Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha groenogig monster, dat is best een belangrijk detail inferdaad zowel mijn werkgever als de werkgever van mijn vriend zijn op de hoogte. Bij ons gaat het er echt om dat kennissen die we niet heel vaak zien het zo toch te weten komen, en om nou iedereen een berichtje te sturen vind ik teveel van het goede.

Ben zelf inderdaad ook meer een gluurder hoor haha.
Ik heb half mei verlof en begin november weer beginnen. Krijg de lange vakantie aan m'n verlof vast dus ook ruim 5 maanden thuis. Stop 6 weken van tevoren. Ik werkte al 3 dagen en dat blijf ik doen. Eigenlijk wil ik het onderwijs uit dus ik hoop in nov misschien wel ergens anders te starten maar dat is denk ik wat te optimistisch gedacht haha. Eerst maar zien hoe het allemaal loopt straks
Ik ga 4 weken van tevoren met verlof en dan 12 weken na de geboorte. Wie weet neem ik aansluitend nog wel wat vakantiedagen op maar dat wil ik eigenlijk pas tegen die tijd beslissen, eerst maar eens kijken hoe het gaat!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Dat we allemaal prachtige & gezonde baby's mogen krijgen!

Mijn werkgevers weten het al sinds 8 weken zwangerschap aangezien mijn operatie niet door ging (anders was ik 20-12 geopereerd).

Ik neem 20 weken verlof zodat ik in mijn verlof ook geopereerd kan worden.
quote:Vervivaen schreef op 01 januari 2017 @ 11:42:

Ik ga 4 weken van tevoren met verlof en dan 12 weken na de geboorte. Wie weet neem ik aansluitend nog wel wat vakantiedagen op maar dat wil ik eigenlijk pas tegen die tijd beslissen, eerst maar eens kijken hoe het gaat!Ja slim! Ik was namelijk best wel weer toe aan werken de vorige keer na mijn verlof (toen had ik ook 12 weken erna)
Sosa dat is nog best lang dan!

Ik moet met 34 weken met verlof gezien lichamelijk zwaar werk. Vaak na de 30 weken is het werk niet meer mogelijk... maar dan mag je administratieve dingen doen is nou ook niet echt mn hobby. En dan tot half september zou het verlof lopen maar dan plak ik er nog 2 weken aanvast zodat ik pas in oktober weer aan de slag hoef. Misschien dat ik nog vakantie dagen heb van 2016 die ik nog opneem voor mn verlof in gaat. Dus wie weet zit ik al met 32/33 weekjes thuis!
Iedereen een goed 2017....

Ik moet ook 6 weken van tevoren met verlof. Dan neem ik 4 weken vak erna3weken zomer en 1 week najaa) en misschien ouderschapsverlof 1 maand en dat ik dan 2 weekenden werk ..daarna 24 uur net als nu
Hier zal vriendin 2 weken voor uitgerekende datum thuis blijven en dan nog maandje extra nemen. Maakt samen iets van een kleine 20 weken. Het kan zijn dat ze nog een weekje ervoor neemt als verlof. Dat gaat ze samen bekijken met haar werkgever op 9/1.
Is heel raar dat ik nog niks heb vast liggen over het verlof? Mijn idee is om met 36 weken met verlof te gaan zodat ik 12 weken na de bevalling heb.

Echter word ons bedrijf overgenomen en moet iedereen er uit. We hebben gelukkig een goede ontslagregeling maar het is voor mij de vraag wanneer ik eruit moet. Dat kan ergens dit jaar zijn maar ook begin volgend jaar... ik ga me daar in ieder geval niet druk over maken en zie het wel.
Nee is niet raar hoor! Mijn werkgever wist nou eenmaal al vroeg dat ik zwanger was en omdat ik ziek ben had ik een verklaring voor de bedrijfsarts nodig... en toen hadden we het dus ook over mijn verlof, ik had al bedacht 6 weken van tevoren te stoppen. Je hebt nog alle tijd. Zeker in zon onzekere situatie, komt vanzelf!
Aardbei, ik heb ook nog niks vastliggen hoor! Ik wil net als jij 4 weken ervoor en 12 weken erna, maar ik moet het nog regelen met m'n werk. Dat zal geen probleem zijn want niemand hoeft mijn werk over te nemen ofzo (ik ben onderzoeker op een universiteit). Hebben we nog alle tijd voor, hoeft officieel pas iets van 2 maanden van tevoren ofzo (maar ik ga het wel wat eerder regelen).
Oh wat leuk! Het eerste meisje!

Wij moeten nog 9 daagjes wachten! Vanmorgen wel echo gehad bij de gyn en we hebben zelf niks gespot tussen de beentjes, maar ze ging dat gebied vlot voorbij dus geen idee of we het goed hebben gezien.

Alle organen etc. zien er goed uit voor zover ze dat nu kunnen zien al, wel een fijne gedachte.

Ik moet/ga ook 6 weken vantevoren met verlof en ga nog overleggen om mijn vakantie er aan vast te plakken. Dan zou ik de tweede week van oktober pas weer hoeven te werken. Hoop dat het allemaal kan zoals ik het in Mn hoofd heb.
Ik wens iedereen een prachtig 2017!

mlsc, wat leuk een meisje:)

nijntjelief, fijn dat alles tich weer in orde was! Nog even geduld voor het geslacht dan.

Wij hebben het filmpje van de echo nog eens bestudeerd en zien wel iets maar weten niet of dat dan wijst op een jongen of een meisje. Ik ken de nub-theorie wel maar daar kan ik niet veel uit afleiden. Nog even wachten

Uitslag bloedtest ook goed!!!! Nu genieten!!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Fijn, een goede bloedtest tasje!

Sorry dat ik even niets van mij heb laten horen. Het was hier nogal erg chaotisch, en nog, ik had even wat tijd nodig om alles op een rij te zetten.

Ben ik nog welkom?

Ik ben wel blijven mee lezen en wel op jullie allemaal reageren!
Geld voor mij ook hoor bumpersticker... kom gewoon heel weinig aan reageren toe. Ik lees mee en wil telkens reageren maar heb zo weinig puf tegen de tijd dat ik eindelijk rustig zit dat het er dan weer niet van komt
Gelukkig nieuw jaar allemaal!

We hebben vandaag een extra echo laten maken. Ik werd erg onzeker van alle verhalen over de buiken die jullie hebben. Ik heb met 15 weken nog niks. Maar alles was was gelukkig goed. Hij was aan de grote kant, en mijn buikspieren aan de sterke kant. De gyn dacht hier vandaag te zien dat het een jongen is maar het was een fractie van een seconde, dus we weten het niet zeker! Vrijdag een echo die bedoeld is om het geslacht te weten te komen .

Mijn gevoel zei vanaf het begin jongen, dus als het straks toch een meisje is, lijkt me dat best gek!
Hier is het ook nog maar klein buikje. Maar je ziet het wel. Daarnaast lijken haar borsten ook ineens echt te groeien.

Gisteren zijn we begonnen met de kinderkamer. Zijn het behang aan het weghalen. Pffff wat een stom werk zeg. Zaterdag komt er bezoek. We zouden graag tegen dan de kamer geschilderd hebben.

We hebben besloten ons van de datum nx aan te trekken en als we zin hebben om de kamer al te doen, dan doen we deze. Wel fijn om deze samen te doen.
Groot gelijk mlsc! Bij de eerste hadden wij het kamertje ook al vlot klaar. En gelukkig maar want hij kwam drie maanden eerder.

En nu wordt je vriendin ook nog niet belemmerd door een dikke buik. Kijk wel uit met verfdampen hè
Fijn dat de bloeduitslagen ook goed zijn tasje!

Spannend vrijdag de geslachtsbepaling appelstroop! Ik heb net een afspraak ingepland voor de geslachtsbepaling. Wij komen het 23 januari te weten. Helaas zit vriend moeilijk met het werk deze maand dus daarom kon het niet eerder. Ach hebben we tenminste iets om naar uit te kijken ;)

Aanstaande maandag weer naar de VK, waarschijnlijk gaat mijn moeder dan een keer mee, die vind het super leuk dat ze mee 'mag'.

Groot gelijk heb je mlsc! Vriend heeft vorige week het kamertje al geverft gaan nu wat vaker rondkijken voor een kamertje. We krijgen steeds meer spullen dus het zou fijn zijn als we een plek hebben om alles neer te leggen.
@appelstroop fijn dat alles goed is! En bij iedereen is het anders toch wanneer je een buikje krijgt en hoe groot je buik wordt.

Zelf ben ik niet zo groot (1,55) en totaal geen buikspieren... en heb al een buikje.

@Tasje ook super fijn dat je bloeduitslagen goed zijn!

Bij ons moeten wat dingen in de babykamer gebeuren die we niet zelf kunnen. M'n zwager gaat dat doen en hij hoopt daarmee eind maart mee klaar te zijn en dan hoeven we alleen nog maar te verven en de kleur hebben we al uit gezocht!

Vandaag had ik de controle bij de verloskundige, het zag er allemaal goed uit! Was lekker aan het spartelen en in elkaar gedoken als een echte foetus. Bloed is afgenomen om ijzergehalte te controleren, bloedgroep en kijken of ik geen ziektes heb hiv hepatitis geslachtsziektes..

Volgende afspraak is 26 januari en de 20 weken echo is gepland bij de gynaecoloog. Dat word een medische echo ivm een dubbel niersysteem van mijn man. Deze zal 16 februari plaats vinden.

Geslachtsbepaling hebben we niet want het zal voor ons een verrassing zijn bij de geboorte!
Tasje, fijn dat de bloeduitslagen goed waren!!

Happy-life, fijn dat de controle goed was!

Ik heb vandaag de verwijsbrief van het ziekenhuis gehad voor de 20 weken echo, deze zal plaatsvinden op 13 februari vind het toch wel spannend! Als de echo goed is gaan we bij mijn schoonzusje de spullen uitzoeken en aan het kamertje beginnen. Mijn beste vriendinnetje wou graag een kraamcadeau geven waar we echt iets aan hebben, dus van haar krijgen we de commode. Zo hebben we de grootste uitgaven al gedekt hihi ik ben van plan om een planning te maken om elke maand een aantal dingen aan te schaffen om de kosten te spreiden.
Hier net wat kleedjes ingekocht. Eerste keer dat we echt gaan winkelen zijn. Amai dat was echt fijn!

Morgen weer verder met de kamer. Nog wat papier aftrekken.

Net gehoord dat iemand van mijn beste vrienden een kindje verwacht rond 7 juli. Best leuk, beide ons eerste kindje!
appelstroop, ik herken jouw gevoel wel. Soms kan je onzeker worden door de ervaringen van anderen hier en denken: 'O nee, ik heb nog helemaal geen buikje' of 'O nee, ik heb nog helemaal niet zoveel babyspullen of nog niet alles geregeld met het werk',.. Het belangrijkste is dat je dicht bij jezelf blijft en luistert naar je eigen lichaam. Uiteindelijk is er ook een verschil van 4 weken tussen de personen die uitgerekend zijn eind juni en de personen die uitgerekend zijn in eind juli en dat is ook al een heel verschil in ervaring en veranderingen. Maar zelfs dan nog is het bij niemand hetzelfde.

Geniet maar van je strakke buikspieren

Hier alles wel oke. Ik dacht stilletjes aan van de misselijkheid verlost te zijn, maar eergisteren toch weer moeten overgeven en maag is nog elke dag met momenten lastig. Het is wel niet meer zo erg als voordien.

Deze week eens werk maken van een lijst van wat er nog allemaal moet gebeuren. Momenteel zijn we druk bezig met het huis, wat ook veel aandacht vergt:)
En dat niet alleen: hier hebben we nu vakantie dus staat beetje meer in teken van de baby. Eens we beide weer werken is dat weer wat minder.

Ik ben er zeker van dat het bij iedereen helemaal goed komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven