Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2017 @ 14:40:

[...]

Subtropen.Met allemaal glijbanen dan zeker.
Ik ga er volgend jaar zitten in de kerstvakantie. Ik zal jullie achteraf op de hoogte stellen, tenzij ik voor die tijd gepermaband ben.
quote:Star schreef op 01 januari 2017 @ 13:20:

[...]

Dan kan je je nog een keer vervelen en een trolltopic aanmaken natuurlijk.Ja klopt. Maar in 2013 had ze een vergelijkbaar topic, althans; als je dat leest dan is dit topic minder verrassend. Ik ben bang dat het echt is.
quote:Courage-- schreef op 01 januari 2017 @ 16:12:

[...]

Ja klopt. Maar in 2013 had ze een vergelijkbaar topic, althans; als je dat leest dan is dit topic minder verrassend. Ik ben bang dat het echt is. Yup.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:barbaracartland schreef op 01 januari 2017 @ 15:59:

Ik ga er volgend jaar zitten in de kerstvakantie. Ik zal jullie achteraf op de hoogte stellen, tenzij ik voor die tijd gepermaband ben.Dat kunnen je voorkomen hoor lieve Barb. Post niet een patatrecept waar het niet thuis hoort en wijs de forummers die op actueel iets racistisch posten er vooral niet op dat dat niet kan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Phaedra_ schreef op 01 januari 2017 @ 15:25:

[...]

Met allemaal glijbanen dan zeker.In bikini
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 januari 2017 @ 16:57:

[...]

In bikiniOok palmbomen?
quote:Phaedra_ schreef op 01 januari 2017 @ 16:58:

[...]

Ook palmbomen?Op het resort vast wel
Je bent zelf een theepot
Ik ben nog nooit in een subtropisch zwemparadijs geweest.
Waar gaat het over?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee!
Phae, ik zag dat je kwaad op me bent, ik wil je even laten weten dat dat andersom niet zo is.

Sorry als ik je pissed heb gemaakt.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 januari 2017 @ 14:38:

Liggen de Canarische eilanden in de tropen?Je vraagt je af hoeveel bagage je nodig hebt?
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2017 @ 17:08:

Waar gaat het over?In een flauwe bui las ik dat iemand in de tropen zit, op de canarische eilanden
Je bent zelf een theepot
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 01 januari 2017 @ 18:04:

[...]

Je vraagt je af hoeveel bagage je nodig hebt?Yup
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 januari 2017 @ 18:07:

[...]

YupRond de kerst lijkt me een warm vest best fijn. Bikini lijkt me wat fris met 18-21 graden. Tenzij je graag je man continu op wil geilen met stijve tepels.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 januari 2017 @ 17:49:

Phae, ik zag dat je kwaad op me bent, ik wil je even laten weten dat dat andersom niet zo is.

Sorry als ik je pissed heb gemaakt.

Weet je Leo, ik ben niet boos, omdat je het niet met mij eens bent en me hard vind posten.

Wat me wel echt raakt is dat jij instemt met dat ik vanuit een ivoren toren schrijf. En dat terwijl jij hier een van die paar op dit forum bent die wel beter weet. En waarschijnlijk ook nog wel vanuit welk gezichtspunt ik schrijf.
quote:Phaedra_ schreef op 01 januari 2017 @ 18:41:

[...]

Weet je Leo, ik ben niet boos, omdat je het niet met mij eens bent en me hard vind posten.

Wat me wel echt raakt is dat jij instemt met dat ik vanuit een ivoren toren schrijf. En dat terwijl jij hier een van die paar op dit forum bent die wel beter weet. En waarschijnlijk ook nog wel vanuit welk gezichtspunt ik schrijf.

Daar stem ik niet mee in.

Althans, dat was niet mijn opzet. Als ik die indruk heb gewekt dan spijt me dat.

Ik vond dat je nogal fel was terwijl Mona al een paar keer aangaf hoe het volgens haar zat en je er op een gegeven moment echt te veel bij haalde, qua gevolgen van haar uitspatting.

Maar je weet best dat ik je hoog heb zitten en je kijk op veel zaken serieus neem.

Maar ik herken ook veel in wat Monalisa schreef. Mijn geschiedenis is bij je bekend en ik zit dus óók niet uit mijn nek te kletsen.
Tsja, en ik zie dingen die gewoon niet kloppen. Maar dan ben ik weer hard en hysterisch, dus ben er wel klaar mee.
jullie kletsen allebei niet uit de nek. jullie kletsen beiden vanuit een ander perspectief. Het ene is niet meer waar dan het andere. het is heel druk in de ivoren torens maar jullie zitten daar niet, staan allebei gewoon met de beentjes op de grond, in de modder.
quote:Phaedra_ schreef op 01 januari 2017 @ 18:51:

Tsja, en ik zie dingen die gewoon niet kloppen. Maar dan ben ik weer hard en hysterisch, dus ben er wel klaar mee.

Heb ik niet gezegd.

Beide woorden zijn niet van mij afkomstig.
quote:S-Meds schreef op 01 januari 2017 @ 18:52:

jullie kletsen allebei niet uit de nek. jullie kletsen beiden vanuit een ander perspectief. Het ene is niet meer waar dan het andere. het is heel druk in de ivoren torens maar jullie zitten daar niet, staan allebei gewoon met de beentjes op de grond, in de modder.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 januari 2017 @ 18:55:

[...]

Heb ik niet gezegd.

Beide woorden zijn niet van mij afkomstig.Dat weet ik, maar daarom ga ik hier de discussie niet nog eens overdoen
quote:S-Meds schreef op 01 januari 2017 @ 18:52:

jullie kletsen allebei niet uit de nek. jullie kletsen beiden vanuit een ander perspectief. Het ene is niet meer waar dan het andere. het is heel druk in de ivoren torens maar jullie zitten daar niet, staan allebei gewoon met de beentjes op de grond, in de modder.Inderdaad.
quote:Phaedra_ schreef op 01 januari 2017 @ 18:56:

[...]

Dat weet ik, maar daarom ga ik hier de discussie niet nog eens overdoen

Nah ja, enniehoe, ik wilde het toch nog even zeggen.

Dat je het weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven