Ervaring Dyson snoerloze stofzuiger
zondag 1 januari 2017 om 20:35
Denk erover na om een snoerloze Dyson stofzuiger te kopen voor de bovenverdiepingen.
Wie heeft em? Ben je tevreden? Hoe lang gaat de accu mee?
Zijn er andere goede minder bekende merken?
Snoerloos lijkt me gewoon handig voor alle treden in huis. Haat de accu lang genoeg mee om twee versiepingen te zuigen?
Wie heeft em? Ben je tevreden? Hoe lang gaat de accu mee?
Zijn er andere goede minder bekende merken?
Snoerloos lijkt me gewoon handig voor alle treden in huis. Haat de accu lang genoeg mee om twee versiepingen te zuigen?
zondag 1 januari 2017 om 20:50
quote:Bladiebladiebla2016 schreef op 01 januari 2017 @ 20:44:
Fantastisch!! Ben er zo blij mee. Ik denk dat de accu ongeveer 15 minuten mee gaat. Daar kom je best ver mee. Dat is twee keer mijn beneden verdieping. Je moet hem gewoon elke keer opladen na gebruik. Dan grijp je nooit mis.Wel eeg kort zeg! Hoe lang moet het opladen om die 15 minuten te kunnen doen? En wek model heb jij?
Fantastisch!! Ben er zo blij mee. Ik denk dat de accu ongeveer 15 minuten mee gaat. Daar kom je best ver mee. Dat is twee keer mijn beneden verdieping. Je moet hem gewoon elke keer opladen na gebruik. Dan grijp je nooit mis.Wel eeg kort zeg! Hoe lang moet het opladen om die 15 minuten te kunnen doen? En wek model heb jij?
zondag 1 januari 2017 om 20:55
zondag 1 januari 2017 om 21:00
Wij hebben hem voor het tussendoor zuigen wat regelmatig nodig is met 4 katten en twee kinderen van onder de 3. Vloer, speelkleed, bank even afzuigen als er een kt heeft gelegen of een koekje is gegeten. Voor de trap ook ideaal (scheelt een log apparaat tillen) maar als vervanger voor een gewone stofzuigen om goed te zuigen vind ik hem niet geschikt dan zuigt de gewone stofzuiger een stuk beter en echt schoon.
Ik vind hem tussen een kruimeldief en stofzuiger in zitten.
Ik vind hem tussen een kruimeldief en stofzuiger in zitten.
zondag 1 januari 2017 om 21:01
15 minuten daadwerkelijk stofzuigen is best veel hoor. Je moet hem ingedrukt houden dus als je wat opzij moet zetten gaat hij uit. Zoals ik al zei zuig er makkelijk twee keer de beneden verdieping mee. Opladen duurt niet lang. Hoe lang precies weet ik niet. Wij hebben een normale eengezinswoning, kudde kinderen en geen huisdieren.
Het grootste voordeel is dat je niet iets achter je aan hoeft te slepen. Dit werkt veel sneller. Je pakt hem daardoor ook makkelijker. Als mijn kinderen hebben gegeten ga ik even snel langs de tafel. Zo gedaan.
Ik weet het type niet uit mijn hoofd. Het is de stofzuiger met die rollende borstels zal hem zo opzoeken.
Het grootste voordeel is dat je niet iets achter je aan hoeft te slepen. Dit werkt veel sneller. Je pakt hem daardoor ook makkelijker. Als mijn kinderen hebben gegeten ga ik even snel langs de tafel. Zo gedaan.
Ik weet het type niet uit mijn hoofd. Het is de stofzuiger met die rollende borstels zal hem zo opzoeken.
zondag 1 januari 2017 om 21:02
Wij hebben een DC62, én drie trappen in huis, daar is het ideaal voor. Ik kan er makkelijk qua accu twee verdiepingen mee zuigen, maar ik ben misschien niet zo grondig. Nadelig aan het apparaat vind ik de kleine opvangcontainer, die moet ik vaak meermaals legen als ik meerdere etages zuig, en het kattenhaar is er niet zo makkelijk uit te krijgen zonder de hele container los te koppelen. Daarnaast is de zuigmond, met draaiende borstel, top voor haren, maar niet ideaal voor grotere dingen die je wilt opzuigen, want die schiet ie juist de ruimte in. Ook is de zuigkracht niet zo goed als die van m'n gewone stofzuiger, tenzij je de turbostand gebruikt, maar dan is de accu na 8 minuten leeg, en moet je 3,5 uur wachten tot ie weer vol is.
Het feit dat het zo'n makkelijk licht apparaat is wat je even pakt maakt het voor mij z'n geld wel waard, maar voor het langdurige, grondige werk, pak ik toch de gewone stofzuiger.
Het feit dat het zo'n makkelijk licht apparaat is wat je even pakt maakt het voor mij z'n geld wel waard, maar voor het langdurige, grondige werk, pak ik toch de gewone stofzuiger.
zondag 1 januari 2017 om 21:18
Ik heb em! Zo blij mee!!!
Ik vind het altijd veel te veel moeite om een stofzuiger uit een kast te rollen, snoer uitrollen, stekker in het stopcontact...
Nu pak ik een veel compactere stofzuiger, en ik zuig
De accu gaat inderdaad 20 minuten mee, doordat ik hem tussendooe vaak pak voor kleine dingen heb ik helemaal niet zo veel werk als ik de hele vloer doe. Ik red makkelijk 2 verdiepingen.
Ik ben echt fan! Daarentegen is mijn vriend helemaal niet zo tevreden als ik, maar dat is gewoon een mopperkont
Ik vind het altijd veel te veel moeite om een stofzuiger uit een kast te rollen, snoer uitrollen, stekker in het stopcontact...
Nu pak ik een veel compactere stofzuiger, en ik zuig
De accu gaat inderdaad 20 minuten mee, doordat ik hem tussendooe vaak pak voor kleine dingen heb ik helemaal niet zo veel werk als ik de hele vloer doe. Ik red makkelijk 2 verdiepingen.
Ik ben echt fan! Daarentegen is mijn vriend helemaal niet zo tevreden als ik, maar dat is gewoon een mopperkont
If you can dream it, you can do it.
zondag 1 januari 2017 om 21:18
Ik vind het waardeloos. Mijn vriendin heeft er een. Zuigt veel slechter dan mijn gewone stofzuiger, moet heel vaak de opvangbak leegmaken, die ik lastig vind om eraf te halen dus ligt de halve bak weer op de grond, ding maakt echt veel herrie en je moet constant de knop ingedrukt houden. Bovendien ook nog eens peperduur.
Enige voordeel is dat ie licht is.
Enige voordeel is dat ie licht is.
zondag 1 januari 2017 om 21:45
Ik heb de Bosch Readyy'y. Hij is erg mooi en blijft keurig in de ruimte overeind staan, dus hij hoeft niet tegen de muur.
Ik heb veel kamers met tapijt en daar gebruik ik stand 2.
Met een volle accu stofzuig ik vier keer de meest gebruikte looppaden en zitplekken.
Hij staat op een strategische plaats waar ook een stopcontact is. De kruimelzuiger moet je eruit halen om het reservoir te legen maar ik gebruik hem nooit als kruimelzuiger. Om te kruimelzuigen heb ik de Dirt Devil van Action wat ook een toppertje is.
Hoe de Dyson in het gebruik is weet ik niet omdat ik alleen de Bosch ken. Hij zuigt alles op; ook dotten stof zitten er in het reservoir. Hij zuigt ook plantenblaadjes. Nog niet iets tegengekomen waar hij in faalde.
De Bosch Readyy is niet licht: ik schat hem 3 à 4 kg. Wel makkelijk te dragen maar gewoonlijk duw ik hem als een kinderwagen voor me uit als ik bijvoorbeeld naar de keuken wil.
Ik heb veel kamers met tapijt en daar gebruik ik stand 2.
Met een volle accu stofzuig ik vier keer de meest gebruikte looppaden en zitplekken.
Hij staat op een strategische plaats waar ook een stopcontact is. De kruimelzuiger moet je eruit halen om het reservoir te legen maar ik gebruik hem nooit als kruimelzuiger. Om te kruimelzuigen heb ik de Dirt Devil van Action wat ook een toppertje is.
Hoe de Dyson in het gebruik is weet ik niet omdat ik alleen de Bosch ken. Hij zuigt alles op; ook dotten stof zitten er in het reservoir. Hij zuigt ook plantenblaadjes. Nog niet iets tegengekomen waar hij in faalde.
De Bosch Readyy is niet licht: ik schat hem 3 à 4 kg. Wel makkelijk te dragen maar gewoonlijk duw ik hem als een kinderwagen voor me uit als ik bijvoorbeeld naar de keuken wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 1 januari 2017 om 21:57
Ik heb de AEG CX745ANI ben er zo blij mee! Heeft een losse kruimelzuiger, waar een aparte dierenharenborstel op kan. Handig om de hondenharen van de bank te zuigen. Hij heeft twee standen en gaat op de hoogste stand 20 minuten mee. Hij heeft een snellader, dus zo weer klaar voor gebruik. Opvangbak is makkelijk te legen.
zondag 1 januari 2017 om 22:20
Ik had vroeger een kruimelzuiger van 400 watt. Je schrok van de plotselinge energie in je hand en de enorme herrie als je hem aanzette. Daar kon je dus prima de bank mee zuigen. Niet dat ik hem ooit gebruikte. Op het moment zijn er geen stoffen banken meer dus is hij bij de kringloop beland.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 2 januari 2017 om 06:00
Ik heb de paarse versie van Dyson. Toegegeven; een lawaai maakt 'ie wel. Maar wat een fijn ding! Ik stofzuig er matrassen, auto's, trappen, plafonds, de vloer mee en ik gebruik een opzetstuk voor af te stoffen. Zo wordt het minder snel opnieuw stoffig. Accuduur is zo'n 20 minuten, maar omdat 'ie niet aan is als je het handvat los laat zijn het ook echt 20 volle minuten.
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
maandag 2 januari 2017 om 13:23
@Bladiebla, ben inderdaad heel benieuwd naar het type. Deze klinkt me interessant in de oren.
Ik ben alleen bang dat we geen plek hebben.
Waar laten jullie dat ding? Onze stofzuiger proppen we nu in een gangkast, maar daar zit geen stopcontact en ook als we die laten maken, hebben we nog geen plek voor zo'n oplaadstation.
Ik ben alleen bang dat we geen plek hebben.
Waar laten jullie dat ding? Onze stofzuiger proppen we nu in een gangkast, maar daar zit geen stopcontact en ook als we die laten maken, hebben we nog geen plek voor zo'n oplaadstation.
't Is al met al een heel gedoe
maandag 2 januari 2017 om 16:05
dinsdag 3 januari 2017 om 09:59
dinsdag 3 januari 2017 om 10:44
quote:Vlammetje-1 schreef op 03 januari 2017 @ 10:04:
Ik lees mee! Ben eigenlijk op zoek naar een snoerloze stofzuiger die heel goed werkt voor kattenharen. Denk ook aan de Dyson maar vind hem zo duur. Als hij heel goed kattenharen verwijderd ben ik al blij.Ik vond de Dyson ook enorm duur. Heb nu een AEG dierenharenversie en die verwijdert alle dierenharen echt super.
Ik lees mee! Ben eigenlijk op zoek naar een snoerloze stofzuiger die heel goed werkt voor kattenharen. Denk ook aan de Dyson maar vind hem zo duur. Als hij heel goed kattenharen verwijderd ben ik al blij.Ik vond de Dyson ook enorm duur. Heb nu een AEG dierenharenversie en die verwijdert alle dierenharen echt super.