Wat ga jij vandaag doen?

01-01-2017 13:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk film en verder weinig...
Volgens mij zit je nu op het viva forum, of ik moet het verkeerd lezen..

Wat wasjes draaien, en in de droger stoppen.
Sherlock kijken! 21.30 op BBC1/BBCFirst.
Mijn beste vriendin is nu met haar peuter onderweg naar mij, ze komen even gezellig langs. Verder de was doen en afhaal-Chinees eten vanavond. O ja en stofzuigen.
Was draaien, kattenbak schoonmaken en luieren!
quote:MollyHooper schreef op 01 januari 2017 @ 14:00:

Sherlock kijken! 21.30 op BBC1/BBCFirst.

Yes, dit ga ik ook doen. Zo'n zin in!

Verder al bij familie langs geweest om een goed nieuw jaar toe te wensen. De rest van de dag blijf ik lekker thuis.
Mijn favoriete kleur is glitter
Sherlock!!!! Verder genieten van t feit dat we eindelijk n keer de hele dag en avond thuis zijn als gezin.
Ik ben net wakker en ga straks de puinhoop die ik in onze straat heb veroorzaakt opruimen.
ladi-dadi fucking everybody..
Ik ben de was aan het doen en een beetje forumen.

Dadelijk gaan de kinderen en ik een spelletje mens erger je nieten
Ik moet echt even naar de supermarkt en daar heb ik zo ontzettend geen zin in. Dus zo snel heen en weer en dan weer luieren.
quote:-Isa- schreef op 01 januari 2017 @ 14:09:

Ik moet echt even naar de supermarkt en daar heb ik zo ontzettend geen zin in. Dus zo snel heen en weer en dan weer luieren.Daar zou ik idd ook totaal geen zin in hebben, ben blij dat ik er niet perse uit hoef vandaag
Vanmorgen de caravan aangehaakt en inmiddels staan we lekker op de camping. Ik zit al te borrelen.
Net gedouched en zo even naar mijn oma om haar een gelukkig nieuwjaar te wensen. De rest van de familie zal er ook wel zijn. Gezellig!!

Daarna op de bank en vroeg naar bed. Om 5 uur naar bed gaan was toch wel heftig.

O, en geen drank en geen vlees vandaag
Ik kijk series en forum.

Verder niks
Het vorige seizoen van Sherlock kijken, beetje creatief doen en vanavond klaar zitten voor de nieuwe aflevering!
Tjezus, wat vals
Ik gazo werken.
Luieren en uitbuiken ,beetje netflixen dus
Niet veel... Net gedoucht en nu forummen en lezen. Kinderen hebben een game uurtje straks komt schoonmoeder even langs. Heerlijk lui dagje ...
Gisteren heb ik met oudste kind al zijn (fantasie-) Lego-bouwsels afgebroken en netjes uitgesorteerd, vandaag zijn we samen álle sets conform bouwbeschrijving aan het opbouwen. Pfoeh, hij heeft meer Lego dan ik in gedachten had toen ik hem beloofde dat we op nieuwjaarsdag alles gingen bouwen . Maar het wordt een mooie stad!

Heel gezellig zo samen! Af en toe even oliebollenpauze
Ik hou pyjamadag. Oftewel: ik wissel lezen, tv kijken en kleuren met elkaar af. Dit onder begeleiding van veel kopjes thee en af en toe een oliebol. Vanavond eet ik waarschijnlijk broodjes kroket of iets van thuisbezorgd.

Heb wel heel dapper m'n beddengoed afgehaald en m'n matras gekeerd.
Hier een jarige man dus straks een huis vol bezoek. Ik denk dat we maar chinees halen ofzo. En vanavond op tijd het bed in, want morgen gaan de wekkers weer om 6 uur.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Vannacht feest bij ons thuis gehad, dus vriend en ik aan de poets vanmorgen. Nu net heeft vriend gedweild, dat is nu aan het drogen en dan is alles weer lekker schoon. Zet straks allemaal lekkere hapjes op tafel die overgebleven zijn en een filmpje aan en dan lekker op de bank ploffen samen en uitbrakken.

O ja, avondeten wordt thuisbezorgd. Heerlijk!
Studeren, over 27 dagen begint m'n cursus en de basis ben ik zelf aan het doen. Dat betekent de komende weken flink aan de zelfstudie
quote:-Isa- schreef op 01 januari 2017 @ 14:09:

Ik moet echt even naar de supermarkt en daar heb ik zo ontzettend geen zin in. Dus zo snel heen en weer en dan weer luieren.

Supermarkt? Open? Op nieuwjaarsdag?

quote:Joni_de_tweede schreef op 01 januari 2017 @ 14:12:

Vanmorgen de caravan aangehaakt en inmiddels staan we lekker op de camping. Ik zit al te borrelen. Lekker! Blijven jullie lang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven