Geld & Recht alle pijlers

Buurt-ton postcode loterij

01-01-2017 18:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Weet iemand hoe het werkt met die buurt-ton als je alleen de cijfers goed hebt en niet de letters? Heb je dan ook (een kleinere) prijs? Het gaat om de nationale postcode loterij...

En zijn jullie in de prijzen gevallen met een loterij?
Zoals ik het lees wordt het bedrag verdeeld over de loten binnen de juiste, volledige postcode dus cijfers en letters. Bij alleen de goede cijfers vis je naast het net.
Er zijn 676 lettercombinaties mogelijk achter de cijfers van de postcode
Het aantal deelnemende huisnummers krijgt allen zijn deel van de prijs. Prijs wordt dus gedeeld.

En enkel bij volledig gelijke postcode dan in trekking bekend gemaakt volgens mij. Echter dit laatste weet ik niet volledig zeker.
Bij een buurt-ton moet je de letters ook goed hebben om iets te winnen, geen zgn troostprijzen dus. Bij de hoofdprijs wint de hele wijk (alleen de cijfers dus) de helft van de jackpot, de andere helft wordt verdeeld onder deelnemers in de winnende straat.
Pivot! PIVOT!!!
110 euro gewonnen bij de Oudejaarsloterij,80 euro winst
Ja een tientje met de oudejaarstrekking. Denk wel eens...als we al dat geld opgespaard hadden van 35 jaar iedere maand een staatslot kopen hadden we nu een hele leuke reis kunnen maken...maar ja...
Waarom voer je het niet in op de site? Meestal heb je niks dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven