold " zet en alle feestdagen alleen bent en je eigen vuilisbak buiten zet enzo . Toch ?

Vrienden blijven kan - waarschijnlijk - altijd .

Maar om voor een Vreselijke Lekkere Neuk nou álles te laten schieten lijkt me ook nogal zonde .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar als we het dan toch over eerlijk zijn hebben, wat vond je van mijn andere vraag? Zou het niet kunnen dat als je een écht leuke vent, met alles dr op en dr an, en ook nog es single, tegenkomt.... je helemaal niet meer zo geinteresseerd bent in (sex met) minnaar?
quote:Graaggedaan schreef op 11 januari 2009 @ 00:43:

Fullhouse, die vraag was te verwachten. Het is mijn taak niet om zijn vrouw in te lichten, dat moet hij zelf doen. Dat hij dit liever niet doet is niet zozeer omdat hij bang is dat zij meteen een scheiding zal aanvragen maar omdat hij haar de directe confrontatie met zijn verhouding wil besparen, zijn vrouw wéét eigenlijk wel dat hij seks buiten de deur zoekt maar wil er niet op een directe manier mee worden geconfronteerd. Zij kan om diverse redenen zijn hoge seksdrive niet meer beantwoorden en hij heeft geen zin de rest van zijn leven te moeten masturberen.

Dus jij bent alternatief voor masturbatie?

Eigenlijk gaat het om een uit de hand gelopen sekscontact, het blijkt geestelijk te goed te klikken en er is een diepere band ontstaan.

Je zegt dat je hecht aan eerlijkheid, toch wil je voor je getrouwde minnaar meedoen aan het grote leugenspel, uiteindelijk is dat een leugen voor jezelf.

Eigenlijk zit ik daar moreel veel meer mee in mijn maag dan met de buitenechtelijke seks.

Je zit met die "diepe band" in je maag? Waarom dan? Het is blijkbaar iets wat jij voelt maar hij niet, hij vindt het in ieder geval niet "diep" genoeg om te kiezen voor jou. Je zit op de tweede rang, en dit voelt niet goed voor jou, daarom wil je een ander vriendje erbij. Het is net alsof er brand is in de slaapkamer, jij ziet dat er brand is en je denkt, goh da's niet leuk, en je verplaatst je naar de badkamer, totdat dat niet meer houdbaar is dan moet je de trap af, naar de huiskamer, keuken schuur etc. En ondertussen fikt je huis onder je voeten af. Ik zeg, meid, je moet echt de brandweer bellen want je houdt jezelf grandioos voor de gek!
quote:Graaggedaan schreef op 11 januari 2009 @ 01:11:

Pluk, ik begrijp je redenering maar zo simpel ligt het allemaal niet. Hij zegt dat hij vroeger heel veel one- of few-night-stands gehad maar slechts zelden één keer een buitenechtelijke verhouding met liefdesgevoelens - ik ben de tweede - en ik heb geen redenen om aan de waarheid te twijfelen (ik zie je al denken: jaja, dat zegt hij tegen allemaal). Soms denk ik: ik begin gewoon iets met een ander en zie wel hoe het loopt en als diegene eist dat ik GM dump dan doe ik dat gewoon maar dat vind ik dan weer niet eerlijk tegenover GM.

O, nee hij heeft dus al vaker naar dit soort alternatieven gegrepen.

Vraag jezelf eens eerlijk af of je niet liever wilt dat hij voor jou kiest en dat jullie samen oud en gelukkig worden. Ik lees die wens namelijk in al jou berichten schreeuwend tussen de regels door. Realiseer je goed dat dit niet gaat lukken met deze man.
Misschien moet je eerst eens nadenken over wat je zélf eigenlijk te bieden hebt.

Een vrouw die niet van plan is om haar getrouwde minnaar op te geven en van een aanstaande partner verwacht dat hij haar wel de normale zaken geeft die bij een standaard relatie horen.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meeste mannen daar niet veel voor zullen voelen, maar ik kan me natuurlijk vergissen...
quote:Bronny schreef op 11 januari 2009 @ 01:44:

Misschien moet je eerst eens nadenken over wat je zélf eigenlijk te bieden hebt.

Een vrouw die niet van plan is om haar getrouwde minnaar op te geven en van een aanstaande partner verwacht dat hij haar wel de normale zaken geeft die bij een standaard relatie horen.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meeste mannen daar niet veel voor zullen voelen, maar ik kan me natuurlijk vergissen...En hoe aantrekkelijk kan een man zijn die dat wel ziet zitten?
dat jullie zo een fake topice geloven, ligt er een beetje te dik op
och een getrouwde minnaar en een vriend die er ook een minares op na houdt, Die dan natuurlijk ook een andere vriend erbij mag, net als de vrouw van minnaar 1. Maak gezellig kennis met elkaar en je zit geen een kerst meer alleen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
je doet het dus eigenlijk precies andersom. Eerst relatie met je minnaar en dan een vriend zoeken. Het liefst iemand die op dezelfde manier als jij in een relatie staat. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een bestendige relatie met iemand op kunt bouwen terwijl je verliefd bent op iemand anders.

Stel je voor dat je in de date-fase zit en je minnaar wil je zien. Zet je dan je date opzij? Heel lastig lijkt me dit.
quote:Graaggedaan schreef op 11 januari 2009 @ 01:11:

Pluk, ik begrijp je redenering maar zo simpel ligt het allemaal niet. Hij zegt dat hij vroeger heel veel one- of few-night-stands gehad maar slechts zelden één keer een buitenechtelijke verhouding met liefdesgevoelens - ik ben de tweede - en ik heb geen redenen om aan de waarheid te twijfelen (ik zie je al denken: jaja, dat zegt hij tegen allemaal). Soms denk ik: ik begin gewoon iets met een ander en zie wel hoe het loopt en als diegene eist dat ik GM dump dan doe ik dat gewoon maar dat vind ik dan weer niet eerlijk tegenover GM.Hilárische reactie. Goed begin van de dag!
Nou, ik geef je weinig kans (zeg niet dat het onmogelijk is). De meeste mannen willen voor beschikbare seks, en nemen de 'boerenkool met worst & lingo' op de koop toe. Nu heb jij geen beschikbare seks (want die gaat naar die andere vent) en blijft er alleen het op de koop toe deel over...

Dusse, veel succes!
Eens met jou Student.

Wat je waarschijnlijk gaat krijgen is nóg een seksvriend, waar je op andere dagen dan met je getrouwde minnaar mee afspreekt. Een volwaardige partner die jou, ook het begin van de relatie, waarin je stapelverliefd bent, moet delen met een andere man, die er al was, die niet weg zal gaan, die hij vanaf het begin zal moeten dulden....ik denk dat het inderdaad een speld in een hooiberg gaat worden.
Pfff...wat lijkt me dit vermoeiend zeg..

Daarnaast kansloos.

Veel succes.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zoek een beste homo-vriend, die single is. Ook leuk. En niet meer eenzaam met Kerst.
een "gewone vriend" zoek je? maar hij moet aan de eisen die jij aan een relatie stelt voldoen?

Knappe meid als je een vent vindt hoor...
Ik vind het nogal...uh... veel om te willen......maar goed,wie ben ik.Mijn ervaring(5jaar relatie getrouwde man) is dat die GM je NIET wil delen,wat ie nu ook zegt of doet.Ik ging ook op zoek naar vriendjes waar ik mee over straat kon,naar een relatie die niet alleen in mijn slaapkamer bestond,maar zogauw GM hierachter kwam,zag ik hem maanden niet.Zo gauw GM wist dat ik weer single was,stond ie weer op de stoep,dus denk niet dat je plan enige kans van slagen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven